Wie geeft mij net dat ene zetje?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

EvdB

Wie geeft mij net dat ene zetje?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-09 14:12

Nou, ik heb zojuist een mail getypt waarin ik mijn gevoelens beschrijf over een aantal dingen die zijn voorgevallen. Het is een mailtje aan een jongen. Wat er precies in die mail staat hoeven jullie niet te weten ;) , maar ga er maar vanuit dat het echt heel persoonlijk is. En het is echt een hele prestatie voor mij om mijn gevoelens op te schrijven, ben normaal gesproken niet zo open en ik vind het moeilijk om mn gevoelens te uiten. Dat maakt het misschien nog moeilijker om hem te verzenden.

Het probleem is dus dat ik niet op verzenden durf te klikken. Want wat zullen de gevolgen zijn, wat zal zijn reactie zijn. Straks vindt hij me raar/gek? Straks durf ik hem niet meer aan te kijken...Ben bang dat als ik hem verstuur dat ik dan spijt krijg ofzo.
Maar aan de andere kant, als hij deze mail leest weet hij wel precies wat me dwarszit en wat ik kwijt wil.
Wat zouden jullie denken/doen als je een heel persoonlijk/ gevoelig mailtje zou krijgen. Zou je dat dan raar vinden, of zou je het juist goed vinden dat de afzender oprecht is?

Versturen of niet versturen?

_Deco_

Re: Wie geeft mij net dat ene zetje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 14:13

Niet denken maar doen!

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 14:13

* geeft zetje aan E-Dicky *

Gewoon doen!

Omegamedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 14:15

Het hangt misschien van de band die je hebt met die jongen af ?
Als die goed is, zou ik hem verzenden.
Persoonlijk doet het mij absoluut wat als iemand iets over zijn gevoelens uit.
Succes !

beestenfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 14:16

gewoon klikken, jezelf voor je kop slaan en verder met waar je mee bezig was :D

My_Lady

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 14:16

Ik zou hem ook versturen

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 14:17

Hoi,

is het een hele goede vriend of iemand waar je verliefd op bent? En is het in dat geval wederzijds?

Als je echt een goede band met die jongen hebt en je vertrouwd hem dan gewoon versturen. Waarschijnlijk is het voor hem ook fijn te weten wat je dwarszit. Daarna maakt het de stap ook makkelijker om er zo met hem over te praten. En voor jou zal het vast een opluchting zijn.

Heb je twijfels of je hem kan vertrouwen zou ik het niet doen. Het zou vervelend zijn als andere die mail ook lezen.

Persoonlijk zou ik het fijn vinden als iemand me zo in vertrouwen zou nemen en ik zou er echt niet raar van staan te kijken. Helemaal niet als ik al een vermoeden zou hebben dat die persoon niet lekker in zijn vel zit. Heeft hij dat vermoeden bij jou ook of weet hij dat misschien gewoon?

MarloesRixt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 14:18

Als jij het niet verstuurd, zal hij nooit weten wat jij bedoelt, denkt en hoe je je voelt. Om hem dat uit te leggen zul je toch echt op de verzendknop moeten drukken. Spijt krijgen hoeft niet, jij hebt gezegt wat je wilde zeggen, reageerd hij hier 'fout' op dan heb jij je best gedaan het hem duidelijk te maken! Gewoon doen hoor! Het komt heus wel goed!

EvdB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-09 14:22

Het is niet zo dat we een hele goede band hebben, zie hem niet heel erg vaak. Maar kan toch wel zeggen dat ik hem 100% vertrouw. En ik denk dat hij wel in de gaten heeft dat het me niet lekker zit..Ik ga zo maar verzenden denk ik, en daarna durf ik een paar uur niet in mn mailbox te kijken denk ik.

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 14:25

Hee, als je hem vertrouwd en je wilt het graag aan hem kwijt ..... gewoon versturen dan!!!!

EvdB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-09 14:26

ik heb het gedaan :=
En heb nu alweer spijt!

RenWaBl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 14:27

Je hebt toch niks te verliezen? :)

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 14:28

Goed dat je het gedaan hebt, nu maar afwachten wat hij terug stuurt! Ennuh, ik geloof er niks van dat jij je mailbox nu niet meer opent!

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 14:29

Heel herkenbaar! Enkele jaren geleden had ik ook een hele mail getypt aan iemand en durfde niet op verzenden klikken.
Uiteindelijk wel gedaan, en nooit echt spijt van gehad. Als je het kwijt wil aan hem, dan moet je het nu eenmaal kwijt!

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 14:29

hmmm, ik heb het boek gelezen, men and from mars, women are from venus... en als vrouw zijnde zou ik zeggen, zenden... maar als man zijnde ( en zoals het boek zegt) niet doen.

Vrouwen zijn emotioneel en open met gevoelens... mannen niet... mannen zijn binnenvreters en hebben ruimte nodig.
Mannen kunnen ook heel erg freaken als je te direct bent.

Het enigste advies dat ik kan geven is hem vertellen dat je een heel erg gevoelige email naar hem hebt getypt en dat je niet weet of dat hij daar op zit te wachten. Dat je hem heel erg leuk vind en dat je die dingen graag met hem zou willen delen, maar dat je ook kan begrijpen dat hij er niet op zit te wachten.
Misschien dat hij zou kunnen vertellen aan je of dat hij zin heeft om het te lezen of niet.

Maar uiteindelijk blijft het jou keuze. jij moet ermee leven en jij kent die jongen...

Omegamedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 14:33

Goed zo ! Komt vast goed ! :j

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 14:37

Hee,

goed gedaan meid! Ik stuur je even een PB

EvdB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-09 19:05

Pfoe, nog niks terug gehad. Is natuurlijk ook niet zo heel gek, maar als ie vanavond niks van zich laat horen, wordt het een nacht wakker liggen en piekeren.. ^)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 19:07

beestenfreak schreef:
gewoon klikken, jezelf voor je kop slaan en verder met waar je mee bezig was :D

Mijn gedachten. :')

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 20:20

En heb je inmiddels al iets terug gehad? Positief?

EvdB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-09 20:35

Ja heb een mail terug gehad, hij reageerde heel positief, dat ik hem echt kan vertrouwen enzo. Dus ben wel blij dat ik hem verzonden heb. Gaan van de week ook nog een keertje erover praten..Dus dat valt toch allemaal wel mee haha!

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 21:41

Kijk zie je! Zo ging het bij mij ook en ik heb er een hele goede vriendschap door gekregen! Ben blij voor je meid! ;)

LF_xx_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 21:51

ah fijn dat je een positieve reactie hebt gehad! ;)
lees het topic nu pas, maar vind het dapper dat je de mail hebt verzonden hoor! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 21:54

Super dat je een positieve reactie hebt gehad, daar deed je het ook voor! Top gedaan!