Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Hoop dat ik nu niet asociaal gevonden wordt
Behalve aan dat die krengen never nooit op tijd rijden, waardoor ik eeuwig aansluitingen mis. Maar goed, dat levert dan wel weer geld op

. Wulensa schreef:Verder toen ik nog studeerde ging ik vaker met de trein en heb een keer meegemaakt dat iemand haar nagels (!) aan het knippen was in de trein.. Dat was voor mij wel het toppunt.
.

melsh schreef:Ik irriteer me sowieso ontzettend snel aan andere mensen, maar bellen in de trein en dan ook nog eens ontzettend hard praten vind ik echt irritant!
Ik heb de vorige keer heel brutaal de telefoon van een meid die al 5 minuten bezig was met zo'n "nee, jij moet ophangen liefje!"-discussie afgepakt en dichtgeklapt.
Ik werd ZO gek van die griet!
Welshcobfan schreef:Stilte coupé is stil zijn. Dus praten óf fluisteren in een stilte coupé vind ik erg irritant. Als je zo nodig wilt bij beppen, ga dan ergens anders heen
Verder met stipt op 1: luidruchtig bellen! en dan vooral van die kansloze gesprekken als: 'ik passeer nu nét station haren' en even later 'ik zie nu al de stad naderen' mens, bel gewoon als je er bent

melsh schreef:Ik irriteer me sowieso ontzettend snel aan andere mensen, maar bellen in de trein en dan ook nog eens ontzettend hard praten vind ik echt irritant!
Ik heb de vorige keer heel brutaal de telefoon van een meid die al 5 minuten bezig was met zo'n "nee, jij moet ophangen liefje!"-discussie afgepakt en dichtgeklapt.

VivaLaVida schreef:melsh schreef:Ik irriteer me sowieso ontzettend snel aan andere mensen, maar bellen in de trein en dan ook nog eens ontzettend hard praten vind ik echt irritant!
soooo als je dat bij mij gedaan had.....![]()