ouders mening gevraagd

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KarmaChansy

ouders mening gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-09 12:22

nou ouders laat je maar horen

Ik werk in een Restaurant, wij zijn een kind vriendelijk restaurant. Maar pas geleden toch echt een gezinnetje vriendelijk verzocht te vertrekken. De reden daar van is, de oudste dochter (jaar of 12) was ziek! en zat te kotsen in een zak in een vol restaurant. De ouders gaven er niks om en waren vrolijk voorgerecht aan het eten. Onder tussen rook de hele bovenverdieping waar zo'n 30 man zaten naar kots, er is toen vriendelijk verzocht of ze wilde vertrekken. De ouders werden dus ontzettend boos en begonnen te schreeuwen dat het niet normaal was dat we verzochten of ze wilde vertrekken 8)7.

Ik snap dat dus niet... je kind is ziek loopt te kotsen in nota bene een vol restaurant. En dan heb nog het lef om te schreeuwen dat wij niet klant vriendelijk zijn etc 8)7

ouders wat vinden jullie?

Iriscope

Re: ouders mening gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 12:25

Ben dan wel geen ouder maar kan me compleet voorstellen dat je dit hebt verzocht. Andere mensen proberen daar ook te eten en dat gaat gewoonweg niet op deze manier.
Als het mijn kind was dan was ik allang met haar naar het toilet gelopen. Vind het nogal wat om zelf gewoon door te eten terwijl je kind hartstikke ziek is.

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 12:26

Ik ben geen ouder, maar wat vreselijk sneu voor dat kind!

Dan ga je toch gewoon weg? Dat kind voelt zich dus harstikke beroerd en hoort gewoon in bed thuis lekker ondergestopt. Nee ik vind dat niet normaal van die ouders :n Ik kan heel goed begrijpen dat jullie ze hebben verzocht te vertrekken. Lijkt me nou niet echt lekker om in een restaurant te eten waar iemand bij het tafeltje naast je alles uit staat te kotsen :Y)
Laatst bijgewerkt door Cubone op 16-07-09 12:27, in het totaal 1 keer bewerkt

saskiaojan

ik ben geen moeder, maar geloof dat als ik een kind zou hebben dat ziek is niet eens uit eten zou gaan,
als je eenmaal uit eten bent en dan wordt je kind ziek, kan gebeuren zou ik wel naar huis gaan is wel zo prettig voor iedereen en vooral voor het kind, lijkt mij....
maar goed ik heb dan ook geen kinderen....

Charaz

Wat egoïstisch van die ouders zeg, arm kind!

Anoniem

ik snap ook echt niet dat ze dat meiske niet naar de wc hebben gebracht of zelf naar huis zijn gegaan :=

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-09 12:27

nee idd dat snap ik dus ook niet :s gewoon een plastic zakje voor der neus houden

wreckh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 12:27

Belachelijk dat die ouders met een ziek kind in een restaurant gaan zitten. Groot gelijk dat jullie ze hebben verzocht weg te gaan. Ik zou het mijn zoontje niet aandoen en mocht zoiets wel gebeuren, dan zelf zsm weg gaan.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 12:28

Ben wel/ook een ouder :D
Ik was niet eens naar een restaurant gegaan met een ziek kind...
Alleen al het idee.... ik kan me voorstellen dat er wat van gezegd werd... ik als andere gast op dat moment (dus zonder ziek kind) had waarschijnlijk mijn mond ook niet gehouden.
Laatst bijgewerkt door Alane op 16-07-09 12:28, in het totaal 1 keer bewerkt

saskiaojan

geloof dat iedereen hier gelukkig wel dezelfde menig deelt...
dus conclusie is echt raar van die ouders!

waypoint

ik heb dan wel geen kinderen maar dat doe je toch niet ? Ik vind dat jullie groot gelijk hebben dat jullie ze hebben verzocht weg te gaan, fijner voor het kind, fijner voor jullie, fijner voor de andere gasten. ;)

Lame

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 12:29

Te goor voor woorden.... :Y) Jullie hebben goed gehandeld..

Ik ben wel een ouder... neem mijn kinderen niet mee naar een restaurant totdat ze 18 zijn :D ;) Daar doe ik hun geen plezier mee en mezelf ook niet.. dan zit ik continue in de zenuwen of ze zich wel gedragen..

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-09 12:29

vind ik dus ook, de ander gasten vonden het ook niet fijn, zit je lekker aan het eten is er een kind wat loopt over te geven!

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 12:30

Jeetje wat raar inderdaad dat die ouders gewoon blijven zitten en door eten als je merkt dat je kind opeens ziek wordt wil je toch zo gauw mogelijk naar huis? lekker in een vertrouwde omgeving? en sja dat overgeven had ze daar beter ff op de wc kunnen doen

ik kan dus echt niet tegen mensen die overgeven als ik zelf het gevoel krijg wordt ik panisch ga dan echt staan janken!

als ik daar zou zitten en ik zag dat meisje zou ik gek worden haha

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 12:30

Ik heb wel kinderen, maar zodra mijn kinderen zich niet lekker voelen gaan we gewoon naar huis, een ziek kind hoort in zijn of haar eigen bed, en al helemaal niet in een restaurant waar het in een zakje moet kotsen.

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-09 12:31

ja maar weet je wat het is ze kwam al niet lekker binnen... ik zou dus nooit mijn kind meenemen als het niet eens lekker is.. kijk overkomt het me dan ga ik zelf lekker naar huis

Lame

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 12:33

Als ik daar als gast had gezeten en ik had dat geluid gehoord, dan was ik zelf zo mee gaan doen... als ik ergens niet tegen kan.... IEUWWWW

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 12:36

Ook ik vind, hoe verrassend, dat je juist hebt gehandeld. :j

Ik begrijp die ouders ook niet, schaam je jezelf dan niet ontzettend?

Als ik dat zo hoor vonden de ouders hun eten toch nét even wat belangrijker dan hun zieke kind..

vanalleswa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 12:38

ik ben wel ouder
en was met een ziek kind niet eens gegaan.
zou het kind pas in het rstaurant ziek worden, betalen wat we gebruikt hadden en snel weg wezen.
een ziek kind hoort lekker thuis te zijn.

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 12:39

Goed gehandeld hoor!
Die ouders hadden gewoon thuis moeten blijven, dat doe je toch niet?! Zieke kinderen horen onder een kleedje op de bank met een emmer ernaast of in hun bed!

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 12:47

dat zijn ouders met een sterkte maag :+ . Altijd als ik maar denk dat er iemand moet overgeven ben ik vertrokken, kan er echt niet tegen en ga er net zo hard achteraan.

Ben zelf geen ouder, maar zou een kind dit niet aan doen. Als je kind ziek is moet je gewoon naar huis gaan.
Trouwens ook buitengewoon asociaal tegenover de andere gasten in het restaurant. En hoezo niet klantvriendelijk. Vind het heel erg klant vriendelijk dat jullie niet de rest van de gasten opgescheept hebben laten zitten met een kotsent kind!

Vind het goed dat je ze vriendelijk heb verzogt te vertrekken. Hebben ze nog wel betaald voor hetgene dat ze hadden gegeten?

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 12:49

Ik ben geen ouder maar wel leerkracht van 25 kinderen ook goed ;)

Jullie hebben het prima gedaan. En als ouder kijk je toch om naar je kind, zeker als het ziek is(of laat het lekker thuis bij de oppas)
Ik werkte vroeger bij de kinderopvang van een sportschool en daar kwamen ook ouders met zieke kinderen..hoe bedoel je eigen belang...?

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 13:41

Hoezo wil je hier alleen maar de mening van ouders? Ik ben ook geen ouder, maar kan me héél goed voorstellen dat ze eruit moesten!
Dat ze uberhaupt rustig gaan uiteten terwijl hun kind ziek is en loopt te kosten! :?
Dan blijf je toch wel thuis.. lijkt me ook niet fijn voor zo'n kind.
De mensen komen daar om te eten, en als er dan iemand in het openbaar loopt te kotsen is het niet echt smakelijk. Denk dat er dan veel mensen niet mee zo'n honger hebben...

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 13:43

als mijn kind ziek zou worden in een restaurant zou ik haar zsm naar een wc begeleiden, en dan helpen de evt. troep op te ruimen, en zo snel mogelijk vertrekken...

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 14:03

Gadverdamme! :r wat ranzig zeg... lekker ff eten als een kind zit te kosten. Ik wordt al misselijk als ik zo'n geluid hoor := . Snap dat het heel vervelend is.. maar komop als ouders zijnde is het toch niet fijn zo te eten? En je kan zelf ook wel bedenken dat het voor andere mensen al helemaal niet prettig is :n . Ben geen ouder, maar dit is nogal logisch voor iedereen lijkt me.