Aangezien ik vandaag een erg drukke dag heb gehad, ben ik zo juist vergeten of ik de pil nou wel of niet heb geslikt, het gaat om de tiende pil van de strip. Naar mijn mening heb ik hem dus niet geslikt, al zit de pil niet meer in het stripje. Vaag kan ik me herinneren dat de achterkant van een van de pilletjes los zat, en nu denk ik dus dat het pilletje in de stofzuiger zit. Nu wil ik dus een pil gaan slikken uit een reserve strip, maar stel je voor dat ik die pil toch wél heb geslikt, is het dan erg dat ik er twee heb geslikt. Of ben ik dan ook veilig voor zwangerschap?
In je 2e week pil vergeten is niet erg, 2 pillen slikken is ook niet erg.
poes
Geplaatst: 15-07-09 23:10
Het is niet erg om er eentje te veel te slikken.
nataly_
Geplaatst: 15-07-09 23:11
maar het is ook weer niet gezond lijkt mij , maar voor een keer is het niet erg. Dan ben ja altijd zeker dat je er 1 (miss 2) hebt ingenomen. Denk niet dat je het de volgende keer meer vergeet
Laatst bijgewerkt door nataly_ op 15-07-09 23:12, in het totaal 1 keer bewerkt
je kan 1 tot 3 pillen vergeten in de 2e week, is geen probleem, gewoon verder gaan met de strip (je moet even wat naar beneden scrollen voor de info)
Zwitsal
Geplaatst: 15-07-09 23:14
tuurlijk niet.. hoemeer hormonen je slikt hoe meer je beschermt bent.. dus teveel zal nooit een zwangerschap in de hand helpen..
ik heb er ook wel eens perongeluk 2 genomen.. ik slik m altijd sochtends..en soms slaap ik dan nog half..toen ineens bedacht ik me smiddags dat ik m niet genomen had, stormde naar boven, zag bij 'donderdag' nog een pil zitten en heb die snel genomen..5 sec later zie ik dat ik bij de verkeerde donderdag (namelijk de allerlaatste pil en niet de eerstvolgende) zat te kijken en dat ik sochtends wel mn pil had geslikt..foutje ^^