Net terug weg van de winkel een motor scooter gekocht. Omdat de brommer hier op het fiets pas moet..... daar op weg... en dan weer op fiets pad.
Het is niet altijd heel duidelijk. Waar je moet rijden.
Heb altijd gewoon gereden waar ik veilig vond.
Word ik net aangehouden voor op het fietspad rijden. Eerste keer ! Heb ik het toch nog 31.345 kilometer volgehouden te rijden wat mij het veiligste leek: zonder aan gehouden te worden.
1 keer eerder aangehouden maar ik stond stil op het fiets pad een smsje te lezen. En daarom kon oom agent mij niks maken. Wel effe al het andere gecontroleerd... + rollerbank...
Kreeg alleen een waarschuwing voor geen papieren bij me hebben en geen verzekerings bewijs.
Dat ik hier niet op het fietspad mocht rijden wist ik trouwens niet. Dacht dat wel mocht omdat aan de andere kant van de weg wel mag.
Ik eerst aan oom agent gevraagd of hij het wel zeker wist....
Maar hij wist het zeker.. Ik op dat moment niet.
Ik haal mijn schouders op en zeg oke het zij zo... (zo van jah oke het zal wel ''denk bij mezelf wat nu Bekeuring ? oke ! Is prima...)
Agent: Laat het niet meer voor komen dan mag je nu weer gaan.
Hij wacht tot ik weg rijd en meteen weer achter me aan... Maar helaas ik reed niet te hard....
Mijn brommer is orgineel
Agent was niet vriendelijk. Maar wel weer fijn dat ik geen bon krijg. Niet vriendelijk in de zin van beetje sjagie....
Wel lol dat je dan net als je een motor koopt om er vanaf te zijn aangehouden word
....Heb nu een honda lead 110
Super ding
End van de week kan ik m ophalen.
Wafel

Nog veel plezier met je Scootertje!
) dus meneer agent heeft me daarvoor heen bekeuring gegeven.