Vakantiestress

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Springruit06

Vakantiestress

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-09 21:25

Ik ga morgen voor 4 weken op vakantie naar italië, en ik moet nog zoveel doen. Ik moet mn hele koffer nog inpakken.

Heb net gehoord dat mn bestelde bikini niet optijd binnen is, en ik kan nergens anders een leuke vinden, dus ben bikini-loos. Het jurkje dat ik besteld had viel tegen, en is nu op de weg terug, maar heeft wel een vervanger nodig. Extra ondergoed zou ook wel handig zijn.
Een broek tot mn knieeën is nergens te vinden, en hetzelfde is dat met een kort wit of zwart broekje. Over korte broekjes gesproken, ik had er één besteld omdat die er niet meer was in mijn maat in de winkel, maar die zijn ze vergeten op te sturen, dus hebben ze dat vandaag gedaan, dus is het ook maar de vraag of die er optijd is.. Waterproof mascara is ook wel handig als je geen zwarte wangen wilt, en wat te lezen op het strand is daarbij ook wel leuk. Cadeautje voor de ouders van mn vriend (waar ik de eerste twee weken mee mee ga) zou ook wel sociaal zijn..

En daarbij wil ik óók nog de hele dag met mn paard knuffelen, en s middags en s avonds voeren, uitmesten en rijden. En nog een aantal mensen doei zeggen, een kaart sturen naar een vriendin die geopereerd gaat worden, en een kaart maken voor mn moeder die zaterdag jarig is, en moet is 's ochtends op mijn broertje passen..

Herkenbaar? :+

Marleen

Re: Vakantiestress

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 21:35

Nou nee, haha ik maak me daar echt nooit zo druk om. Onderbroeken/Bikini/korte broekjes/jurkjes/enzovoorts zijn in overvloed verkrijgbaar in Italië.

Voor de mascara duik je even een kruitvat in en bij de bruna haal je tijdschriften.. 10 minuutjes werk? Doei zeggen kan ook via de telefoon en hop je zit alweer in Italië!

weet niet hoe je naar Italië gaat? maar er is onderweg vast wel een tankstation (Als je met de auto gaat) om een klein cadeautje te halen en op schiphol zijn er natuurlijk enorm veel mogelijkheden!

Ik zou zeggen; Geniet van je vakantie en het komt allemaal wel weer goed ;)

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 21:38

Uh tsja JIJ wilt toch op vakantie? :? Wat heeft mopperen dan voor zin?

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 21:38

Heel herkenbaar :D

Vanavond je koffer inpakken (evt kaart maken) en alvast je route voor morgen bedenken :j (evt tijdschema erbij en je er ook aan houden :P).

Komt goed joh :D. Zo ben ik de dag voordat ik weg ging (gingen in de nacht weg) het hele land door gekruist :P. Het houd je bezig!

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 21:39

god.. een wit en zwart broekje, bikini besteld (en andere dingen ook :P )

volgende keer maar gewoon ouderwets gaan shoppen..
en in italie heb je toch geen kleren nodig, veels te warm..

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-09 21:42

Caira schreef:
Uh tsja JIJ wilt toch op vakantie? :? Wat heeft mopperen dan voor zin?
Ik loop niet te mopperen, ik heb het gewoon over stress, ik zeg toch niet dat ik niet wil ofso :+

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-09 22:45

Ik heb het grootste gedeelte nu náást mn koffer liggen, want het gaat er never nooit allemaal inpassen.
Ik heb zo'n koffer (de middelste maat) Afbeelding
En iets teveel kleren :o

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 22:50

Ah klinkt als bekend verhaal inderdaad :P
Ga lekker shoppen in Italïe hebben ze vast genoeg leuke kleding en andere dingen! Kleren die niet passen in je koffer kan je ook nog een beetje van in je handbagege doen toch?
Ik zou zoveel mogelijk van je vakantie genieten, komt vast allemaal goed. De uren van te voren zijn inderdaad altijd vreselijk maar als je eenmaal in het vliegtuig zit, hele opluchting :D
Lekker van je vakantie genieten!

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-09 22:54

Ooh, dat was niet helemaal duidelijk, ik ga dus met de auto. :)
Maar ik ga gewoon proppen, ik wil persé alles mee :o

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 22:56

Oh haha ik dacht ik zie een koffer dus dacht meteen aan schiphol :')
Als je met de auto gaat alleen maar beter kan je nog mee extra dingen meesmokkelen :)) Wij zijn ook een aantal keer met de auto naar Italïe geweest, was altijd superleuk!

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-09 22:57

Nou, ik ga dus met mn vriend en zijn ouders mee 2 weken, en op de terugweg zetten ze ons af bij mijn ouders, ook in italie, voor 2 weken.
Maar het is dus zo.. dat zij allemaal maar één weekendtas hebben, en er al niet zo blij mee zijn dat ik een hele koffer heb :o...

hihi, oeps :o

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 05:43

Wat mee moet, dat moet mee :D Ik ga zaterdag voor 2 weken weg en heb al 2 weekendtassen :D Heb een hoop nodig :P

Vind jouw koffer nog best bescheiden hoor TS! aag vandaag de stad nog ff door, desnoods mét je broertje! Bij kruidvat kun je idd mascara halen en boekjes, vervolgens duik je de H&M in en koop je korte broeken (ze hebben hele leuke korte en tot-op-de-knie spijkerbroeken daar!) en bikini's in overvloed.

Je komt onderweg vast nog wel een leuk kadootje tegen. Fijne vakantie :D

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 07:13

ook wel een beetje laat vind je niet? :P
Ik begin altijd al minimaal 4 weken van te voren dingen te kopen die ik nodig ga hebben op vakantie.

Iig veel plezier en een fijne vakantie! ;)

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 07:23

Hahaha daar heb ik nou helemaal geen last van.. _O- Omdat ik altijd zoveel zin in mijn vakantie heb, staat mijn koffer meestal een paar dagen van te voren al half ingepakt klaar en check ik de dag vooraf nog een keer alles voor de zekerheid. :)

Afscheid nemen heb ik nooit zoveel moeite mee, vind het meestal erger om afscheid te nemen van mijn vakantieadres... :P

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-09 10:39

Nou, ik heb het meeste dus naast mn koffer liggen op het moment, mn joggingbroek moet er nog bij, en een aantal andere dingetjes die ik nog vergeten ben..

Op de foto's lijkt het een stuk minder, en een stuk overzichtelijker..
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

wie helpt me met alles er in duwen?

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 10:42

Ik heb nooit zo'n last van vakantiestress, maar ik bezorg anderen wel altijd stress... ik begin namelijk al een maand van te voren met lijstjes maken voor inkopen, kleren uitzoeken, kopen wat ik nog moet hebben, zorgen dat ik alles netjes klaar heb liggen om in te pakken, check elke dag het vakantieweer en of de vlucht toch echt wel doorgaat... de volgende keer wat vroeger beginnen met inpakken, TS? :+

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-09 10:44

Nou, ik ben serieus al een hele poos geleden begonnen.. Maar om alles van te voren al in mn koffer te doen, dan heb ik géén kleren meer om aan te trekken, haha.

En ik heb ook hele lijsten gemaakt, met wat ik moest halen, ben de afgelopen maand zo'n 4 keer per week wezen winkelen.. maar kon gewoon niks vinden. :S

Maar nu heb ik dus bijna alles op een rijtje.. behalve dat het er niet in gaat passen :o

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 10:46

Ach, als je toch met de auto gaat; gewoon een extra koffer meenemen ;) En kijken wat je eruit kan gooien, er zijn vast veel dingen die je in Italië ook kan kopen. Wat moet je bv met een joggingbroek in Italië?

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-09 10:47

[***] schreef:
Nou, ik ga dus met mn vriend en zijn ouders mee 2 weken, en op de terugweg zetten ze ons af bij mijn ouders, ook in italie, voor 2 weken.
Maar het is dus zo.. dat zij allemaal maar één weekendtas hebben, en er al niet zo blij mee zijn dat ik een hele koffer heb :o...

hihi, oeps :o

Kijk dat gaat dus niet (lees bovenstaande) :o En een joggingbroek.. omdat ik een inieminie slaapbroekje heb, en ik liever niet met dat broekje bij zn stiefvader aan het ontbijt zit. :+

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-09 11:04

Heeft iemand een goede tip waardoor het beter gaat passen?
Kan ik bijv mn kleding oprollen ipv opvouwen ofso?

waypoint

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 11:14

best herkenbaar dit, maak zelf wel altijd een lijstje van wat ik mee moet nemen, en vergeten is gewoon pech hebben, dat koop ik daar dan wel:D

eumm ik zeg gewoon erin douwen, op je koffer gaan zitten en het slotje dicht klikken :D

Edit: typfoutje

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 11:19

oprollen helpt imo niet (iig niet met tshirts.. :) )
en joggingbroek vervangen door een dunne pyjamabroek??

EsBianc

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 11:23

vinurr schreef:
Heeft iemand een goede tip waardoor het beter gaat passen?
Kan ik bijv mn kleding oprollen ipv opvouwen ofso?

Minder kleren meenemen en daarvoor in de plaats wasmiddel meenemen?

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 11:32

Zo plat mogelijk opvouwen en stapels maken en die in je koffer leggen, dan toilettassen etc tussen de stapels leggen. En als laatste de handdoeken en tassen andere grote dingen helemaal plat bovenop. Zo past het bij mij meestal wel :P

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 11:39

En anders een hele grote koffer aan je ouders meegeven? :)) Oprollen werkt in mijn ervaring juist heel goed, maar je moet het wel op de goede manier doen. Wij binden het dan altijd nog vast met elastiekjes!