Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Hij is eindelijk weer zichzelf en is een stuk losser en ontspannender geworden. Paula schreef:Als één van mijn broers nu 'uit de kast' zou komen, zou ik daar eerlijk gezegd wel moeite mee hebben. Of nouja moeite, ik denk dat het voor mij toch een beetje een schok zou zijn. Uiteindelijk zal ik zijn 'keuze' wel kunnen respecteren en niet anders tegen hem aankijken, maar ik weet dat ik er in het begin moeite mee zal hebben.
Hier in de buurt is het homo zijn trouwens over het algemeen niet geaccepteerd.
Calanddra schreef:Mijn broer is toevallig net een paar weken terug ´uit de kast gekomen´. We hadden het allemaal al verwacht, aangezien hij geen interesse in meiden toonde, maar echt wel genoeg aandacht kreeg.
Hebben er allemaal totaal geen problemen mee. Hij is niet ineens iemand anders
Ben blij dat hij er eindelijk voor uit durfde komenHij is eindelijk weer zichzelf en is een stuk losser en ontspannender geworden.
. Maar vind het helemaal niet erg, keur het echt niet af, zou het alleen raar vinden aangezien ik nog nooit echt 2 vrouwen heb zien zoenen ofzo.... maar zou het toch wel leuk vinden een schoonzusje
Mijn broer is homo en ik vind het wel gezellig
Spijtig genoeg geen vrouwelijke homo, dat had ik schitterend gevonden 
Mijn ouders schrokken wat harder. Het is de enige zoon dus bij mijn papa stopt onze familienaam, ze zal nooit worden verdergezet en dat heeft hen wel geraakt.

vind het zo heerlijk voor m dat hij eindelijk zichzelf kan zijn en het niet hoeft te verbergen 
chipieke schreef:Geen probleem meeMijn broer is homo en ik vind het wel gezellig
Spijtig genoeg geen vrouwelijke homo, dat had ik schitterend gevonden
Ik besefte al rond mijn 12 dat m'n broer 'anders' was, dus het was de normaalste zaak van de wereld. Hij heeft zich nooit geout, we wisten het gewoon allemaal alMijn ouders schrokken wat harder. Het is de enige zoon dus bij mijn papa stopt onze familienaam, ze zal nooit worden verdergezet en dat heeft hen wel geraakt.
Mijn schoonmoeder blijkt na x aantal jaar getrouwd te zijn geweest, lesbisch te zijn. Dat kan ik nog steeds maar moeilijk accepteren... Om de 1 of andere reden heb ik het meer voor homo's dan voor lesbiennes...
*ik probeer al 5 maal reactie toe te voegen maar krijg geen speld tussen de reacties