Ik zit al een tijdje te denken aan een bijbaantje, om de spaarrekening weer een beetje aan te vullen. Maar door mijn drukke fulltime baan en de paardjes zou het iets vanuit huis moeten zijn.
Moeilijk natuurlijk, dat wil iedereen. Nou krijg ik voor de tweede keer al iets doorgestuurd over „sms operator“. Dat kan in de avonduren. Wordt bij gezegd dat je niet-erotisch en erotisch hebt, je mag zelf kiezen. Maar ik weet nog steeds niet wat het precies inhoud, iemand ervaring? Of is het de moeite niet waard?
Limanade
Geplaatst: 15-07-09 15:16
haha dat lijkt mij ook wel wat heb een tijd geleden al geinformeerd daarvoor en je moest een stabiele internet verbinding hebben en die had ik toen niet nu wel dus ben benieuwd naar ervaringen
Ik denk dat ik dit werk misschien ook wil gaan doen.
@orienta: ik heb jou destijds wat pm'en gestuurd. Maar ik zat nog met wat vragen, je hebt toen niet op mijn laatste pm gereageerd. Waarschijnlijk wordt je doodgegooit met geintereseerde, maar zou je mijn laatste pm misschien alsnog willen beantwoorden ?
GamblersCup
Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-09 13:00
Geen andere mensen die er ervaring mee hebben? Jammer dat degene die als enige hier ervaring heeft, niet meer reageert. Ik wil toch graag weten wat het inhoud!
Jij bent echt kort van stof he? Kun je niet gewoon even een uitleg geven hoe het werkt? Krijg je niet zoveel vragen. Hoop dat je met sms-sen toch wat spraaklustiger bent, dat verdiend beter.