Ervaringen crosstrainers gevraagd

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

OneDesire

Ervaringen crosstrainers gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-09 12:16

Ik wil graag een crosstrainer aanschaffen. Nu heb ik er een aantal op het oog, en ik vroeg me af of er mensen zijn die slechte/goede ervaringen hebben met de genoemde crosstrainers. Verder wilde ik vanavond naar een winkel in Maarssen, die op Marktplaats adverteert met kortingen oplopend tot 85%. Ook van deze winkel ben ik benieuwd of iemand goede of slechte ervaringen er mee heeft.

De reden dat ik dit hier op het forum vraag, is omdat ik op internet wel had gezocht, en daar een aantal ervaringen heb gelezen, maar ik had die winkel in Maarssen opgebeld, en toen werden de modellen waarvan ik aangaf er in geinteresseerd te zijn afgekraakt. Vooral de Infiniti. Die man had een of ander verhaal dat sites als kieskeurig e.d. niet objectief zijn en dat die door winkels betaald worden, blablabla. Ik vond het nogal een typisch verkoop verhaal en kreeg het idee dat hij me een duurder model probeerde aan te smeren. Nu wil ik toch vanavond wel gaan kijken. Ik ga samen met mijn man, en die laat zich niet zo gauw ompraten, dus dat scheelt :D.

De crosstrainers die ik op het oog heb zijn:

1. Infiniti x985
2. Infiniti x785
3. Kettler Verso 307
4. Kettler Verso 107
5. Kettler Verso 100
6. Kettler Orion
7. Kettler Astro
8. Kettler Vito XS
9. Batavus Ultimate Cross X2

Aangezien de inhoud van mijn beurs niet zo enorm is, en ik dus afgegaan op die advertentie op Marktplaats :D.

Ik hoop dat ik snel reacties krijg :D .

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 13:57

Wij hebben zelf al jaren cardiospul van Kettler en er alleen maar goede ervaringen mee, een hometrainer en een roeiapparaat, de hometrainer hebben we inmiddels 10 jaar en verkeerd nog altijd in uitstekende staat. Het roeiapparaat hebben we nog niet zo lang, maar bevalt ook weer prima :) Tis naar mijn weten degelijk spul en wat je geld wel waar is :) Infiniti zegt me verder weinig en batavus is normaal qua fietsen ook altijd wel kwaliteit, maar ik ben zelf echt een kettler fan ;)

OneDesire

Re: Ervaringen crosstrainers gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-09 14:09

Hartstikke bedankt voor je reactie. Ik heb ook zo'n beetje het idee dat Kettler een topmerk is in de fitness wereld? Ik heb er nl. niet zo veel verstand van, maar dat was mijn indruk van dat merk.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 14:30

Laten we zo stellen dat kettler al jaren wel één van de meest bekende merken is in de fitnessapparatuur :) zeker voor thuis fitness is het wel een begrip :)