Ik dacht dat ik je kon vertouwen Ik dacht vooral alleen aan jou Aan echte liefde moet je bouwen Dus wat maak jij me nou
Je loopt zo maar weg Zo maar weg zonder te knokken
Nou, als je denkt dat je kunt vluchten Zeg ik je Vluchten helpt niet meer Je hebt van jezelf het meest te duchten Keer op keer
Na een relatie van ruim ander half jaar is net de knoop door gehakt, De spreekwoordelijke druppel die de emmer deed over lopen.. Het is over en uit..
En nu zit ik hier en Jij helemaal daar, Terwijl we midden in "onze" Vakantie zaten, Terwijl het juist nu allemaal goed moest komen, Terwijl we juist nu weer HET stelletje zouden worden, Terwijl juist nu alles weer op zn pootjes zou komen... En nu... juist nu zit ik zover weg van jou, Te huilen omdat het nu defenitief over en uit is...
Het werkte niet meer tussen ons, Alleen maar ruzie doet een mens niet goed, Alleen maar elende, Gezeur en nog meer jaloezie. Zolang heb ik gedacht dat jij de ware voor mij was, En anders om ook.. Maar helaas , We zijn te jong en jij kan geen relatie aan.. Bij jou moet dr altijd een 3de in het spel zijn en dat kan ik niet aan...
Laatste tijd konden we elkaar alleen maar irriteren en van liefde was geen spraken meer, Alleen maar van bij elkaar zijn. K huil nu, Maar diep van binnen weet ik dat jij het niet waard ben, Je heb me altijd gekwets en pijn gedaan wanneer je die kans zag.. Al vanaf dag 1 waren we samen maar nooit " echt " samen...
En nu , Nu zit ik hier weer alles van Marco te luisteren en me helemaal kapot te janken terwijl jij waarschijnlijk nu al weer met een ander meisje zit.. Het vreet me zo op en langzaam ga ik kapot van binnen, Toen we bij jou weg reden vanavond liet ik een stukje van me hart bij jou thuis achter...
K zal je missen lieverd, En toch weet ik dat het beter is om je te laten gaan.. De tijden met jou zal ik nooit vergeten en ik had ondanks alles je niet willen missen in mn leven, Je hebt me toch een stukje mensen kennis mee gegeven en me laten merken dat ik wel degelijk iemand voorstel en als ik je nodig had was je dr voor me, Altans de eerste tijd...
Nu , Nu ik je nodig heb ben je dr niet voor me en zo ging het al een half jaar.. K zal je missen lieve schat, Je heb voor altijd een plekje in mn hart...
* Pinkie*
't Spijt me voor dit jank topic ik kan dr nu met niemand over praten en moet het echt kwijt...
Wat vervelend zeg, zulke dingen! Veel sterkte de komende tijd!
Nickytje
Geplaatst: 15-07-09 08:19
Het einde van een relatie brengt altijd verdrietige tijden met zich mee (meestal dan toch). Maar ook dat slijt weer hoor. Veel sterkte met het verwerken!
Suzanne F.
Geplaatst: 15-07-09 08:26
Pfff ik herken me in jouw woorden meis. Heel veel sterkte! Je schrijft 'we', betekent dat dat je nog een kindje hebt?
Specials
Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-09 10:29
Suzanne F. schreef:
Pfff ik herken me in jouw woorden meis. Heel veel sterkte! Je schrijft 'we', betekent dat dat je nog een kindje hebt?
nee , We reden bij hem weg omdat hij me nog thuis bracht
Iedereen heel erg bedankt, Heb echt een rot nacht gehad..
Ik kan me alleen maar aansluiten bij bovenstaande reacties, praat erover, zo kun je het het snelste een plekje geven!
Sterkte.
Specials
Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-09 11:43
T probleem is alleen dat ik met niemand echt dr over kan praten, Mn moeder die geeft dr niet veel om en heeft zoiets van wat stel je je aan... En mn Beste vriendin heeft hem een soort van nooit gemogen, Ja de laatste tijd en toen ging het weer mis dus moest ze eigenlijk al weinig van hem hebben,Dus die snapt me niet echt...
K heb opzich nu niet veel verdriet, Leef in een soort roes ofzo ben bang dat de echte klap later komt ofzo, Als het goed is spreken ik en me ex (jeetje wat een rot woord) zaterdag af, We hadden een dagje r'dam geplant en dat gaan we waarschijnlijk wel doen,En meteen alle spullen regelen enzo..
Vervelend dat je er met niemand echt over kan praten zeg! Dat is namelijk toch wel heel belangrijk. Anders ga je het alleen maar opproppen. Nu is het voor een rottijd omdat je hem gaat missen, je was gewent bij elkaar te zijn wat nu plotseling niet meer is. Je geeft zelf al aan dat het beter is zo, blijf die gedachten houden. Het zal wel even een gemis worden, maar geef het de tijd en het komt goed. Plan leuke dingen die je afleiden. Zeg tegen jezelf dat het zo genoeg is geweest en dat je open staat voor leuke, nieuwe dingen in je leven!
Toen ik het uitmaakte met me ex (na een relatie van 2 jaar), was ik er ondanks dat ik het uitgemaakt kapot van! Ik had toen al mijn huidige vriend leren kennen dus hij had me erorm veel gesteunt. Niet door erover te praten, maar hij gaf mij afleiding. Ik ben nu nog samen met hem en woon met hem samen. Wat een wereld van een verschil is hij vergeleken met me ex, hij is véél meer mijn type, en we passen veel beter bij elkaar. Ondanks alles had ik nog best veel verdriet van mijn ex. Maar dat is logische... je bent toch een hele tijd met elkaar geweest, bent aan elkaar gewent geraakt.. Daarom moet je het de tijd geven en je zult zien dat het allemaal weer goedkomt!
Leuk dat je zaterdag nog met hem gaat afspreken, maar krijg er geen valse hoop door. Misschien is het juist moeilijker om hem weer te zien, omdat je dan weer even in de goede, oude tijd zit. In het vervolg is het misschien beter om hem niet meer te zien en te spreken om het beter te kunnen afsluiten voor jezelf.
Heel veel succes meid! Liefdesverdriet is altijd heel vervelend maar gelukkig heelt tijd alle wonden!