rockwitch schreef:Kamers is echt heel erg leuk, wij mochten ook geen huisdieren maar uiteindelijk hadden we goudvissen hahaha. Nee maar geloof me je bent zo druk met van alles en nog wat dat het maar goed is dat je geen huisdieren mag. Trouwens je gaat toch in het weekend naar huis, dan kan je lekker met je beesten knuffelen en spelen.
Ik had ook katten en konijnen toen ik op kamers ging, en ik dacht ook dat k echt niet zonder ze kon daar op kamers, maar dat gaat echt wel.
ik woon sinds een half jaartje ook op kamers..of nouja.. heb geen kamer in een studentenhuis maar een zelfstandige woning/kamer. (heel klein is t maar hoor, 1 kamertje en 1 badkamertje, maar t is zelfstandig).
mijn ouders hebben 2 honden .. ik was vroeger altijd degene die graag een hond wilde, en door/voor mij zijn ze er ook gekomen.. ben helemaal gek met die beesten.. voelen echt aan als 'mijn' kinderen, mijn lieverds.. en niemand komt aan mn honden want dan kom je aan mij!
in t begin op kamers moest ik nog wel even wennen.. constant ging er door mn hoofd 'oh, t is nu 11.30, de honden moeten uitgelaten worden' en 'oh t is nu 17.00 uur, ik moet ze even voeren!' of als ik langs een park liep keek ik automatisch of er honden toegestaan zijn 'he, dat is leuk om met de hondjes te wandelen' enz.. in t begin was dat af en toe wel moeilijk maar t went heel snel..
nu kom ik gewoon lekker in t weekend thuis en doe ik dan veel met de honden.