Ik wist niet zo goed welke titel ik het verhaal moest geven, maar het gaat erom dat mijn vriend in september met zijn vrienden weggaat (zoals vroeger zeggen ze). Het is er de laatste tijd behoorlijk bij ingeschoten bij de jongens om met zijn alle wat te gaan doen. Dit omdat bijna niemand meer vrijgezel is in de groep, en de meeste al samenwonen.
Maar de vriendengroep (de jongens dus) zijn al zo'n 10 jaar bevriend met elkaar en gingen eerst altijd met zijn alle op vakantie.
Omdat dat er de laatste tijd niet meer van is gekomen, heeft er iemand geregelt dat ze in september een weekendje weggaan met al de jongens.
De meisjes mogen niet mee, dit omdat ze het weer als vroeger willen ervaren. Aan de ene kant snap ik het, maar de meeste meisjes wouden toch wel meegaan. Dit omdat niet alle meisjes elkaar heel goed kennen, sommige wel maar sommige ook weer niet zegmaar. En ook omdat het ons gewoon ontzettend gezellig lijkt met zijn alle.
Maargoed, het is dus al uitgesloten dat de meisjes niet mee mogen. Prima hoor..
Maar nou zit ik nogal met een klein probleempje.. Ik vertrouw mijn vriend echt 100%, maaaar ik kan er niet zo goed tegen dat hij een weekendje weggaat met alleen zijn vrienden. Hij is absoluut geen rokkenjager o.i.d. en ik weet ook zeker dat hij niks verkeerds zal doen, maar toch heb ik er een naar gevoel over.
Ik weet namelijk wel hoe sommige vrienden zijn, de vrijgezelle zeg maar en ik sta er niet van te kijken dat als ze daar een groep meisjes ofzo tegenkomen die worden uitgenodigt en ze met hun in hun gehuurd huisje gaan zitten.
Ook ben ik er bang voor dat mijn vriend een ander leuk meisje tegenkomt.
Ik weet gewoon dat het niet zo is, en dat hij echt te vertrouwen is maar waarom zit ik er dan zo mee!?
Ik word er gek van, ik heb liever niet dat hij gaat! Eerst was het nog de vraag of het wel doorging omdat ze niet een geschikte datum hadden zodat iedereen kon.. maar nu dus blijkbaar toch wel.
Ik baal er zo ontzettend van! Ik gun hem de plezier absoluut wel! Maar waarom heb ik dan alsnog liever dat die niet gaat?
Dit heb ik niet alleen bij mijn huidige vriend, maar dit heb ik altijd al gehad bij vriendjes.. Hoe dat komt weet ik niet, er is nog nooit iemand bij me vreemdgegaan o.i.d. (voor zover ik weet
).Ik vind het voor mezelf gewoon vervelend dat hij gaat en dat ik er niet bij kan zijn. Ook heb ik liever niet dat ze dan uitgaan.
Overigens weet mijn vriend niet dit ik hier zo mee zit. Wel heb ik hem laten weten dat de meisjes liever mee wilde gaan, maar dat gaat sowieso niet door. Moet ik het hier met hem overhebben? Ik schaam me er een beetje voor, en waarschijnlijk geef ik hem het gevoel dat ik hem niet vertrouw als ik hem dit uitleg. En aan de ene kant wil ik juist wel dat die gaat omdat ik weet dat die het zo leuk vind omdat de groep van vroeger niet meer zovaak met elkaar omgaat zoals vroeger.
Pfff wat een dilemma zeg.. Ik krijg het maar niet uit me hoofd, hoe hard ik mijn best ik doe. Vandaar dat ik het maar even hier neerzet.
Bedankt voor het lezen!
)
)
dan ben je toch alleen maar doelwit van 'grappige' opmerkingen