art.nr. 105012, Office 9 Pro, Win, Ned, CD Multilingual.
Prijs ex BTW € 248,-
19% BTW 47,12
Totaal € 295,12
In hele kleine lettertjes stond daar onder:
Citaat:Op deze aanbieding zijn onze leveringsvoorwaarden van toepassing. Voor de algemene toelichting en voor de tekst van de leveringsvoorwaarde zie ommezijde. Dit is een aanbieding en geen factuur. Bij acceptatie van deze aanbieding vragen wij u ervoor te zorgen dat het bedrag binnen 14 dagen is bijgeschreven op gironummer [...]. Graag betaling o.v.v. [...].
Ofwel
:Citaat:Op deze aanbieding zijn onze leveringsvoorwaarden van toepassing. Voor de algemene toelichting en voor de tekst van de leveringsvoorwaarde zie ommezijde. Dit is een aanbieding en geen factuur. Bij acceptatie van deze aanbieding vragen wij u ervoor te zorgen dat het bedrag binnen 14 dagen is bijgeschreven op gironummer [...] . Graag betaling o.v.v. [...].
Gelukkig weten wij zelf heel goed wat we wel of niet besteld hebben en bij elke onderneming, daarbij was deze factuur gericht aan een lege B.V. waar we sowieso geen kosten meer voor maken
, maar de gehele opmaak van het document is die van een gewone factuur, behalve dat de vermelding 'factuur' er niet boven staat.Het is een bestaand bedrijf, het heeft in elk geval een werkende website, maar we krijgen hen telefonisch niet te pakken. Ik moest wel een beetje denken aan die spookfacturen van een bedrijf dat zich vorig jaar voordeed als de Kamer van Koophandel.
*Ik weet niet zeker of ik hier de naam van het bedrijf mag noemen, vandaar dat ik het er niet bij heb gezet.

als je iemand bij een mulinational met die mededeling gaat bellen. Afdeling communicatie had ze zo door
.
.