Water skieen wie nog meer ?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

citroen

Water skieen wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-09 21:26

Heeeii

Ben vandaag met 2vriendinnen wezen waterskien bij de Wollenbrand in de lier!! :D
Alleen nu al helemaal verslaafd! Na dat mn eerste rondje lukte wilde k gewoon niet meer stoppen! xD
Nu ga ik zaterdag weer met mn opa en oma en met mn ouders heb er al weer super veel zin in! :P

Maar wie van jullie nog meer verslaafd aan waterskieen of wake boarden??

xx

Limoen

Re: Water skieen wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 21:30

Wij hebben altijd een bootje mee op vakantie en het eerste jaar hadden we waterskies en dat deed ik dus elke dag (met vlakke zee)
Heeeel leuk!

Nu hebben we een kneeboard, is makkelijker maar SUPERleuk. ik denk leuker dan waterskien want je kunt het sneller en dan kun je meer. :D Ik ga donderdag op vakantie dus zaterdag kan ik weer kneeboarden.

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 21:57

Jaaaah, leuk he? Ik heb leren waterskiën en wakeboarden op Aruba, achter de boot. Vind het superleuk, maar was in het begin best lastig vanwege de hoge golven.

Maar ik vind wakeboarden toch leuker, omdat skiën na een tijdje wel saai wordt. Wakeboarden is iets moeilijker. Ik heb het allebei achter de boot geleerd, dus toen ik pas geleden in Nederland achter de kabel ging wakeboarden, was dat echt veel makkelijker. Maar wel super gaaf! Wil binnenkort weer eens gaan :D

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-09 22:09

Wat is knee boarden precies? :o
Wake boarden wil ik ook graag leren maar ik denk dat k beter effe kan wachten tot k goed kan waterskieen! :o

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 22:10

moet je ff googlen :P staan wel afbeeldingen.

Mir_U

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 22:16

Hoeveel kost zoiets eigenlijk? Lijkt me onwijs leuk om eens te doen :D
Ik zou gaan wakeboarden in Amerika met vriendin, want haar vriend had een boot, maar toen ging vlak voor mijn vakantie de relatie uit... :+