Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Terkan schreef:Kan m.i. in dit geval bijvoorbeeld ook een probleem zijn met de batterij op het moederbord ... en zonder de accu is het ook lastig een auto starten .... ^^ .... ook bios kan een beetje overhoop zin, ook Windows zelf kan voor conflicten zorgen ... ik noem maar op ...beter eerst een goed onderzoek, dan je auto opblazen dacht ik zo .... niet al te veel wijsneus willen spelen ... ben namelijk echt niet helemaal dom of zo ...
Terkan schreef:Kan m.i. in dit geval bijvoorbeeld ook een probleem zijn met de batterij op het moederbord ... en zonder de accu is het ook lastig een auto starten .... ^^ .... ook bios kan een beetje overhoop zin, ook Windows zelf kan voor conflicten zorgen ... ik noem maar op ...beter eerst een goed onderzoek, dan je auto opblazen dacht ik zo .... niet al te veel wijsneus willen spelen ... ben namelijk echt niet helemaal dom of zo ...

Terkan schreef:4. Evt. de draadloze router resetten?
Alane schreef:Terkan schreef:Kan m.i. in dit geval bijvoorbeeld ook een probleem zijn met de batterij op het moederbord ... en zonder de accu is het ook lastig een auto starten .... ^^ .... ook bios kan een beetje overhoop zin, ook Windows zelf kan voor conflicten zorgen ... ik noem maar op ...beter eerst een goed onderzoek, dan je auto opblazen dacht ik zo .... niet al te veel wijsneus willen spelen ... ben namelijk echt niet helemaal dom of zo ...
Zeg ik dat dan ergens??? Ik heb eerder het idee dat je niet precies leest wat iemand schrijft
want ik schreef ik mijn laatse reactie: sleutel omdraaien om te kijken of de motor uberhaupt doet...
TS meld dat IE niet opstart, windows zelf dus wel... Andere pc heeft wel internet...
middels de suggestie in mijn eerste reactie kun je dus al veel uitsluiten...
en 1 van jouw adviezen = evt modem resetten... en dat vergelijk ik met een auto die niet rijden wil en dan als tip krijgen om de banden te wisselen...Terkan schreef:4. Evt. de draadloze router resetten?
Happy_Liz schreef:mijn wireless is goed en het probleem ligt echt bij Internet explorer want Firefox draait goed op de pc...
@Terkan; 1. Via "Start" - "Configuratiescherm" - "Netwerk- en Internetverbindingen" - "Netwerkverbindingen"
Dan met rechtermuisknop op "Internetverbinding" en dan "Status" kiezen ... wat zie je dan? Ik zie dat er gewoon verbinding is en verder geen moeilijk heden..