Wat paypal me nu flikt !!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zappa

Wat paypal me nu flikt !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-09 18:08

Vandaag brak mijn klomp
Ik krijg vandaag een rekening van 119 euro nog wat van NCO old docks in Ierland
Ik snapte er niks van en ben op deze naam gaan googlen en ik kom uit bij paypal
Het schijnt een incasso bureau van paypal te zijn of iets dergelijks
Maar nu komt het , ik gebruik mijn paypal al 2 jaar niet meer , ik heb het nog steeds wel want verkoop wel eens wat via i net
en als de koper het makkelijk vind om dit via paypal te doen dan is dat mogelijk alleen dit heeft zich in 2 jaar nog niet voor gedaan
Sterker nog er staat nog 3 euro 64 op mijn paypal rekening heb ik net gekeken

Ook op Radar.nl staat er een heel stuk over maar niet welke stappen ik eventueel kan nemen
Alleen dat er een storing is geweest bij paypal en dat meerdere mensen dit hebben
Ook word er een nummer vermeld welke ik meteen gebeld heb waarin ik een antwoord apparaat krijg die zegt
u kunt ons bereiken van maandag tot donderdag van 9 uur s'ochtends tot 9 uur s'avonds en ben ik nu gek of is het nog geen 9 uur s'avonds
Wel kon ik inspreken en heb dan ook een behoorlijke gepeperd bericht achter gelaten dat ik niet van plan ben aan deze oplichting mee te werken

Is er iemand anders die dit ook is overkomen en wat hebben jullie gedaan of heeft iemand advies voor mij
want sta hier werkelijk te koken van woede

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 00:57

Niet meegemaakt, maar als het bekend is en je neemt contact op zal het wel opgelost worden, het is niet zo dat je de enige ben dus ze zullen het wel voor je natrekken.

Dus adem in en adem uit...komt vast goed :)

Moelie

Re: Wat paypal me nu flikt !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 12:59

Als het niet klopt betaal je de rekening toch gewoon niet? Ik neem iig aan dat je het geld moet overmaken. Zodra hun merken dat het niet overgemaakt is zullen hun wel contact met jou opnemen en dan kan je uitleggen dat het niet klopt.
Zo heb ik het iig gedaan bij een rekening van Vodafone, die ook niet klopte. Ik heb hem gewoon niet betaald en zorgde ook dat het geld niet op mijn rekening stond, anders haalde ze het er automatische af. Ik kreeg toen evenlater nog een brief binnen dat het betaald moest worden voor (datum). Toen heb ik maar contact opgenomen met hun voordat mijn rekening werd geblokkeerd. Dit is natuurlijk wel iets anders... maar als het niet klopt, en hun nemen niet op is het verder hun probleem en niet het jouwe.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 13:10

Moelie schreef:
Als het niet klopt betaal je de rekening toch gewoon niet? Ik neem iig aan dat je het geld moet overmaken. Zodra hun merken dat het niet overgemaakt is zullen hun wel contact met jou opnemen en dan kan je uitleggen dat het niet klopt.
Zo heb ik het iig gedaan bij een rekening van Vodafone, die ook niet klopte. Ik heb hem gewoon niet betaald en zorgde ook dat het geld niet op mijn rekening stond, anders haalde ze het er automatische af. Ik kreeg toen evenlater nog een brief binnen dat het betaald moest worden voor (datum). Toen heb ik maar contact opgenomen met hun voordat mijn rekening werd geblokkeerd. Dit is natuurlijk wel iets anders... maar als het niet klopt, en hun nemen niet op is het verder hun probleem en niet het jouwe.

Dit is wel erg kort door de bocht.
Zou zeker niet mijn advies zijn.
In een eerder stadium contact opnemen kan een heleboel problemen schelen....
oa BKR registraties en zwarte lijsten.

Mama_Suus

Re: Wat paypal me nu flikt !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 18:06

Ik denk niet dat je nog veel van ze zal gaan horen en zeker niet als het zoals jij zegt onterecht is, vanuit ierland gaan ze echt niet hier procederen om "slechts" 119 euro op te eisen. Paypal heeft al jaren van die rare dingen en denk dat dat ook wel zal blijven