Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Denise_84 schreef:Volgens mij is dat contractbreuk ja. Je zou je openstaande vrije dagen in kunnen leveren en zo iets eerder weg gaan? Tot 28 aug. is wel lang, heb je 2 maanden opzegtermijn?
barbara28 schreef:als er in jou contract staat dat je een maand opzegtermijn hebt, zou je dit inderdaad moeten uitzitten. Ik zou met je huidige werkgever om de tafel gaan zitten, hij heeft ook niets aan een werknemer die niet gemotiveerd is.
femke27 schreef:Dan zul je je er dus aan moeten houden.... Enige wat je dus kunt doen is een gesprek aanvragen met je werkgever en vragen of het dus mogelijk is dat je je vakantie dagen opneemt en dus eerder kunt beginnen bij je nieuwe werkgever.
Ik hoop wel voor je dat dat lukt, daar heb je namelijk meer aan.... Als de werkgever dit dus weigert, en dat mag hij, dan krijg je je opgebouwde vakantie dagen betaald. Maar wel met een vette belasting erover. Dus houd je eigenlijk maar weinig over.
horseylove schreef:Maar dit weiger ik.
Veel collega's die hier hebben gewerkt hebben gewoon hun bieze gepakt en zijn niet meer opkomendagen.
Er is een mogelijk heid dat ik per 1 aug weg kan, als het nieuwe personeel zelfstandig kan werken.
Nah sorry maar dat nieuwe personeel zal me een worst wezen.
Vakantie dagen zijn er maar 9