Even een super aanbieding/tip

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Uthrick

Even een super aanbieding/tip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-09 15:07

Als ik er aan denk kijk ik elke dag even op Ibood.nl, staan soms leuke aanbiedingen op en vandaag toch wel een topper:

Citaat:
Garmin Nüvi 350 Personal Travel Assistant
Merk: Garmin
Type: Nüvi 350 Personal Travel Assistant
Text-to-speech navigatie aanwijzingen (straatnamen en wegnummers)
Turn-by-turn instructies met gesproken aanwijzingen
Reispakket met een voorbeeld Taalgids, mp3 funtionaliteit, luisterboek speler, fotoalbum, wereldklok, valuta en eenheden omrekenen en calculator.
Tot 650 MB intern geheugen beschikbaar voor opslag van extra cartografie, mp3 bestanden en luisterboeken
SD geheugenkaart uitsparing
Krachtige interne luidspreker
Kaartweergave in 3D perspectief of 2D vogelvlucht
Ingebouwde Li-Ion batterij
Batterijlevensduur tot 6 uur in GPS modus, tot 12 uur in alleen audio modus (mp3, luisterboek)
Inhoud: voedingkabel voor aansluiting op de sigarettenaansteker(12volt), zuignapmontage steun voor plaatsing op de voorruit en USB kabel.
Voorgeprogrammeerd met CityNavigator v8 voor geheel Europa.
Verkeersinformatie beschikbaar via optionele TMC FM ontvanger.
Afmetingen touch screen: 7,1 X 5,3 cm (B*H) (8,9 cm diagonaal)
Resolutie: 320 x 240 pixels, helder 64.000 kleuren
Afmetingen 9,8 X 7,4 X 2,2 cm (BXHXD)
Gewicht 145 gram
Recertified as new
Voor Garmin support e-mail: dtssupport.europe@garmin.com (ovv serienummer)
Garantie: 2 Jaar
Bespreek dit Product >>
Prijs: € 88,00

Afbeelding

Meer Informatie
Wil jij ook graag overal in Europa snel en comfortabel van A naar B kunnen rijden zonder op elk kruispunt op de borden te hoeven kijken? Of wil jij onderweg voorzien worden van nuttige locaties in de omgeving? Dan is deze Garmin nüvi 350 Personal Travel Assistant, met voorgeïnstalleerde kaarten en informatie van heel Europa, voortaan jouw eigen persoonlijke reis-assistent. Naast de duidelijke turn by turn navigatie, op het overzichtelijke touch-screen display, zit er nog een aantal handige snufjes op dit navigatie systeem. Zo kun je de Garmin nüvi 350 gebruiken als 560mb MP3 speler of als digitaal foto album. Om er voor te zorgen dat je goed uit de voeten kunt als je op de bestemming bent aangekomen, kun je bijvoorbeeld gebruik maken van de omrekenfunctie voor valuta’s, de wereldklok of zelfs een taalgids. Stap in de auto, zet de Garmin vast op je voorruit met het meegeleverde zuignap systeem en laat je naar je bestemming leiden doormiddel van de simpele instructies op het display en de gesproken aanwijzingen. Dus als jij graag goed voorbereid op weg wilt zonder te verdwalen, dan is de Garmin nüvi 350 Personal Travel Assistant vanaf nu jouw persoonlijke reis assistent.

TomTom is in Nederland bekend als navigatiesysteem maar doet het internationaal wat minder. De Garmin is internationaal als beste getest. Mijn ouders en enkele vrienden hebben een Garmin als navigatiesysteem en zijn daar erg tevreden over. Reviews op internet lijken ook goed. Ik heb er net dus ook 1 via Ibood besteld. Vanavond tot 00:00 kun je bestellen tenzij die eerder is uitverkocht. Ik dacht ik meld het hier even, misschien hebben mede bokkers er dan ook wat aan!

Anoniem

Re: Even een super aanbieding/tip

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 15:12

(Heb jij er soms aandelen? :)))

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-09 15:19

Ja! :D ssssssssssssssssssssst :o

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 15:21

Hoe bedoel je reclame maken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 15:22

Uthrick schreef:
Ja! :D ssssssssssssssssssssst :o

FOEI!!! :P

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-09 15:22

Anne. schreef:
Hoe bedoel je reclame maken?

Ik geef bokkers gewoon een tip! Denk je nou dat ik écht aandelen heb? :=

Futurefox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 15:23

damn....heb er net 1 gekocht...

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 15:24

Dat zou zomaar kunnen. Ten eerste promoot je echt dik die site. En daarna je Garmin.

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 15:25

Nou, ik heb er al diverse keren iets besteld en vond het helemaal niets. 1x product wat zonder vermelding een US-stekker had en later bluetooth headsetje waar je niet te verstaan mee bent.

Overigens is deze navigatie ook recertified...dus niet gek dat die goedkoper is.

Het enige waar ik blij mee ben is mijn bestekset, dus ik heb me wel ingeschreven op de I-bood van de dag, maar verder niet :D

SuzanLarissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 15:27

Wij hebben deze ook al een tijdje , en ik vind hem eerlijk gezegd zwaar irritant.
Hij stuurt je alle meest toeristische weggetjes op , en nee ligt n iet aan de instellingen ;) en de 'vrouw' wie alles zegt , wilt ons altijd de andere kant op sturen en zegt dan constant bijv: links afslaan , links afslaan , herberekenen, herberekenen , zo irritant ! Maar jah , daarentegen doet niks het normaal bij ons in huis
:)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 15:27

Anne. schreef:
Dat zou zomaar kunnen. Ten eerste promoot je echt dik die site. En daarna je Garmin.

hoeft niet, soms kan een persoon ook helemaal blij zijn met een product en andere mensen het ook graag laten weten :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 15:29

SuzanLarissa schreef:
Wij hebben deze ook al een tijdje , en ik vind hem eerlijk gezegd zwaar irritant.
Hij stuurt je alle meest toeristische weggetjes op , en nee ligt n iet aan de instellingen ;) en de 'vrouw' wie alles zegt , wilt ons altijd de andere kant op sturen en zegt dan constant bijv: links afslaan , links afslaan , herberekenen, herberekenen , zo irritant ! Maar jah , daarentegen doet niks het normaal bij ons in huis
:)

Die haalt het niet bij onze oude Tom Tom. Die beweerde toen wij voor het stoplicht stonden te wachten dat we met 78 km/h door het weiland raasden. Arme koeien. :(:)
En nu een Audi-ingebouwde navigatiesysteem wat prima bevalt.

chillaxing

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 15:39

Ja die TomTom van ons in Oostenrijk ook, 'ga hier de veerboot op'.. moesten we met de auto op een trein.. :D En je dan ook echt van die ingesneeuwde steile landweggetjes insturen..

obsession

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 16:03

Hij is al uitverkocht zie ik!

x_Charlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 16:05

Heb liever een TomTom :j.

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 16:11

Zo rijden wij op die grote brug bij Milau in Frankrijk en toen had de TomTom het ineens over een rotonde :+ Yeah right.

Balen dat hij al uitverkocht is, was een perfect cadeautje voor m'n moeder geweest.

Jeszica

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 19:04

de 350 is al wel een ouder model... Vaak ook refurbished. Vandaar ook zo goedkoop op het moment. Halfords verkoopt hem voor 119,- :)

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 23:24

Adverteren is niet toegestaan op Bokt. Hier een slotje.