Hoe romantisch zijn jullie?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

elady

Hoe romantisch zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-09 11:27

:D

Duidelijke vraag toch. Hoe romantisch zijn wij nog naast het hebben van een baan, een (verzorg)paard, het huishouden etc?

Wat is het meest romantische moment die jij zelf bedacht hebt?

Anoniem

Re: Hoe romantisch zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 11:38

Ik ken geen romantiek. :+
Heb dan ook geen baan, (verzorg)paard of een huishouden haha.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 11:40

Ik wás ooit romantisch, maar ik trof een vriendje die alles behalve dat was... nu is het bij mij ook een beetje weggestopt.
Als je vriendje er niet van houd dan stop je er vanzelf wel mee denk ik. In het begin probeer je het nog wel vol te houden (en hij ook) maar na 3 jaar tijd, is het aardig weggezakt :)

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 11:42

ik heb een romantisch mannetje dus tja,.....ik word nog wel eens verrast :D
tevens ben ik ook wel een aardige dromer, dus wat dat betreft is het van 2 kanten ....

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 11:44

Storm76 schreef:
Ik wás ooit romantisch, maar ik trof een vriendje die alles behalve dat was... nu is het bij mij ook een beetje weggestopt.
Als je vriendje er niet van houd dan stop je er vanzelf wel mee denk ik. In het begin probeer je het nog wel vol te houden (en hij ook) maar na 3 jaar tijd, is het aardig weggezakt :)

Wow, dit had ik kunnen schrijven :D

Lieke__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 11:45

Ik ben echt alles behalve romantisch!

Ronne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 11:46

Haha, ik deed ooit een poging tot romantiek.. maar dat is niet echt voor mij weggelegd geloof ik! Mijn vriend doet nog wel eens een goede poging, maar meestal eindigt dat bij mij in de slappe lach! :o

Rachel_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 11:46

ik wel aardig, maar vriendjelief niet zo :')

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 11:49

Ik vind mezelf tamelijk romantisch. :j
Ik ben op dat gebied best een prinsesje, en ik hou er van zo ook behandeld te worden.

Alleen is mijn vriend a-romantisch, helaas.
Hij is lief, en romantisch op zíjn manier, maar écht romantisch?
:n

Jammer, maar wat doe je er verder aan?

Ik probeer het initiatief dan maar van mijn kant uit te laten komen, maar soms denk ik ook wel eens.. * zuchtt * ..

Blackmagic85

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 12:15

Goof schreef:
Storm76 schreef:

Ik ook!! _O-

Stephaniiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 12:18

Ragnaaa schreef:
Ik vind mezelf tamelijk romantisch. :j
Ik ben op dat gebied best een prinsesje, en ik hou er van zo ook behandeld te worden.

Alleen is mijn vriend a-romantisch, helaas.
Hij is lief, en romantisch op zíjn manier, maar écht romantisch?
:n

Jammer, maar wat doe je er verder aan?

Ik probeer het initiatief dan maar van mijn kant uit te laten komen, maar soms denk ik ook wel eens.. * zuchtt * ..

hahaha alsof ik mezelf zie := alleen is mijn vriend wel romantisch..
het liefste wat hij deed was toen we precies 1 jaar hadden. Hij haalde me op uit mn werk met een huge bos rozen en onderweg op de fiets stapte hij af en ritselde in zn jaszak, ik dacht dat hij snoepjes ging pakken want hij is echt een snoeperd.. maar hij toverde een mooi doosje te voor schijn en ging op zn knieen en vroeg of ik met hem wilde trouwen :+: was zoo lief en mooi!

Ikzelf heb nog niet echt iets romantisch gedaan.. wel dingen in gedachten gehad maar die zijn nog niet uitgevoerd :=

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 12:21

Maar Stephaniiee_, ik zie in de profiel dat je 17 bent... is trouwen nog niet een beetje snel? :=

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 12:23

Storm76 schreef:
Maar Stephaniiee_, ik zie in de profiel dat je 17 bent... is trouwen nog niet een beetje snel? :=

Dat vroeg ik me ook af, had ook in je profiel gespiekt :D

Stephaniiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 12:25

hahahaha tuurlijk is dat snel :o dus we zijn gewoon ''verloofd'' haha

Ik zie zeker toekomst met hem en hij gelukkig ook met mij :)
Voorlopig komt trouwen er nog niet van, het was meer als grap omdat ik tegen hem had gezegt dat hij het later romantisch moest vragen :=
Dus deed hij het op deze manier en voor mij was dat echt het romantischte ( schrijf je dat zo :+ ) wat hij had gedaan :+:

Sentido

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 12:27

Ik ben a-romantisch.. :+
Houd wel van verrassingen enso, maar poeh nee het hoeft van mij niet allemaal zo klef en zoet. Blegh :P

Ik heb bijvoorbeeld ook een hekel aan bloemen. Je hoeft mij echt geen bloemen te geven, die heb ik binnen een week namelijk dood :=
Kan er niet zo goed mee omgaan vandaar _O-

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 12:43

In gedachten ben ik heel romantisch, maar in het echt pakt het net zo uit als wanneer ik een surprise maak: het is net niets. :=
Ik houd wel erg van verrassingen (niet klef en zoet), kan ze zelf alleen nooit voor me houden. Dan ben ik zo benieuwd naar de reactie van de ander dat ik het al verraden heb voor het zover is...

elady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-09 12:45

Ik ben té romantisch geloof ik :D Geen vriendje kon zelf iets bedenken of dit kleintje was hem al weer voor :o .
Kan zo heel veel leuke dingen bedenken die ik allemaal nog zou wil uitvoeren:

- fakkels in de tuin en dan door het huis met kaarsjes een spoor er naar toe, jijzelf zittende op een bankje in je mooiste zomerjurkje op je lief wachten.
- uit de zak met hartjes snoepjes alleen de lieve woordjes eruit vissen en dat natuurlijk ook ff melden (hoe zoet :+ )
- samen op de drempel van een strandhuisje (desnoods gehuurd voor 1 nacht) naar de ondergaande zon kijken.
- boswandeling met de hond en in een boom jullie namen kerven.
- slaapkamer vol kaarsen en 2 glazen + champagneflesje op het bed en een lief briefje erbij.

Oke, oke, rustig rustig, we slaan door :)) :+

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 12:50

Mijn vriend zou een hartverzakking krijgen als ik dat zou doen...
en ik zou het nog jaaaren te horen krijgen...
(maar stiekem vind ik het eigenlijk wel errug jammer dat er mannen zijn die dit wel waarderen en mijn hubbie niet...)

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 12:52

Bubbels en glazen en lieve briefjes: check. Toch romantischer dan gedacht. :P

Dat met die kaarsjes heb ik weleens geprobeerd; had ik te weinig waxinelichtjes om een hart te maken... -O-

Ik schrijf ook wel kattebelletjes op de douchedeur (met whiteboardmarker), telt dat ook als romantisch? ;)

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 12:59

Ik heb het bad eens vol laten lopen en heb overal kaarsjes neergezet en een drankje voor hem en mij en wat lekkers te snoepen. Maar ik denk toch dat het de naked lady in bad was die experiment liet slagen :D.

Ik heb hem eens ontvoerd naar Gendt en bak regelmatig muffins o.i.d. voor hem.

Hij heeft een keer een hangmat neergezet in de kamer met een Bosche Bol, een wijntje en een goed boek zodat ik eindelijk eens kon ontspannen :+: .

Wij zijn allebei even romantisch denk ik. En ellebei hebben we ook periodes dat we helemaal niks spannends voor elkaar doen haha.

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 13:06

Ik heb sowieso een heule romantische lief :j Hij is van het type 'badderen met kaarsjes en rose, lieve kaartjes versturen, cadeautjes kopen, onverwachts langskomen en vertroetelen' :+: Heerlijk, daar doe ik het erg goed op :D Maar daardoor merk ik dat ik minder toekom aan romantische acties, omdat ik erg goed kan genieten van zijn acties :')

Dus word binnenkort wel weer eens tijd :j Verwen hem ook regelmatig hoor, met een lekkere massage, een kaartje, een lief smsje... Voor onze vakantie naar Thailand had ik een fototijdschrift voor hem gekocht en wat kleine cadeautjes die hij daar pas uit mocht pakken. Maar het meest romantische (vind ik) wat ik ooit heb gedaan was toch wel met mijn ex, die 2 weken op vakantie ging met zijn vrienden en had voor iedere dag een cadeautje meegegeven dat hij pas ter plekke mocht openmaken. Gewoon lieve, kleine dingetjes (vond ik zelf) met een begeleidend briefje. Mislukte alleen een beetje omdat hij de briefjes niet kon vinden :')

diessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 13:11

Wij zijn zo af en toe eens romantisch....... :D
Galant is mijn vriend altijd, hij houdt na 6 jaar nog steeds deuren voor mij open :+:

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 13:15

Goof schreef:
Storm76 schreef:

Precies hetzelfde hier :D We doen samen gewoon leuke dingen, en gaan wel regelmatig samen uit eten. We maken wel tijd voor elkaar! maar daar blijft het wel bij :+ We zijn dan al ruim 4 jaar samen, maar nog wel gelukkig!

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 13:16

Mijn vriend is heel romantisch, neemt mooie rozen voor me mee, houdt de deur open, steekt veel kaarsjes aan als ik er ben, krijg vaak lieve smsjes, krijg massages, enz.

Ik weet niet of ik zelf romantisch ben, ben wel attent en zorgzaam, koop ook vaak kleine kadootjes die ik dan ergens in huis neerleg zodat mijn vriend het vindt als ik er niet ben. Ik sta ook altijd voor hem klaar en stuur ook lieve smsjes. Soms ontvoer ik hem zonder dat hij weet waar we heen gaan en dan gaan we iets leuks doen.
Of dat romantisch is weet ik niet, maar wel gezellig :D

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 13:28

Ik ben eigenlijk best romantisch als ik erover nadenk, heb m'n vriend in ieder geval al op vele manieren weten te verrassen :)) Andersom ook hoor, en dat is het leuke, want hij vergeet gerust dat het 14 februari Valentijnsdag is ('Nou, waarom krijg ik nou zomaar een cadeautje?' :o? '), maar soms zo onverwachts romantisch uit de hoek kan komen :+:

Ik heb met kerst een kalender cadeau gedaan met daarop foto's van mezelf uit een speciale fotoshoot. Aangezien mijn vriend militair is en doordeweeks op de kazerne slaapt, kan hij met nu toch iedere dag zien ;)

Hij haalde me midden in de nacht op van het vliegveld toen ik vorig jaar met een vriendin uit Griekenland kwam. Toen we vroeg in de ochtend thuiskwamen opende ik de deur van mijn kamer en lag er op mijn bed een enorm hart van rozenblaadjes en een kaartje met 'Welkom thuis'.

Ik vertelde dat we 14 februari een verjaardag hadden van mijn oom. Aangezien mijn geliefde dus niet doorhad dat 14 februari Valentijnsdag is, vond hij het ook niet gek dat ik de auto op de parkeerplaats van een restaurant parkeerde ('Hier is het gratis parkeren!') en dat ik even naar binnen wilde lopen om een culinaire kalender te halen ('Loop nou even mee joh, zijn zo klaar!'). Toen ik vervolgens bij de balie aangaf dat ik een High Tea voor 2 personen besteld had, kreeg hij ogen als schoteltjes en had hij door dat we dus niet naar een suffe verjaardag gingen :))

Hij had vorig weekend op de kazerne een familiedag. Ter gelegenheid daarvan kwam ik meteen maar het hele weekend bij hem slapen, op de kazerne dus. Ik was nog geen 2 tellen op zijn kamer toen er keihard op de deur gebonkt werd. Of ik even open wilde doen? Ik open gedaan, stond er een tas met de Disneyprinsessen (want hij noemt mij altijd zijn Prinses :D ), gevuld met een enorme bos rozen. Uit de kaart die erbij zat bleek dat er nóg meer cadeautjes in de tas zaten; een knuffel (voor als hij er niet is) en een armbandje met pareltjes (omdat ik zijn parel ben) :+:

Wij zijn dus, op zijn tijd, best heel romantisch en verrassen elkaar regelmatig. Ik stop ook nog wel eens een lief kaartjes of briefje in zijn legertas als hij een tijdje weg moet. We smsen elkaar lieve dingen en soms belt hij spontaan overdag om te zeggen hoe gek hij op me is en dat hij weer zo uitkijkt naar het weekend. Dus nee, aan romantiek hier geen gebrek :D