Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Net als de Aygo
benangelique schreef:het zijn exact de zelfde wagentjes; alleen het uiterlijk is anders.

Evelli schreef:Zou toch voor een Aygo gaanvan de 3 uit dezelfde fabriek (C1, 107 en da Aygo) staat de Aygo het minste langs de weg met pech
verder zweer ik bij toyota's, gaan gewoon niet stuk(buiten het normale onderhoud natuurlijk)
Amanda schreef:benangelique schreef:het zijn exact de zelfde wagentjes; alleen het uiterlijk is anders.
Alle 3 de auto's worden in dezelfde fabriek gemaakt.
Aan de buitenkant zien ze er iets anders uit. Maar aan de binnenkant zijn ze zo goed als hetzelfde.
Ik heb vorige week in een Aygo gereden. Reed op zich heel fijn, maar ik vind het te klein.
Toen ik ging kijken wilde ik ook zoiets, maar ik heb uiteindelijk een Renault Twingo gekocht. Zelfde prijsklasse ongeveer, maar wel een slag groter.

)
)

. Amanda schreef:Renske: ik heb de nieuwe Twingo ja
Echt een superfijne auto! Ook wat zwaarder, waardoor vooral snelweg rijden een stuk comfortabeler is.
Helaas is dat wel weer duurder in de wegenbelasting.
En de oude zijn ook ruimer dan de Aygo vlgens mij. In ieder geval wat achterbank en kofferruimte betreft. Ook scheelt het dat de achterbank schuifbaar is, waardoor je meer ruimte kan creëren waar je het nodig hebt.

Sentido schreef:Siets schreef:Ja maar de 107 en C1 zíjn helemaal geen franse auto's.. Dus die regel geldt niet voor dit type auto.
Er zit nog steeds een Frans merktekentje op
Ik houd er gewoon niet van, klaar. Geef mij maar een Duitser, of een Jap
zou er persoonlijk niet voor gaan, niet eens over nadenken gewoon net als Sendito voor een betrouwbare Japanner gaan of een betrouwbare Duitser.