Telfort stalkt me.....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rocamor

Telfort stalkt me.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-09 12:50

en wel met een mms die me vannacht door een kennisje is toegestuurd. Foto van mijzelf die best grappig was, maar zo ijdel ben ik ook weer niet dat ik hem 64!!!! keer wil ontvangen.

Elke 6 minuten krijg ik een sms van telfort om te melden dat er een nieuwe mms is binnengekomen. Oh, daar is nummer 65, zucht.

Iemand enig idee hoe ik die beste telfort-mensen duidelijk kan maken dat ik inmiddels wel tevreden ben met die ene mms?

en ik mag toch hopen dat ik zelf niet voor de kosten hoef op te draaien....

Ir111

Re: Telfort stalkt me.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 12:52

Bel ze even op zou ik zeggen? Of heb je dat al gedaan?

Ik heb wel es problemen gehad met t ontvangen van smsjes, 1 telefoontje naar TMobile en t was opgelost.

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 12:52

Heb je niet toevallig een ringtone of zoiets aangevraagd..dan krijg je dit soms cadeau.
En ik heb ook wel eens een virus gehad op de comp. Dacht ik leuk maitlje van...was het dus gewoon verstuurd via mijn vriendin haar mail maar was helemaal niet van hoor...maar ik zat dus mooi wel met een virus!

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 12:53

Dan zou ik even bellen mijn vriend heeft dit ook wel een sgehad en met een telefoontje was het zo opgelost

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-09 12:54

nope, dit is een mms die ik vannacht van een vriendin kreeg. Die is vannacht 1 keer verstuurd, vanaf vanmorgen 07:22 uur gaat elke 6 minuten mijn foon om aan te geven dat ik een nieuw smsje heb. (Heb uiteraard mijn geluid eraf, want hij werd best irritant)

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 12:55

Dan zou ik even bellen is het waarschijnlijk zo verholpen.

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-09 12:59

Probeer ik al, maar ,
1) ze gooien me eraf
2) ze hebben een systeem probleem, geloof ik.

edit: klopt, de computer denkt zelf na en denkt dat sms-jes en mms-jes niet verstuurd zijn en blijft ze versturen. (heb altijd al gedacht dat die computers niet te vertrouwen zijn :+ ) Ben niet de enige die er last van heeft.... Kan nog wel enige tijd duren. Nu hopen dat niet teveel andere mensen gaan sms-en, ben bang dat die sms kwijt raakt in alle telfort-sms :o

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 13:02

Heb je je telefoon al eens uitgezet en weer aangezet?

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-09 13:18

jup, maar dat helpt niets. Zit in de computer van Telfort, naar ik begreep. Nu maar hopen dat het snel opgelost is...

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 18:35

Heb je al met Telfort gebeld? Zou ik namelijk wel blijven proberen. Zelf werk ik bij T-Mobile en je kan rekenen dat je voor de kosten moet opdraaien. Mits je er natuurlijk even over inbelt en eindelijk iemand aan de lijn krijgt. ;)

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 18:40

Zou toch raar zijn als jij voor de kosten op moet draaien terwijl jij de ontvanger bent.... Het is toch een mms die iemand anders jou stuurt die hoef jij niet te betalen.
Dat ie inmiddels meer dan 64 x ontvangen is, is de schuld van Telfort. Ik denk eerlijk gezegd dus niet dat je ervoor aan het opdraaien komt. Wordt een dure grap dan.
Laat je weten hoe het afloopt?

elisa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 19:45

het kan ook nog, dat je telefoon niet goed is geupdated, nokia (roze zoon schuifdraaiding) had dat ook. dan smt iemand, dat gaat naar de centrale, en die zend het door naar je telefoon, en automatisch krijgt die van de telefoon een soort ontvangstbevestiging.. maar als je tel niet goed is geupdated ( normaal doet ie dat zelf) dan krijgt die centrale maar geen bevestiging en daarom blijft de centrale het maar sturen naar je...

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-09 20:06

Ik heb (na wat moeite, dat moet ik toegeven) iemand aan de lijn gehad. Er schijnt een storing in de centrale te zijn, waardoor de centrale computer denkt dat ie bepaalde mms-jes niet verstuurd heeft. Dus blijft ie het proberen.

Inmiddels is de frequentie gelukkig omlaag. Nog hooguit 2-3 per uur.

Volgens de Telfortmeneer hoeven de afzender en de ontvanger zich geen zorgen te maken, afzender betaalt slechts eenmalig, ontvanger helemaal niet (maar ik hou stiekem mijn rekening wel even in de gaten).

Volgens mij zit ik inmiddels over de 90 keer mijn eigen foto ontvangen, je zou haast denken ;)

alex66

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 20:34

goed dat ik dit topic tegen kwam nu weet ik wat er aan de hand is :+

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 21:19

Misschien is dat ook een reden dat de tijdstippen van mijn smsjes niet kloppen. Ontvang ik vanochtend 10 u een smsje, staat erbij dat het 03 u was :+

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 23:48

[LZP] > [TV]

kinoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 10:24

Dit had ik dus PRESIES het zelfde bij T-mobile,
alleen ik kan mijn mmsjes niet openen dus elke keer als ik hem opnieuw ontving, ging die weer zoeken op internet en stond er elke keer dat er een fout was.
nou toen ineens kreeg ik een smsje van je kan je mms op internet bekijken .. en toen heb ik hem niet meer ontvangen