Ik ben op zoek naar een wat luxere restaurant in de provincie Noord Holland maar het moet echt absoluut een restaurant zijn met een echt prachtig uitzicht. Wil binnenkort manlief eens goed verrassen ivm hij echt zoveel doet in ons huissie qua verbouwingen en hij het echt even verdiend heeft.
Wie oh wie weet het geweldigste en zaligste restaurant en waar ook de hygiene helemaal top is en onwijs heerlijke menu´s te verkrijgen zijn? Laat me dit aub weten en het liefste met link van het restaurant erbij.
Het mag qua provincie ook wel heel iets afwijkend zijn maar alleen voor echt een top restaurant
, Maar liefst ook niet dat het 1 uur rijden is dat hoeft nou ook weer niet persé
Alvast bedankt
:http://www.jagershuis.com/nl/ OOk direct aan het water...
. Ik ga ze allemaal even rustig door spitten 

Je kijkt uit over de haven en ze zijn ook megacreatief met de opmaak van de gerechten. Moet je wel vragen naar een tafeltje aan het raam met uitzicht op de haven want als je in het midden zit kan je het wat minder goed zien. Wij hebben een keer met storm in Schippersrijk gezeten (het meer ziet er dan echt gaaf uit) en gisteren nog in het Havenrijk gegeten.