Bleh wat zie ik er tegen op!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jaime_

Bleh wat zie ik er tegen op!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-09 02:21

:wave:

Op dit achterlijke tijdstip, zit ik op bed met mn laptop op schoot.. Ik kan niet slapen. Wánt...
Morgen ga ik weer vliegen :\

Kvind vliegen zoooooo eng, k ben echt panisch als het daarom gaat, kan er niet van slapen en ben er misselijk van..
Ik weet ook niet waarom ik het forum hiermee bevuil, maar moet het echt even van me afschrijven.

Nog meer mensen met zo'n ziekelijke angst voor vliegtuigen?

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 02:25

Ik moet er ook niet aan denken. Waar ga je naar toe? Veel sterkte morgen! :(:)

Lisette03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 02:28

ach jaime toch :(:) :(:)

kun je niet wat drinken (of roken) van te voren om het ergste er een beetje af te halen?

Heel veel sterkte morgen en ik hoop dat je toch nog een hele leuke vakantie hebt!

Jaime_

Re: Bleh wat zie ik er tegen op!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-09 02:31

Nou eh, t lijkt me wel verstandig om nuchter te blijven :') Anders gaat straks nog alles draaien ook, of erger mis ik mn vliegtuig, en kom ik dus ook niet aan op bestemming :P

Kga naar Chersonissos, opzich heb ik er best veel zin in..

Maar dat vliegen DRAMA.

Het zweet breekt me uit in zo'n gevleugeld ding, mn hart bonkt in mn keel, en mn ademhaling doet alles behalve wat ik wil brrrr

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-09 02:36

Kga maar wat cabaret kijken, misschien dat dat me n beetje ontspanning bied..

Moet om 6u er alweer uit om mn ouders weg te brengen, want die gaan morgen ook op vakantie..

Maarja misschien werkt t wel in mn voordeel dat k nu niet slapen kan, dan kan k morgen in t vliegtuig slapen *HOOPT*

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 05:09

Haha dat je bang bent! Het is bewezen dat vliegen een van de veiligste manieren van reizen is ;) Je bent op het moment je ouders wegbrengen dus miss heb je er niks aan. Maar ik heb vliegen altijd ervaren als zeer fijn. Heb weleens turbulentie gehad, maar vond dat niet bepaald eng. Je hebt ook vaak films die je kan kijken. Dus dat werkt ook afleidend ;)
Niet te druk maken, en lekker genieten van je vakantie :D

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-09 05:13

Ja als ik logisch nadenk, dan vind ik het ook superstom van mezelf, want als er normaal iemand nuchter is ingesteld ben ik het wel := K voel me net n dramaqueen.
Stom he, hoe je jezelf wel voor je kop kan slaan voor je eigen angst, en dat je angst je zo kan beheersen?

Toch bedankt voor je reactie! Engste vind ik altijd het opstijgen/landen, als ik eenmaal vlieg is het goed :) Maar die turbulentie brrrrrrr, dat doet mij hyperventileren :P

Bedankt voor je berichtje!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 06:55

Heeeeeel veel succes vandaag!

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 06:59

Succes vandaag!!!!! En hopelijk kun je slapen in het vliegtuig :(:)

me_myself_i

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 08:16

Wist je dat vliegen veel veiliger is dan autorijden? Turbelentie kan helemaal geen kwaad :P al is het natuurlijk wel een beetje eng als het gebeurt :P succes ermee en je hoeft nergens bang voor te zijn hoor :D komt helemaal goed :D

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 08:16

Je zal misschien al weer weg zijn ;) Maar mijn vader kan ook niet tegen vliegen en hij haalt vaak wat kalmeringspilletjes, net om die scherpe randjes er af te halen. Ik weet alleen niet welke :+ Maar ik denk dat je ze ook gewoon bij de drogist kunt krijgen.

Ik snap nooit dat mensen vliegen niet leuk vinden, ik vind het heerlijk :D Maar ik doe het dan ook al sinds ik het me kan herinneren...

brudoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 08:43

Ik heb ook een mega vliegangst. Als ik weet dat ik moet vliegen haal ik bij de dokter altijd oxezepam.
Angst voor grootste gedeelte weg en ik slaap heerlijk.
Succes en veel plezier op vakantie!

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 08:53

heel veel succes vandaag!! En als je er eenmaal bent; veel plezier!

_Question

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 08:55

Inderdaad, heel veel plezier want misschien ben je er ondertussen al!
En succes als je terug moet ;)

Babsie_Flash

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 08:58

Ik heb stage gelopen op Schiphol en daar heb ik natuurlijk mensen met vliegangst gezien. Die zaten dan net voordat ze in het vliegtuig moesten stappen flink aan de drank :')

Zelf word ik altijd lucht-ziek (en ja, ook zeeziek etc :+ )
Ik probeer altijd zo snel mogelijk te gaan slapen in het vliegtuig.
Voor mij is het net een achtbaan die uren duurt :+

Wafel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 09:04

Babsie_Flash schreef:
Ik heb stage gelopen op Schiphol en daar heb ik natuurlijk mensen met vliegangst gezien. Die zaten dan net voordat ze in het vliegtuig moesten stappen flink aan de drank :')

Een achtbaan die uren duurt 8-) Een droom van veel mensen 8-)

Babsie_Flash

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 09:05

Ik vind een achtbaan ook wel leuk, maar niet zo lang hoor... dan komt alles naar boven :P

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 09:40

Ja, ik zit ook bepaald niet op mijn gemak in een vliegtuig. Deels omdat ik het vliegen zelf erg eng vind, en deels omdat ik luchtziek wordt: voor dat laatste heb ik Primatour (pilletjes) gevonden, die heel goed werken. Ook in auto, op zee etc. trouwens.

Over de angst voor het vliegen zelf heb ik helaas niet erg veel remedies gevonden, behalve inderdaad zo snel mogelijk gaan slapen wat mij ook alleen lukt als ik de nacht ervoor heb doorgehaald...
Heel veel sterkte!

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-09 11:18

Bedankt voor al jullie lieve reacties! Kzal aan jullie denken als ik t vliegtuig instap :P

Ik vlieg vannacht, dus als jullie morgenochtend wakker worden ben ik hopelijk veilig geland ;)

Ik zal de grond kussen zodra ik die weer onder mn voeten voel, en omdat jullie dat vast niet willen missen, zal k daar natuurlijk een foto van laten maken :')

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 11:22

Babsie_Flash schreef:

Daar heb je toch fijne pilletjes voor?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 11:25

A
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-07-23 19:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Ronne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 11:26

ah wat poedersuiker! ik heb er gelukkig geen last van, maar helpt t als je met iemand meevliegt die het vaker gedaan heeft en precies weet welk geluidje wat betekent? Zo heb ik ooit een vriendin door een vlucht geloodst..

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-09 11:29

Nou mijn favoriete vakantieplek is toch wel Turkije, dus das niet te toen met de auto :+ Dit keer ga ik naar Griekenland (Chersonissos, Kreta) Omdat ik dat een keer meegemaakt móet hebben, zodra ik boek denk ik aaah kan k best, die panische angst begint pas 2 dagen ervoor :P

Kdenk dat ik maar wat achterover gooi vanavond, heb eerst n verjaardag van de vriendin waarmee ik op vakantie ga (haar vriend en pa brengen ons daarna naar schiphol), dus daar is vast het nodige aanwezig..

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-09 11:30

@ Ronne, als mn pa erbij is vind ik gek genoeg vliegen n stuk minder eng, omdat hij zo kalm en nuchter is en dat op mij uitstraalt, dit keer vlieg k met iemand die nog nooit eerder heeft gevlogen, en die er ook best tegenop ziet, dus dat maakt mn angst extra groot..

Ronne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 11:32

Oeh, ja dat is inderdaad jammer! Misschien bij een stewardes aangeven dat je bang bent of zo? Of een vriendelijke buurman?

Pas wel op dat je niet stront bezopen dat vliegtuig instapt! Want dan kun je ten eerste geweigerd worden en ten tweede denk ik dat je je dan ook niet helemaal lekker voelt bij licht turbulentie en zo ;)