Maar de afstand van mijn huis naar werk is 12/13 km. In de zon vind ik het helemaal niet erg om te fietsen, en ik fiets het in een half uur. Maar als het regent, dan kijk ik er tegen op, en pak ik 9 van de 10 keer de bus. Dit kost me dan 6 euro...
Nou zat ik te denken, zal ik een auto kopen na de zomer? Dan heb ik genoeg gespaart. Maar de aanschaf is niet het duurste, maar onderhoud en verzekeringen wel. Hier twijfel ik nog over of dit voor mij echt haalbaar is.
Daarom zit ik ook te denken aan een brommer. Het is goedkoop, je zet het makkelijk weg etc. En verzekering is goedkoper, net als brandstof.
Thuis hebben we al 3 auto's dus een 4e is echt overbodig. Ik mag helaas de 3e auto niet mee naar het werk, of naar vriendinnen etc. Met een brommer ben ik minder afhankelijk, en er is plek over in de schuur bij ons. Het scheeld ook weer een parkeerplek hier in de straat.
Nou twijfel ik toch nog...
Auto kopen, of brommer?
Of toch een scooter? Al hoe wel ik liever geen helm op wil. (claustrofobisch er voor...)
Wat zou jij doen? In mijn situatie?
*sorry als het verkeerd staat, maar ik gebruik het ook prive
dus vond het in een ander forum niet passen*
zorg voor goede handschoenen! wel een beetje jammer dat je die 3e auto niet mee mag, maarja niets aan te doen natuurlijk 
want als jij 50 rijd en een aanrijding krijgt en met je koppie op het asfalt komt vertel je het niet na denk ik zo