Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
ga lekker veel tijd steken in je nieuwe vriendinnen
komt helemaal goed..
Goed van je dat je dit inziet! Lekker laten gaan dat kind en gewoon je eigen plan trekken! pinuts schreef:uhm meid.. Het ligt volgens mij niet allemaal aan haar. Jullie groeien misschien uit elkaar, maar daarom hoef je haar nog niet te volgen.. Als jij niet wil roken, hoeft dat niet. En als het je vriendin is kun je dat gewoon zeggen. En als zij een keertje ervoor kiest om voor haar vriend te kiezen is dat toch ok? Ze doet dingen die jij misschien niet snel zou doen, dus doe dat dan ook niet, als het niet goed voelt. ..
Voel me al wat opgeluchter, heb me net ook even kunnen luchten bij mijn moeder. Die me gelukkig ook begrijpt! ZusJacobs schreef:Maar het is juist dat ze mij weer begon op te zoeken, en dan was ik 'gestopt' met roken maar dan kwam zij weer aan met wil je een hijsje.. En zo ging het maar door. En als we dan gezellig iets samen gingen doen was het blowen met vrienden. Gezellig joh, ik werd er gewoon bij meegesleurd. En natuurlijk ligt het niet alleen aan haar, maar ik probeer me nu zo erg aan haar aan te passen en zij geen moer aan mij.. dat vind ik jammer.
. Kristie schreef:ZusJacobs schreef:Maar het is juist dat ze mij weer begon op te zoeken, en dan was ik 'gestopt' met roken maar dan kwam zij weer aan met wil je een hijsje.. En zo ging het maar door. En als we dan gezellig iets samen gingen doen was het blowen met vrienden. Gezellig joh, ik werd er gewoon bij meegesleurd. En natuurlijk ligt het niet alleen aan haar, maar ik probeer me nu zo erg aan haar aan te passen en zij geen moer aan mij.. dat vind ik jammer.
Je kan toch nee zeggen? Ze hield toch geen pistool tegen je hoofd toen ze je een hijsje aan bood.
! Moelie schreef:Pff ik zou haar niet eens een vriendin noemen, het feit dat ze dingen afspreekt met je en die uiteindelijk niet nakomt vanwege der vriend zou al genoeg moeten zeggen. Dat komt zovaak voor, dat vriendinnen elkaar laten vallen vanwege een relatie die ze krijgen.
Als dat het geval is zijn het gewoon geen goede vriendinnen. Vriendinnen laten elkaar niet voor een jongen vallen die ze minder lang kennen.
En zul je zien, als het uit is komt ze weer bij jou aan want dan ben je ineens wel weer goed genoeg.
Nee, ik zou haar lekker haar eigen gang laten gang en ik zou je gaan richten op andere meisjes die het meer waard zijn je vriend te zijn.
Ook stom dat je der dingen nadoet puur alleen maar omdat je jaloers op haar bent! Spring jij ook van de brug af als zij dat doet? Tuurlijk niet! Als zij gaat roken wil het nog niet zeggen dat dat stoer is en jij het ook moet doen..
Dat snap je zelf ook wel neem ik aan.
Sorry dat ik het zeg maar deze vriendin kun je maar beter kwijt dan rijk zijn want je krijgt er alleen maar problemen van.
Zij is jou vriendschap iig niet waard, dat is me wel duidelijk.

Ook fijn dat je er met je 
DeniseM schreef:Jij moet niet jaloers zijn op haar, maar zij op jou.
Jij Bent je zelf, en wie is zij? Een meeloper!
Sily schreef:DeniseM schreef:Jij moet niet jaloers zijn op haar, maar zij op jou.
Jij Bent je zelf, en wie is zij? Een meeloper!
Nou....TS deed ook behoorlijk meelopen.
TS, ik weet natuurlijk niet hoe vaak ze jou opzij zette voor der vriend, als dit een nieuw iets is en hij wordt morgen 23 en wil haar nog even zien kan ik me dat ergens wel voorstellen, plus dat ze meteen met een andere optie komt en je kon met ze mee, het lijkt er niet op dat ze je aan het dumpen was hoor.
En de rest...tsja....ik heb zelf soort van hetzelfde meegemaakt wat betreft roken en de rest, roken heb ik toen wel aan mee gedaan maar het hele blow gedeelte heb ik nee tegen gezegd en het waren nog steeds mijn vriendinnen, wellicht dat jouw vriendin dat je roken wel wou en dacht ze dat je geen centen had en vroeg ze daarom iedere keer wil je een hijs, van 1 hijs raak je ook niet verslaaft, daar moet je toch wel een paar extra peukjes bij opsteken.
Ik denk dat je zelf niet erg duidelijk in je communiceren bent geweest, als je ergens mee zit moet je er over praten en op je punten staan, bij echte vriendinnen kan dat en ik heb geen idee of zij een echte vriendin was want ik zie nergens dat je dat geprobeerd hebt.
Het is zonde om een vriendschap weg te gooien terwijl je ten eerste zelf verantwoordelijk bent voor de dingen die je deed omdat zij er zo stoer in leek en ten tweede omdat je de moetie niet hebt gedaan eens echt te praten.
Ik betaalde altijd het eten als we weeir stoned waren en de drank en de wiet en de peuken
Maar ik heb wel echt moeite gedaan om te praten, heb zelfs iets verteld wat ik aan niemand had verteld over mij om iets los te krijgen. Maar niks mocht baten, ze zei dan kom dan gaan we als goedmakertje iets te roken halen.. Nee dankje.. Ik heb ook een heel gesprek gehad gister en ik heb voor heel veel oplossingen gezocht voor vandaag maar die afspraak betekende echt wat voor me omdat ze al twee keer mijn verjaardag had gemist en dit echt weer een keer ons eigen avondje zou zijn zonder drugs..