Beroep Rondom paarden

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Piaffe123

Beroep Rondom paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-09 13:13

Eerst even iets duidelijks, ik wil een beroem rondom de paarden dus niet met de paarden!

Omdat ik nog alle opties open wil houden ben ik al vast aan het rond kijken.
Ik zoek een beetje in de richting van, hippische evenementen, voeder deskundige enzovoort.

Nu weet ik alleen nog niet wat voor beroepen er nog meer zijn op dat gebied, dus wat te maken heeft met paarden met dat je niet daadwerkelijk met een paard bezig bent, dat omdat daar zo enorm weinig werk in te vinden is en het niks verdient.

Op internet krijg ik alleen geen beroepen te zien die daar op lijken, dus vandaar mijn vraag hier op bokt, iemand beroepen naar mijn wens + mogelijke opleidingen (mbo en hbo)

Bvd :D

WillemYntJee

Re: Beroep Rondom paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 17:57

HBO Diermanagement, wordt je in principe gewoon manager maar dan met een extra stuk dierenervaring. Je kan ook de dierentuin in, maar bijv ook richting concoursen organiseren of zelfs olypische spelen. Kijk anders even op www.vanhalllarenstein.nl en dan opleiding diermanagement en dan kan je Paard & Management kiezen als hoofdrichting :)

Piaffe123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-09 20:20

Oke, zoiets zoek ik idd :)
dankje!

Ilja000

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 17:39

CAH Hippische bedrijfskunde.

Piaffe123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-09 17:40

Oke, dankjewell.

Ik zie dat dit een beetje hetzelfde is als de eerder genoemde functie, dat is fijn kan ik vergelijken