Ik vol enthousiasme vandaag tienduizend contactformulieren invullen voor Spaanse vakantiehuisjes, tja niet geschoten is altijd mis. Braaf telefoonnummer met +31 ingevuld - want welke gek gaat er nou zo duur bellen als je ook kunt mailen?
Nou een Spaanse gek dus. Wel een aardige though.
Maar goed, hij bellen met zijn Spaanse manier van Engels.. Zeggen dat het nog beschikbaar was en dergelijke, hartstikke mooi. Ik hem gezegd dat ik het thuis zou overleggen en hem vanavond terug zou bellen. Hij zijn nummer geven bladiebla.
Alleen nu zit ik met het probleem dat ik niet weet over wélk vakantiehuisje het gaat..
Ik kon hem echt absoluut niet verstaan op een gegeven moment, dus ik hem vragen het te herhalen. Deed hij wel, maar toen verstond ik het weer niet. Dus excuseren, hij nog een keer vertellen. Je raadt hem al, ik verstond het weer niet. Dus hij nog een keer zeggen en dan erachter "that's name of the house!". Dat Spaanse gebrabbel ervoor was echt als Chinees voor me. En toen vond ik het echt heel zielig worden om het nog een keer te vragen dus ik dacht van, laat maar.
Dus nu zit ik met een vakantiehuisje wat ik moet gaan bespreken met mijn ouders, onwetende welk huisje.
Heb wel telefoonnummer en alles, dus weet iemand een Spaanse site waar je een nummer in kunt vullen en dan de persoon+adres krijgt?Ik zou jullie ZO ZO ZO dankbaar zijn hahaha.
.