Ben me lam geschrokken vannacht, 02:00 de deurbel.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pantuf

Ben me lam geschrokken vannacht, 02:00 de deurbel.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-09 14:15

Hoi :wave:

Ben benieuwd naar jullie reacties, zouden jullie in zo'n geval de deur wel open doen en ben ik zo'n schijterd of zouden jullie ook zo reageren :+

Vannacht moest ik eigenlijk werken maar door een ammoniak lek waren we naar huis gestuurd dus zat ik hier om half 1 voor de tv (zat in me nacht ritme dus had absoluut geen slaap).
Rond 02:00 zie ik een busje bij ons voor stoppen en ineens gaat de bel, mijn hart zat ondertussen in mijn keel en ik ben heel hard naar boven gerend :o om mijn vriend te roepen.
Vriendlief naar de deur en ik erachter, wel voorzichtig hee niet de deur te ver open (ik haal me dan de engste dingen in me hoofd).
Nou die man te woord gestaan bleek dat hij op zoek was naar een gast waar zijn dochter bij zou zijn (dochter is vermist), heel de nacht hebben er auto's en politie door de straat gereden (in ons rustige dorpje waar normaal nooit wat te beleven valt).

Moet wel zeggen dat het even duurde voordat ik weer rustig was zo erg was ik geschrokken, herkenbaar?

Zo vervelend om zo bang te zijn s nachts dus als er mensen zijn met tips :D Er zitten drie honden in huis dus daar ligt het niet aan :P

gr-tjes

Charr_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 14:20

Ik heb daar gelukkig geen last van, vriendlief daarentegen!
Mijn ouders wonen in het bos (vind hij natuurlijk helemaal vreselijk) en we wonen samen op 4 hoog in het centrum van de stad en nog denkt hij wel eens dat er iemand langs het balkon naar binnen zou kunnen komen! :=
Aard van het beestje zeker!
Als ik het voor de deur niet vertrouw, neem ik de honden mee en doe ik de deur op een kier. Mensen met slechte bedoelingen zal dat meestal wel afschrikken. :P

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 14:21

Nou ik vind het echt niet raar dat je het eng vond. Ik denk dat ik dan niet eens de deur open had gemaakt, en dat vriendlief dat ook niet mocht doen van mij!
Scheelt, wij wonen in een appartementencomplex dus hier kunnen ze pas binnenkomen als er iemand de deur open heeft gemaakt voordat je hier uberhaupt binnen kan komen.

Maar dat is wel even schrikken ja!

happy2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 14:22

ik zou dus echt niet de deur open doen hoor...ben me daar gek midden in de nacht, zelfs overdag heb je gekken die aanbellen en je dan ik weet niet wat aandoen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 14:22

O hier gaat de deurbel regelmatig rond dat tijdstip, ik ben een echt nachtmens dus ja...dan doe ik gewoon open. (Kijk wel even door mn raampje hoor)

pantuf

Re: Ben me lam geschrokken vannacht, 02:00 de deurbel.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-09 14:26

Ik ben al lang blij dat de politie niet aan belde want dan zou ik me helemaal rot geschrokken zijn!

@chiqa hier is nooit wat te beleven en al helemaal niet door de weeks.

@ charr_x moest wel even lachen, jou vriend ligt dus regelmatig bibberend in zijn bed :D ha ha Ik zou ik een bos echt niet willen wonen dan slaap ik hele nachten niet. (Dan zou ik heel de tijd van alles horen denk ik)

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 14:26

Tja, onze voordeuren zijn van glas.. dus kan zo kijken wie erachter zit :)

En vertrouw ik het niet, maak ik het raam ernaast open ;)

Daarnaast... wij wonen aan een landweg met welgetel 4 boerderijen, dus als er gebeld wordt denk ik altijd gelijk aan onze paardjes (ontsnapping ed)

chillaxing

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 14:27

Ik zou me ook doodschrikken, mede omdat er hier om dit tijdstip nóóit iemand aanbelt haha.

Weten ze al meer over het vermiste meisje?

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-09 14:29

Tot 05:00 hebben er veel auto's en regelmatig politie gereden.
Ik heb er niks meer van gehoord en weet alleen die jongen zijn naam waar ze bij zou zijn.

Jolien_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 14:56

Oeh ik zou me kapot schrikken echt. Hier komt het gelukkig nooit voor. Tenzij iemand daar voor de grap na het uitgaan even denkt; laat ik ergens spontaan aanbellen! Maar aangezien wij zo'n klein dorpje zijn en allemaal erg licht slapen ben je ook niet lang anoniem meer :+

Naooom

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 15:06

ik had die deur dus echt niet open gedaan ik had dan gewoon het raam boven open gedaan haha dood eng :+

_Question

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 15:10

Oh nee ik snap je precies, ik zou denk ik verstijven van angst, ben daar echt zo extreem bang voor. Zou dan ook niet meer kunnen slapen heel de nacht

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 15:18

ik zou dan juist opendoen, omdat ik anders bang ben dat het inbrekers zijn die checken of ik thuis ben :') En die dan denken, als ik niet open doe dat ik er niet ben en gaan inbreken... :')

Ooit op mijn 11e ongeveer een stel inbrekers in ons huis betrapt, we deden de deur open (we kregen hem eerst niet open), en er rende een stelletje gasten uit ons huis, 1tje rende mijn vader achterna met een ijzeren staaf := Heb daar een behoorlijk trauma voor inbrekers aan over gehouden :Y)

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 20:38

Wij hebben gelukkig een camera bij de voordeur hangen dus voor ik open doe (ook overdag) kijk ik eerst wie het is !!

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 21:26

Ik had echtniet opengedaan! Ik had denk snel lichten uitgedaan en dn naar boven,
en daar heel stiekem door het raam kijken..
je weet maar nooit wat voor gekken er lopen..

Mjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 21:35

ik had de deur niet open gedaan wel al t licht aan haha maar goed je hoort zoveel gekke dingen over overvallen enzo brr bij ons hebben ook wel es mensen ingebroken terwijl we boven lagen te slapen dus een beetje traumas heb ik wel....

letziforevr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 21:42

Zou ook schrikken!

Wij hebben gelukkig een glazen luikje in de deur en dat aan de buitenkant zit daar een ijzeren rooster voor.
Ik zou zelf dat alleen open doen..althans mijn vriend :D
Als er overdag een vreemd iemand aan de deur komt, laat ik de hond altijd meelopen..gek, iedereen houdt dan afstand??!
hihihihi :+

Nee, door onze hond voel ik me erg veilig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 22:06

Ik zou ook zo erg schrikken! Hoop wel dat het goedkomt, dat meisje is nog steeds vermist?

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 22:24

ik heb 1 x gehad dat er rond 12 a 1 uur savonds werd aangebeld, bleek het een meisje in de 15 jaar te zijn die verdwaald was (wat ze in godsnaam hier deed snap ik niet) en dan beld ze dus zomaar aan... Naja, heb haar vriendelijk de weg gewezen, maar ik heb een gehandicapt broertje die zijn slaap hard nodig heeft! Ik vind het dus wel onbeschoft om aan te bellen rond die tijd omdat je verdwaalt bent. Ongeveer 2 minueten van mijn huis heb je een bushalte met de stadskaart..

Maar ik begrijp dat et wel spooky is! Is er nmiddels al iets van het meisje vernomen?

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-09 22:28

Dat weet ik nog steeds niet want ik kende de mensen en de namen helemaal niet, dus dat vond ik al best raar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 22:31

Yep, ook een keer gehad rond 01.00 uur deurklopper, hond over de pis en mijn haren overeind want wij wonen niet echt in de bebouwde kom. Voorzichtig gekeken welke halve zool het was bleek het de broeders van een ambulance te zijn die een straat met dezelfde naam in een dorp verderop moesten zijn.
Beetje løllig want las een week later de overlijdensadvertentie van degene waar ze moesten zijn en je vraagt je dan toch af wat ze niet fout gereden waren met die ambulance.........

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-09 22:33

Oei das een l*ullige fout!

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 22:33

Maf verhaal! Gek dat ze voor je huis stoppen en direct aanbellen bij jou!

Ik zou niet opendoen! Mijn man misschien wel maar zou ik liever niet hebben. De honden zouden ook wel aanslaan!

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 22:34

Heb het weleens bij mijn ouders gehad. Deurbel om 5 uur 's ochtends, het was al licht. Ik kijk naar buiten staat er een dame voor de deur. Ik ging weer even liggen want ik was slaapdronken en toen ik tien sec. later keek was ze weg. En ik had het niet gedroomd want mijn vader had het ook gehoord. Heel weird.

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-09 22:35

Wij waren het enige huis waar nog licht brandde dus ik denk dat die man een wanhopige poging deed om misschien maar iets meer te weten te komen.
Wel kwam het er allemaal heel vaag uit bij hem maar dat verwijt ik dan maar aan de stress dat zijn dochter weg was.