Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Ik weet natuurlijk hoe de band tussen jullie nu is, maar probeer elkaar te steunen en ik hoop dat jullie er uiteindelijk sterker uitkomen! 
[HK] wie zijn mannetje is ook militair??
M3lisss schreef:Om het even van me af te schrijven.. Mijn vader vertrekt morgen héél vroeg voor een paar maanden naar Uruzgan.. Wat ga ik hem missen!
Heb een ontzettend goede band met mijn vader. Met mijn moeder klikt het niet altijd even goed. Voor 2 jaar terug ging dat zelfs zo slecht dat ik totaal in een depressie ben geraakt. Gelukkig ben ik hier sinds een dik half jaar vanaf. Ben ook sinds 2 weken totaal van de medicijnen af!
Toch ben ik stiekem een beetje bang. Heb me vanaf het moment dat het nieuws bekend werd groot gehouden, maar toen ik net op stal was kwam het ineens allemaal eruit.
Ik ben zo ongelooflijk bang dat de band met m'n moeder weer verslechterd als mijn vader weg is. Gewoon puur omdat het voor iedereen een stressvolle tijd gaat worden...
Ik laat het niet merken. Omdat ik gewoon stoer ben en het niet snel laat zien als ik ergens echt mee zit, maar ook voor m'n 2 jongere broertjes, en m'n zusje van pas 9...
Die paar maanden zijn zo voorbij, maak er het beste van en geniet er van als hij straks weer thuis is! 
Maar de vervelende verhalen hield hij meestal voor zichzelf of in ieder geval verborgen voor mijn moeder. Je zit thuis behoorlijk in de stress als je in het nieuws iets hoort over een bomaanslag en je vader komt niet online, maar achteraf bleek dan altijd dat het internet er even uit lag tot er daar meer duidelijkheid was over hoe en wat.