Heb ik dit... 2 zadels op de stoep gevonden..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Apple

Berichten: 76213
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 21:19

Hahahahahahaha Haha! Volgende dag staat er een knollie vastgebonden in je voortuin Tong uitsteken

Heb nog wat bedacht: je zou toch een winkeltje in tweedehands paardenspul beginnen? Kan dit niet van iemand zijn die zijn spullen via jou wil verkopen? (hoewel.... ikzelf zou mn spullen niet zo achterlaten en er minstens een briefje bij doen).

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-03 21:48

Dat lijkt me heel erg sterk.
Inderdaad ik heb inmiddels een shop maar goed wie zou dit soort dingen nou in de buurt waar ik woon zo onbeheerd... zonder briefje neerzetten als ze willen dat t verkocht wordt?

Jet

Berichten: 12044
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 00:04

Ik zie dat je vandaag jarig bent, misschien een vervroegd verjaardagskado? Of iemand die wil testen hoe eerlijk je eigenlijk bent? Ik zou het ook heel vreemd vinden als er ineens twee vuilniszakken bij mij in de tuin zouden staan, en dan nog wel met zadels e.d. er in... Ik ben benieuwd hoe dit afloopt! In elk geval ook nog gefeliciteerd!

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-03 08:37

hahah dank je jet Haha!...
De zadels zaten niet in een vuilnis zak maar lagen gewoon op de grond naar de vuilnis zak!

Helaas vanmorge geen paard op de stoep Boos!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 08:42

Vreemd zeg. Wel netjes dat je het hebt gemeld bij de politie. Ben benieuwd of je er nog iets van hoort...
Offtopic: Gefeliciteerd met je verjaardag!

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 13:42

Ik zou het houden Haha! niet aangeven.. wie ziet nou dat dat een gestolen zadel is.. ja wel banketstaaf voor de eigenaar eigenlijk als het gestolen is.. maar ach, hopelijk heeft de eigenaar het verzekerd Clown
oh ja en gefeliciteerd ja Knipoog

lecoco
Berichten: 294
Geregistreerd: 03-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 13:50

cadautje

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 14:02

ik vind het maar vreemd hoor. Als het van een bekende is of iemand wilt dat je het verkoopt, dan kun je er op z'n minst een briefje bij doen. Heb je nog niks gehoord. Het zal je stubbenzadel maar zijn.......

Tallie1979
Berichten: 22763
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 16:52

Malabarista schreef:
Ik zou het houden Haha! niet aangeven.. wie ziet nou dat dat een gestolen zadel is.. ja wel banketstaaflig voor de eigenaar eigenlijk als het gestolen is.. maar ach, hopelijk heeft de eigenaar het verzekerd Clown
oh ja en gefeliciteerd ja Knipoog


Sorry hoor, maar dat had ik aso gevonden.. Bovendien, stel nou dat iemand haar een hak had wil zetten door te zeggen; "mijn zadels zijn gestolen en ik vermoed dat die en die ze heeft, ga daar eens kijken.." En ze doen een zoeking door je huis of stal en ze vinden ze, dan is ze mooi de sigaar.. En op dit moment lijkt het er meer op dat dat gaat gebeuren dan dat het een gift is van een gulle gever.. Tong uitsteken ( wou dat het bij mij gebeurde, maar goed *LOL* )

Nee, eerlijkheid duurt het langst. Bovendien, als er niemand om komt mag ze ze toch houden Haha! Maar dan zonder rotgevoel, omdat ze oprecht is geweest Haha!

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-03 21:38

Malabarista schreef:
Ik zou het houden Haha! niet aangeven.. wie ziet nou dat dat een gestolen zadel is.. ja wel banketstaaflig voor de eigenaar eigenlijk als het gestolen is.. maar ach, hopelijk heeft de eigenaar het verzekerd Clown
oh ja en gefeliciteerd ja Knipoog


De reden waarom ik het wel degelijk heb aan gegeven is de volgende.

Bij ons wordt er nu op t moment ontzettend veel ingebroken op t land...
Zo ook bij miijn buurvrouw (en vriendin) op t land bij haar werdt echt alles uit een goed beveiligde schuur gejat!
Gewoon de zijkant eruit geramt!
Zij had net nieuwe zadels (een jaartje oud) en super duur (westernzadels)
Ik ben toen zo boos geweest toen zij me al huilend belde dat alles weg was.
En dat beeld kwam me weer boven, stel dat het haar zadels waren geweest had ik ze ook absoluut niet gehouden maar a la minuut terug gegeven!

Buiten dat staan er 2 letters in 1 van de zadels dus de politie zou er wel degelijk achter komen dat mochten ze gestolen zijn dat het die zadels zijn.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132158
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 22:06

Allereerst gefeliciteerd met je verjaardag !

Goh, wat een vaag filmpje zeg Verward
Goed van je dat je aangifte gedaan hebt, heel eerlijk (en slim) van je.
Mocht de rechtmatige eigenaar alsnog ergens opduiken dan weten ze je vast wel te vinden.
Zo niet, dan heb je geluk !
Niet zomaar afgeven bij de politie hoor, alleen als de eigenaar op komt dagen, anders is het gewoon voor de eerlijke vinder (jij dus Tong uitsteken )