Geen LAN-verbinding..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_PassoaJus

Geen LAN-verbinding..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-09 14:47

Jullie zullen wel denken, weer iemand die hierover begint. Ook ik heb eerst Bokt afgezocht over dit onderwerp en heb dingen geprobeerd om het weer in orde te krijgen. Maar het lukt me nog steeds niet!

Onze vaste PC heeft gewoon internet, uiteraard mijn laptop niet. Deze vind onze netwerknaam (Waar ik dus normaal gesproken verbinding mee maak of heb) wel, maar kan vervolgens geen verbinding maken. Mijn laptop geeft aan; ''Kan geen verbinding met '........' maken. De draadloze verificatie is mislukt omdat er een time-out is opgetreden''.

Uiteraard heb ik de stekkers er al uit gehad en de laptop tig keer opnieuw opgestart sinds 12.00 uur vanmiddag. Iemand die het wel weet? :)

Alane

Re: Geen LAN-verbinding..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 23:06

Dan heb je dus problemen met je Wlan, wireless...
kanaal aanpassen is een mogelijke oplossing, doe je in je modem. Meestal staat die op 1, zet hem op 6 en dan gaat het 9 van de 10 keer wel goed.

HighFly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 23:08

ik had zelf een x ook geen internet en toen bleek dat het knopje van de bleutooth uit stond en die moet aan staan ;)

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 23:12

dat heeft alleen effect als je een intenetverbinding hebt middels bluetooth... :D

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-09 09:44

Alane schreef:
Dan heb je dus problemen met je Wlan, wireless...
kanaal aanpassen is een mogelijke oplossing, doe je in je modem. Meestal staat die op 1, zet hem op 6 en dan gaat het 9 van de 10 keer wel goed.

Één van die stekkertjes ergens anders in doen heeft geen nut, dat werkt niet.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 11:59

dat heeft niets met je stekkertjes te maken als je een modem op een ander kanaal zet, dat gebeurd in het modem zelf... :D
Je kunt je internetprovider bellen voor hulp, soms kunnen ze dat vanaf afstand regelen voor je...

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-09 12:02

Vanmiddag komt een kennis (die 't altijd regelt) van ons even kijken. :)

Overigens heb ik nu geen draadloos internet maar heb ik via een kabeltje de laptop aan de modem aangesloten. Werkt ook prima zolang ik geen draadloos heb. :j