Waar/hoe kun je goedkoop of betaalbaar wonen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Equidea

Waar/hoe kun je goedkoop of betaalbaar wonen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-09 11:07

Ik moet samen met mijn vriend (alweer) verhuizen, dit word de 4e keer binnen een halfjaar alweer.

Nu willen wij in de buurt van Arnhem wonen, een leuk dorpje oid in gelderland waar je betaalbaar kunt wonen.
Het maakt qua afstand niet heel veel uit, zolang er maar iets van een trein/bus is oid die je verder kan helpen richting je bestemming.
We willen niet in Arnhem zelf wonen ivm persoonlijke redenen, maar heb nog wel mijn leven lopen in Arnhem (school etc).

Verder maakt het ons niet uit hoe groot het is, zolang we maar niet een wc/doushe of keuken hoeven te delen.
Wel hebben we 2 kleine hondjes die we niet weg willen doen.

Een chalet lijkt ons erg leuk, of iets vergelijkbaars.
Betaalbaar voor ons is zeg z'n 700,- incl.

Wie heeft tips?

We huren liever niet via een site die een zogenaamde maand "huurbemiddeling" vraagt, vaak is dit niet helemaal kosjer geweest in onze beleving.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 11:11

Princess_

Re: Waar/hoe kun je goedkoop of betaalbaar wonen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 11:13

duiven is volgens mij aardig betaalbaar :j arnhem zelf vrij duur, mijn broer woont er en is nu ook opzoek naar wat anders alleen dat lijkt een hopeloze zoektocht.

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 11:19

Duiven is inderdaad goed te doen. Westervoort ook nog wel. Ik woon zelf in Brummen met mijn vriend, en we huren voor 238 euro in de maand een tussenwoning met boven- en beneden verdieping :+. Heb zelf in Arnhem gewerkt, en was goed te doen qua reizen.

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-09 11:28

Siets schreef:
Duiven is inderdaad goed te doen. Westervoort ook nog wel. Ik woon zelf in Brummen met mijn vriend, en we huren voor 238 euro in de maand een tussenwoning met boven- en beneden verdieping :+. Heb zelf in Arnhem gewerkt, en was goed te doen qua reizen.

Hoe wonen jullie dan? Particulier of via een site oid?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 13:06

De grens over, Duitsland in! :j

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 13:10

Ik zou idd niet via een bureau doen maar bv via een makelaar of een vastgoed bedrijf die ze werkelijk in bezit hebben.
Wat je altijd moet doen is vragen of ze hem verhuren voor iemand die hem in bezit heeft OF dat het hun eigendom is.

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 14:01

Equidea schreef:
Siets schreef:

Hoe wonen jullie dan? Particulier of via een site oid?

Wij huren via de woningbouwvereniging hier in Brummen :). Gewoon een goede stichting, niets mis mee. Komen altijd
direct als er iets niet goed is, laatst sprong elke keer de electriciteit van de keuken eraf. Er kwam meteen een elektricien,
en terwijl het onze fout eigenlijk was, ging de rekening naar de woningstichting. Geweldig :D.

luckyboy5

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 13:52

Kijk eens op de website van wij-wonen.nl,ik ken die mensen en zij zijn betrouwbaar . Het zijn 2 makelaars(man en vrouw ). Zij doet de afdeling verhuur ,en werkt erg nauwkeurig.Ze werken veelal omgeving arnhem /apeldoorn/zutphen. groeten van susan

P_A_R_Love

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 18:10

Rheden is misschien wat?

anshropJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 18:17

Millingen a/d rijn, stuk goedkoper dan de rest van gelderland, kwartier met de auto vanaf nijmegen, pontje naar panningen met de fiets.

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 18:20

anshrop schreef:
Millingen a/d rijn, stuk goedkoper dan de rest van gelderland, kwartier met de auto vanaf nijmegen, pontje naar panningen met de fiets.

Millingen is wel een leuk dorp , maar reken er dan wel op dat je een paar jaar op een
wachtlijst staat voordat je in aanmerking komt voor een huur woning !!

anshropJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 14:15

Er staat daar zo gigantisch veel te koop dat ik denk dat je particulier ook nog best wel zou moeten kunnen huren voor die prijs! Of zelfs kopen!

luckyboy5

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 18:39

heb je al wat gevonden?