Mis hem zo...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

millennium

Mis hem zo...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-09 09:27

Het zal wel de zoveelste topic zijn liefdesverdriet en ik weet ook helemaal niet of ik er goed aan doe om dit topic te plaatsen aangezien er genoeg mensen hier op bokt mij kennen, maar ach, mijn hart is toch al gebroken.

2 weken geleden heeft mijn vriendje het uitgemaakt na een relatie van 3 jaar (de reden doet er nu niet aan toe, wel in werkelijkheid maar hier op het forum niet) We leefden dag en nacht bij elkaar.

Ik ben er stuk van. Echt helemaal stuk stuk stuk.

Nou hebben we er alweer over gepraat en er bestaat een klein kansje dat het nog goed komt. Nu wil ik hem echter het liefst de hele dag bellen en sms'en. Natuurlijk hartstikke fout.
Net weer een kleine ruzie gehad omdat ik hem voor de zoveelste keer vroeg of het nog goed kan komen.
Maar door mijn onzekerheid ben ik geneigd deze vraag zo vaak te stellen. Ondertussen is het nog steeds uit.

Ik ben zo verdrietig.

Ier

Re: Mis hem zo...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 09:29

:(:) Allereerst maar een dikke knuffel..
Vervelend dat het over is tussen jou & je vriendje, maar hij geeft aan dat er een kleine kans is dat het nog goedkomt.. Geef hem even de ruimte om ook z'n eigen gedachten etc op een rijtje te zetten, doe dit voor jezelf ook...

Ga leuke dingen doen met vriendinnen, probeer je gedachten even te verzetten..

Sterkte. :(:)

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-09 09:39

:)

We hebben afgesproken 4 weken onze relatie te laten rusten en dan verder te kijken. Er zijn echter pas 2 weken om en ik wordt onzeker.

Mijn paard staat nu ook bij hem op stal en hij rijd hem nu ook. Zo heb ik even wat tijd voor mezelf en kan ik doen waar ik behoefte aan heb.

Maar toch, ook al zegt hij dat het nog wel goed kan komen, ik ben zo bang dat niet waar is ofzo. Waarom ik zo onzeker ben...omdat ik hem gewoon niet kwijt wil. Hij betekent echt alles voor me.

Alleen zijn kan ik wel, we zijn nou 2 weken uit elkaar en ik vermaak me zelf prima. Maar ik hou nog van die jongen en ik mis hem echt gigantisch.

Ier

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 09:45

Geef het de tijd en ruimte.. Het is pás twee weken, verdriet heeft tijd nodig om te slijten en het is echt belangrijk dat je daar dan ook de tijd voor neemt.. Huil lekker, gooi het eruit.. Houdt desnoods een weblog bij als je echt gigantisch de behoefte hebt om iets tegen hem te zeggen met betrekking tot jullie relatie etc. Het heeft geen zin om hem continue te vertellen dat je hem mist, geef hem de ruimte die die nodig heeft en kijk over twee weken hoe het er dan met jullie voor staat.

En waarom zou die tegen je liegen, met dat het niet goed kan komen.. Deze jongen heeft gewoon even wat tijd en ruimte nodig, respecteer dat en geef hem die.. :) Dan heb je de meeste kans op ''goedkomen''. :)

Sterkte, mocht je wat kwijtwillen, PB staat open.. :(:)

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-09 09:54

Ja, je hebt gelijk. Dat weet ik ook wel. Maar ik ben gewoon bang hem kwijt te raken. Hij betekent zo veel voor mij. Als ik daar aan denk dan schiet m'n hart alweer naar m'n keel, knijpt mijn keel dicht, krijg ik zwabber knieën en krijg ik geen hap meer door mijn keel.

KeeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 10:07

Wat een rotgevoel... Maar ga er niet vanuit dat je hoop (dat het nog goed komt) vals is. Misschien is dit wel een crisis die jullie nodig hebben, een punt dat jullie relatie in de toekomst sterker zal maken. Ik weet natuurlijk niet waarom de relatie verbroken is, maar blijf geloven. Dan maak je jezelf ook sterker en dus minder onzeker. Dat zal je vriend ook goed vinden om te zien en dan is de kans alleen maar groter dat het weer goedkomt en dat jullie relatie zal bloeien als nooit tevoren. Echt, denk niet dat je hoop vals is, want dan geloof je er (op den duur) zelf niet meer in.

Heel veel sterkte! Dat meen ik. It hurts... Meer dan je kunt beschrijven...

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-09 11:29

Ik ben zo bang dat ik mijzelf ga kwetsen door te veel hoop te houden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 11:44

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-05-23 09:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 11:46

Oww wat een nare situatie..
Ik zit in hetzelfde schuitje, maar dan vanaf de kant van je vriend gezien..

Het is zoo belangrijk dat hij jou zekerheid geeft.. Hij weet nu écht al wel diep in zijn hart of het goed komt of niet, jou aan het lijntje houden om zelf uit te stellen zo'n gesprek aan te gaan is niet handig, daarmee houd hij ook zichzelf aan het lijntje..

Ow ik zou je zoveel kunnen zeggen, maar dan betrek ik mijn eigen verhaal er teveel bij, en daar is dit topic niet voor bedoeld..

Heel veel sterkte en luister vooral goed naar je eigen hart!!! :*

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-09 12:01

Moet ik dan vragen of die diep in zijn hart wil kijken en mij met zekerheid kan zeggen of het nog goed komt?

Ik heb al een paar keer gevraagd of het nog goed kwam en hij antwoorde daar Ja op, maar ook dat we er aan moesten werken en dat niet alles patsboem goed kan zijn.

Door hem nogmaals dat te vragen ben ik bang dat die boos wordt.

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 12:18

Niet blijven vragen, dan maak je hem gek :n Laat hem even. Doe wat hij vraagt, dan heb je meer kans dat hij sneller alles op een rijtje heeft dan wanneer je hem gaat pushen. Dan heb je kans dat je hem binnen no time tegen je in het harnas hebt. Hoe erg ook, je zal moeten wachten :(:)

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 12:22

Misschien dat je hem dan gewoon het beste uit kan leggen dat je er zo onzeker over bent, en dat je duidelijkheid wilt hebben voor jezelf? Dan weet je het en dan kun je ook je leven weer op pakken.. ?

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 12:30

hee, ik ken je gevoel.. Ook kort geleden mijn relatie verbroken. Dit komt niet meer goed.

Maar hoe graag je hem ook wil spreken.. Doe het zo min mogelijk... Toen er bij ons nog sprake was van goed komen, kon ik het iedere keer niet laten hem te bellen/smsen of hem vragen of er nog hoop, vragen of hij af wilde spreken etc. Met als gevolg dat hij zich alleen maar mee gedwongen voelde en ik hem uiteindelijk alleen maar meer en meer van me af heb geduwd.

Wanneer het echt niet meer goed kan komen. Kies voor jezelf.. Hem blijven zien, vrienden blijven etc. Het is echt een kwelling !

Hoe moeilijk het de eerste tijd ook is....

Heel veel sterkte ermee.. Hoop voor je op een goede afloop; maar verkies je relatie niet boven jezelf !

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 13:08

Mayo schreef:
Niet blijven vragen, dan maak je hem gek :n Laat hem even. Doe wat hij vraagt, dan heb je meer kans dat hij sneller alles op een rijtje heeft dan wanneer je hem gaat pushen. Dan heb je kans dat je hem binnen no time tegen je in het harnas hebt. Hoe erg ook, je zal moeten wachten :(:)

inderdaad, even helemaal met rust laten.
je hebt kans dat je t voor jezelf verpest als je nu steeds aan hem blijft hangen, zeuren, vragen of t nog goedkomt enz enz

miepmiep91

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 13:42

Ik zit in het zelfde schuitje :(:)

Alleen is het dan andersom.

Als je, je verhaal kwijt wilt, mag je me zeker een pb sturen.

Sterkte!

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 14:58

Lastig, liefdesverdriet.. Ik weet niet wat de reden is van uit uitgaan, maar ik kan je iig wel adviseren om niet meer te vragen of het nog goedkomt. Zoals ik begrijp heeft je ex gewoon even wat rust nodig, en dan is het heel vervelend als er constant aan hem word gevraagt of het nog goedkomt. Dat is te opdringerig...
Het beste wat je kan doen is hem niet meer smse/bellen, laat het van zijn kant komen. Als jij niet meer smst/belt zal die zich vanzelf afvragen waarom dat is, en dan zal hij vanzelf wel contact opnemen. Zeg hem dan dat je hem zijn rust gunt.

Toen ik het uitmaakte met mijn ex na 2 jaar een relatie te hebben gehad, belde en smste hij ook continu. Nou geloof mij, ik werd er echt gek van! Ik had op dat moment echt even rust nodig waarbij ik hem niet nodig had. Tijd om na te denken.
Als hij dan een tijd niet smsde/belde dan merkte ik wel dat ik hem dan een keer belde om te vragen hoe het ging.
Dus het zal vast niet zo zijn dat het contact helemaal verbroken is als jij hem met rust laat, hij zal vast wel een keer contact met je opnemen.
Hoe moeilijk het ook is, laat hem gewoon even met rust. Je zei zelf al dat jullie vanwege deze reden ruzie hadden gehad.

Succes ermee!

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 15:08

millennium schreef:
Moet ik dan vragen of die diep in zijn hart wil kijken en mij met zekerheid kan zeggen of het nog goed komt?

Ik heb al een paar keer gevraagd of het nog goed kwam en hij antwoorde daar Ja op, maar ook dat we er aan moesten werken en dat niet alles patsboem goed kan zijn.

Waarom zou je het dan nog een keer aan hem vragen als je het al een keer hebt gevraagd? Je hebt je antwoord gekregen en hij heeft zelf gezegt dat het nog goedkomt.

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 16:20

Je hoeft het niet te vertellen als je niet wilt hoor. Maar ik vroeg me af of er iets is gebeurt tussen jullie, of dat hij het gewoon even uit zichzelf niet meer weet. Als er echt iets is gebeurt (ruzie ofzo), dan is dat misschien nog uit te praten. Maar als hij het gewoon zelf even niet weet, dan moet 'ie daar toch echt met zichzelf uitkomen. En dan heeft het dus geen zin om 'm steeds om aandacht te vragen, want dan komt 'ie nooit aan zichzelf toe.

Sterkte in ieder geval!

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 17:03

oh wat erg!! echt heel vervelend!! Heel veel sterkte!

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 18:30

millennium schreef:

Nee, dat moet je niet vragen, maar hij zou eigenlijk zonder dat jij t vraagt moeten zeggen wat hij wil ;)
Hij kan je toch niet zolang in onwetendheid laten zitten...

KeeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 19:21

millennium schreef:
Ik ben zo bang dat ik mijzelf ga kwetsen door te veel hoop te houden.

Hoop óf hoop niet. Ga niet twijfelen aan je hoop. Als je hoopt, zal het je sterker maken, maar wees dan zeker van je hoop. Ik weet het, het is moeilijk om niet te wijfelen aan hoop, maar hoop vanuit je hart. Dan zul je ook eerder ervaren dat het weer goed komt.

Wees sterk en geloof! Houd de moed erin. Als het toch nog fout loopt, dan is er genoeg tijd om te huilen. Ik weet dat dat gemakkelijk klinkt, maar maak het jezelf nu niet te moeilijk door aan dingen als valse hoop te denken of door te denken aan het moment dat hij straks toch niet verder wil.

Sterkte, meisje!

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 19:44

Sjee Dymp, wat een kl*te situatie! Sterkte iig.

Hou hoop maar wees ook reeel, en denk na waarom het uit is gegaan en of het ook daadwerkelijk goed kan komen. Het vertrouwen is nu aan 2 kanten ff door de war, en weg. Wees ook voor jezelf sterk, en ookal heb je 3 jaar (!) een relatie gehad, er is meer.

Nogmaals veel sterkte gewenst.

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-09 19:48

ik weet ook niet meer of het goed kan komen. Van mij kant iig wel, van zijn kant weet ik echt niet meer.

lilykashmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 19:52

Wat een K t situatie meid,... Heel veel sterkte in ieder geval al.

Ik kan je eigenlijk ook alleen maar het advies geven wat al vaker is genoemd, hem op dit moment met rust laten en hem de tijd/ruimte geven. Ik weet het, het is onwijs moeilijk, het liefste wil je hem de hele dag door sms of bellen hoeveel je wel niet van hem houdt en hoe erg je hem wel niet mist etc., maar hij heeft juist even de tijd en ruimte nodig.

In ieder geval, veel sterkte :) .

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 19:54

millennium schreef:
ik weet ook niet meer of het goed kan komen. Van mij kant iig wel, van zijn kant weet ik echt niet meer.

Ja geef hem idd die tijd maar zorg dat je niet krom gaat liggen voor hem, als je snapt wat ik bedoel :)