Inmiddels zijn we 6 maanden verder en ik denk dat ie zijn telefoon vaker aangeraakt hebt en in zijn handen heeft, in plaats van mij
Er bestaat dus kennelijk een soort msn-blackberry gedoe, waardoor hij non-stop met zijn vrienden gratis kan 'praten'. Maar hij laat dat ding dus nooit meer los, lijkt wel: - komt ie thuis, telefoon bij de hand
- voordat hij gaat slapen, telefoon nog ff checken
- kijken we onze serie, tv of een film, heeft hij zijn telefoon inmiddels zo 'n 30 x gecheckt en zit hij lekker terug te praten. En maar lachen om grappige dingen (duurt t nou 5 min, no problem, maar 2 uur lang zitten giegelen enzo... vind ik toch wel vervelend worden)
- spontaan praten kan soms niet, want dan is ie bezig met zijn telefoon. Moet je weer wachten om dan later te vertellen dat de kat 5 min iets heel grappigs deed
- weekend weg met familie, telefoon bij de hand
de laatste tijd heb ik zwaar de neiging de telefoon te pakken en uit het raam te smijten... heerlijk lijkt me dat!
ik heb al meerdere keren het uitgelegd, in t begin wordt ie dan beetje geirriteerd en zit ik te zeuren. Maar later komt hij er wel op terug en snapt hij het ook wel. Dan belooft hij beterschap. Hij kijkt dan minder vaak, maar soms ook stiekum en maar denken dat ik t niet zie...
Het irriteert met mateloos, maar wat ik me vooral afvraag... ben ik de enige met zo'n vriend?? En wat vinden jullie hiervan en wat doen jullie??

dan ben jij zijn blackberry (flauw
)
bovendien is die telefoon vreeeeselijk irritant met internetten..