Pfft, ik moet het alvast even van me afschrijven, ik ben zó geschrokken..
Mijn vriend zou terugkomen van Rock Werchter deze dag. Nu hadden ze ervoor gekozen om 's nachts te rijden ivm de drukte die rond Werchter werd verspeld. Nu kreeg ik net een smsje dat ze een ongeluk hadden gehad bij Antwerpen.. De jongen die reed was in slaap gevallen en daardoor ergens tegen aan geknald (vangrails of andere auto weet ik niet). Mijn vriend heeft vermoedelijk niets ernstigs, hij werd zo onderzocht en zou daarna even bellen.. Maar ik ben zó ongerust. Ik lag laat op bed en was erg moe, maar ben in een klap klaarwakker. Ik probeer ook meer informatie te zoeken/krijgen via internet of radio, maar geen resultaat.. In z'n smsje stond ook dat hij echt heel bang was.. Hij kon wel janken. Alles wat ik nu wil is hem vastpakken en vasthouden.. Ik hoop dat ik snel iets hoor, want vind 't echt eng..
TessaVB
Geplaatst: 06-07-09 05:34
Jesus, dat is niet niks! Ik hoop dat het meevalt, en wens je heel veel sterkte.
Ja, ik snap eerlijk gezegd ook niet waarom ze 's nachts hebben gereden.. Vond het inderdaad ook niet verstandig. Al is het niet alleen de jongen die reed z'n schuld, de andere 2 hebben er waarschijnlijk mee ingestemd en zijn gaan slapen in de auto denk ik.. Tsja, dan is het wel moeilijk wakker blijven. Heb nog niets gehoord.. Hij zou een uurtje geleden 'zo' worden gecontroleerd.. Hoop niet dat er iets ernstigs is..
Frantic
Geplaatst: 06-07-09 06:07
Jeugdige overmoed , pinuts.
En zover is Zundert w.s. niet van Rock Werchter af dat ze overnachten als serieuse optie hebben overwogen.
Nou maar hopen dat de bestuurder van het bier is afgebleven en de verzekering niet op naam van moeder staat.... anders komt er nog een hele lange staart aan dit ongeval.
Noatjuhh
Geplaatst: 06-07-09 06:07
Wow, wat erg! Ik hoop dat hij niets ergs heeft! Sterkte!
Klopt amondi, Werchter ligt 30 km van Brussel af en vanuit hier is Brussel ongeveer een uurtje.. De auto staat sowieso niet op die jongen zijn eigen naam, het is de auto van thuis.. Denk wel dat hij van het bier af is gebleven, ze zijn echt anti-drinken als je gaat rijden. Ik wil alleen echt iets horen, wordt steeds ongeruster.. Hoelang zou zo'n controle/onderzoek duren?
Jeetje, hopelijk is het allemaal goed. Snap echt dat je iets wil horen. Is er niemand die je kan bellen?!
En hoe lang 't kan duren, je weet natuurlijk niet wat ze allemaal onderzoeken. Sterkte!
Marjoleinn
Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-09 06:24
Ze zullen vast wel onderweg zijn, maar heb het mobiele nummer van die ouders niet.. Ze wonen 300 m. verderop dus als ik iets wou vragen liep ik er altijd gewoon even naartoe. Moet helaas afwachten vrees ik..
pinuts
Geplaatst: 06-07-09 06:24
juist amondi, maar ze hadden zo met hun vermoeide koppen een ander leven kunnen verwoesten van een onschuldig persoon.
M'n vriend heeft gesmst.. Hijzelf heeft een gebroken pink en nog een gebroken vinger, een paar gekneusde ribben en veel last van hoofdpijn. Een andere jongen heeft een gebroken borstbeen en de 3e jongen (die ook reed) moet nog door de scan, waarvoor precies weet ik niet.. Ik ben me bewust dat het nog veel erger af had kunnen lopen. Nog steeds is het enige wat ik wil doen hem vasthouden.. Ze wachten nog op de scan, de ouders zijn daar allemaal.
M_EL_ISSA
Geplaatst: 06-07-09 07:12
ZO! tfhoe, das heftig! Sterkte voor jou, en beterschap voor je vriend en zijn vrienden!
Dan heeft je vriend erg veel geluk gehad! Er zijn namelijk zat ongelukken gebeurd daar als men ergens heen ging en 's nachts terug kwamen, maar die hadden het niet overleefd.
Heel veel sterkte!
Thirsa_
Geplaatst: 06-07-09 08:30
jeetje ik kan me voorstellen dat je je rot geschrokken bent! Gelukkig vallen de verwondingen van je vriend mee. hopelijk is hij snel thuis... veel sterkte!
Zo dat is schrikken. Gelukkig is je vriend er nog redelijk goed afgekomen. Hoop dat het bij de laatste jongen ook mee valt. Hoop dat ze de scan gewoon voor de zekerheid bij hem doen.
Meid, je vriend heeft heeeel erg veel geluk gehad dat ie 'slechts' 2 vingers heeft gebroken en de schrik. Vriendin van mij is t zelfde overkomen, ze reed met haar zusje + vriendin daarvan terug naar NL vanaf I love Techno. Helaas zijn ze nooit thuis aangekomen, maar op een betonnen pilaar geknald. Alle 3 op slag dood..
Heel veel sterkte voor je vriend en de andere 2 jongens, verwen m maar goed als ie terug is!
Wietsje92
Geplaatst: 06-07-09 08:50
Pff Dat is schrikken! Gelukkig dat je vriend er nog best goed vanaf is gekomen
xXLiekeXx
Geplaatst: 06-07-09 08:52
Sterkte! Ik hoop dat de 3e jongen niets ernstigs heeft. Ik neem aan dat ze niet tegen een andere auto zijn aangebotst. Je vriend vertelt alleen over wat hij en z'n vrienden hebben. Niks over evt. andere slachtoffer! Maar in ieder geval heel veel sterkte! Wat zou 't fijn zijn als je nu je vriend in je armen kon houden.
Amy77
Geplaatst: 06-07-09 08:54
Ochjemig meid, dat is idd schrikken en dan wil je niets liever dan iemand even stevig vasthouden en beseffen dat hij er nog is.. Wat een beschermengel hebben die jongens gehad zeg! Zoveel jongelui sterven op zo;n manier, door oververmoeidheid.. Sterkte, hoop dat je hem gauw te spreken krijgt..ga even lekker een kopje thee maken voor jezelf, maakt je meestal wat rustig..
Jeetje, gelukkig maar dat hij "maar" 2 gebroken vingers heeft en hoofdpijn. Het had inderdaad veel erger af kunnen lopen. Fijn dat je even contact met 'm hebt gehad. Ga nu maar even lekker zitten en rustig doen hoor!