Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Frances schreef:Als je heel graag iets anders wil gaan doen zou ik gewoon weer gaan studeren, want hoe langer je ermee wacht hoe lastiger het denk ik is om terug naar school te gaan? Maar waarom dan niet in een opleiding die aansluit op je werk bij de da?
Of misschien een baan zoeken bij een andere da praktijk (als dat al te vinden is) en dan ergens waar ze wel mee willen betalen aan cursussen?
Sassieja schreef:DramaQueen: Dat klinkt ontzettend goed, welke studie doe je nu?
Ik vind het echt heel erg moeilijk, en mijn ouders zien het ook niet zo zitten, dus dat is ook wel een beetje lastig.
Maar je gaat inderdaad van alles naar niets, ik weet het niet hoor...

xDramaQueen schreef:Sassieja schreef:DramaQueen: Dat klinkt ontzettend goed, welke studie doe je nu?
Ik vind het echt heel erg moeilijk, en mijn ouders zien het ook niet zo zitten, dus dat is ook wel een beetje lastig.
Maar je gaat inderdaad van alles naar niets, ik weet het niet hoor...
mijn ouders hadden er moeite mee, want ik heb een stapel rekeningen, uiteindelijk blijven volhouden dat dit is wat ik wil en toen draaide ze bij, ze zijn nu helemaal trots, bovendien heb ik geld zat
ik doe een grafische opleiding, DTP