En dan kom je achter alle leugens, denk je,

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Martine123

En dan kom je achter alle leugens, denk je,

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-09 16:32

Het spijt me dat ik weer over dit onderwerp een Topic open.. ([url]Ik ga hem zo missen..[/url])

Maar ik ben er zojuist achtergekomen dat ik alle tijd ben voorgelogen en bedrogen, en dat gevoel is vreselijk. Ik kan hem niet bereiken, hij was ook niet thuis. Nee.

Hij zou dus komen vrijdag avond.. Niet dus.
Ik ben er dus gisteren heen gegaan, dan kom je er achter dat hij waarschijnlijk zelfs over zijn eigen naam heeft gelogen. Ik snap er niks meer van. Ik snap het nog steeds niet. Ik ben nog nóóít zo verliefd geweest als ik was.

Ook begrijp ik niet waarom hij niet is gekomen, woensdag zei hij nog dat ie kwam. Hij zou een vriend meenemen. Die hebben we nog aan de telefoon gehad, die zei dat ie hem ook niet kon bereiken maar dat ie zou komen.

Gisteren aan de deur geweest bij 'bob' deed zijn huisgenote open, die zei dat ze hem zou laten bellen.. niet dus. Ik heb hem 21 keer gebelt, en 10x gesmst. Helemaal niks.

Ik snap het gewoon niet, ik snap niet wat ik heb gedaan, Ik ben over ieder ding aan het nadenken, wat heb ik gedaan waardoor hij zo doet? Ik heb het niet meer, ik kan niet geloven dat hij zo was. Alles gelogen. zelfs zijn naam.. denk ik. Hoe kan iemand dat zo lang volhouden?

Ik weet echt niet meer wat ik nu moet doen, ik móét hem spreken. Ik wil antwoorden. Kan me niet schelen hoe, en ik wil hem duidelijk maken dat ik niet prutsmuts nummer 7 ofzo ben. Ik heb alleen geen idee hoe. Hij komt niet op Msn, hij neemt niet op, smst niet terug.. en ik weet ook niet of hij thuis is, en om nu weer die vrouw lastig te gaan vallen...

Iets in me zei al dat er iets niet goed was, er waren te veel dingen iets te toevallig en de verhaaltjes iets te makkelijk. Maar toch. Ik vertrouwde hem.. O wat moet ik nu doen.. Ik heb nog 2 weken voor ik weg ga, en voor die tijd wil ik alles rechtzetten,..

sorry voor mijn lange verhaal, ik moest het even van me afschrijven..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 16:37

Tja meid.. na zoveel bellen en smsen denk ik niet dat je er wat aan kan veranderen. Ik begrijp vrij weinig van je verhaal, maar ik denk toch echt dat je voor hem wel hoertje nummer 7 bent..
Of althans, dat hij je zo ziet.
En dat is heel vervelend en hoe hij je behandeld is heel gemeen. Maar van hem blijven bellen en smsen gaat hij echt niet opeens wel contact zoeken..
Probeer hem te vergeten, hoe moeilijk dat ook is. Uiteindelijk is het het beste voor je.

Char_elle

Re: En dan kom je achter alle leugens, denk je,

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 16:37

Inderdaad, ik ben het met Guernica eens ik denk niet dat je er erg veel aan kunt doen.
Wel een beetje een onduidelijk verhaal.

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 16:40

Jeetje, wat moet dit afschuwelijk voor je zijn.. :(:) En dat 'ie zelfs liegt over z'n naam.. Wat een lamlul zeg.

Enorm veel sterkte.. :(:) En ik ga mee met Guernica!

deezjebeezje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 16:40

laat links liggen die kerel.... krijg je echt geen spijt van.

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 16:41

Je link werkt niet [LZP] Ik ga hem zo missen.. ;).

Ik vind je verhaal onduidelijk, hadden jullie wat? Hoe lang ken je hem? Daarnaast iemand die liegt over alles is het absoluut niet waard om achter aan te lopen/smsen/bellen. Laat hem in ze sop gaarkoken en ga lekker genieten van je vakantie!

Annouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 16:42

Ontzettend verkeerd van hem, moet even gezegd worden.
Ik snap ook niet hoe iemand iets op die manier kan doen en afhandelen,
dat is in mijn ogen ontzettend laf. Zo'n kerel moet je sowieso niet willen.
Heel jammer dat dit er voor nodig was om jou te laten inzien hoe hij echt in elkaar zit,
zo'n iemand moet je helemaal niet willen, echt niet.

Ik zou hem lekker laten barsten. Je hoeft niet achter een man aan te gaan die jou niet wil.
Niet bellen, geen contact opnemen etc. Niet er achter aan gaan.
Je bent er inmiddels achter, en dit is alles wat je hoeft te weten toch?
Hij wilt geen contact met je, en heeft keihard gelogen.
Meer hoef je niet te weten. Hier moet je klaar mee zijn.

Geef het lekker de tijd,
ik vind het heel erg voor je dat iemand jou dit heeft aangedaan.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 16:42

Waarom zou jij alles moeten rechtzetten? Hij is degene die je bedonderd meid.
Hou de eer aan jezelf. Dit ben je niet waard :n
Iemand die zelfs over zijn naam liegt had vanaf het begin af aan blijkbaar al iets verkeerds in de zin.

eponine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 16:58

Ik benieuwd hoe oud "Bob" is, hij klinkt als een klein kind!
Verder zou ik zeggen, lekker naar Amerika gaan, en als ie echt wat voor je is, zie je dat toch wel in als je terugkomt?

Maar hoezo heeft ie gelogen over zijn naam?
Ik heb het andere topic ook doorgelezen en ik dacht er niet uit op te maken dat jullie echt iets hebben samen, of vergis ik me?

Ik heb ook eens iets gehad met een jongen die achteraf gezien over vanalles loog, je mag me pb'en voor meer info, is misschien dezelfde regio?(Bavel?)

Martine123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-09 17:13

Ik zal mijn verhaal wat verduidelijken.. Het is echt veel dat er is gebeurt, en ik kan hier ook niet alles vertellen, hier dus een klein deel van het verhaal..

Ik had dus niks met hem, ik ken hem van het uitgaan. en we 'scharrelen' al een tijdje
Toen ik hij zich kwam voorstellen aan ons stelde hij zich voor als "T",, komt er een vriend aan; Hee "D' ,(ik noem hem in het andere topic dus bob) dus wij vragen hem om uitleg van ja , hoe heet je nou? Toen had ie het uitgelegd, en toen begrepen we het wel, 'D" was soort van zijn bijnaam, en "T" vond ie geen leuke naam. Nou, na een hele gezellige avond ben ik bij hem thuis geeindigd, en waren er daarna nog wat communicatie problemen, maar dat was allemaal opgelost en ik heb heel leuk contact met hem gehouden.

Ook woensdag was heerlijk... Het was zó gezellig. We waren met z'n vieren, en hij moest natuurlijk weer een beetje opscheppen over zijn tijd in het buitenland etc.. en over dat hij zijn geld verdient met voetballen enzo,, Toen is er weer tussen mij en hem het een en ander gebeurt,, (alleen op het moment dat die vriend van hem, en een vriendin van mij erbij waren hielt hij op, en was er niks) Ook kwam hij weer met al zijn lieve woordjes. En hij zou komen..

Nu ging ik dus gister langs hem, want ja, ik maakte me zelfs een beetje zorgen, ik vond het zo raar, ik bedoel, hij had toch iets kunnen laten weten? Ook die vriend zei dat ie hem niet kon bereiken..
Nu belde we dus aan bij hem... Doet zijn huisgenote open, ik vraag dus is "T" thuis, die vrouw zo van nee, die woont hier niet,, geen "T" hier hoor, ik denk dat je aan het verkeerde huis bent.. Dus toen vroeg ik van is "D" dan thuis.. Ja díe woont hier wel.. Maar hij is nu aan het werk bij de AH, ...(meneer zei tegen mij dat hij niet werkte,, alleen dat voetbal) dus ik haar uitgelegd dat ik er was omdat ik hem niet kon bereiken, dus die vrouw zegt van ja, ik laat hem je wel even bellen,, hoe heet je? . ,, Ooo dus JIJ bent Martine...

Nogmaals,, er is veel meer gebeurt dan dat ik hier kwijt kan, het is ook best ingewikkeld,, maar nu ik er over nadenk heb ik hem dus ook nooit door vrienden aangesproken horen worden als "T" ,,ook kan ik hem overal alleen vinden als "D",, maar ik dacht dat hij eerlijk was. Ik vertrouwde hem.
Hij heeft me zoveel verteld,, wat is er allemaal gelogen? Hij vertelde me ook dingen over een 'vriend' van hem, dat die vaak vast heeft gezeten enzo.. is hij dat dan niet gewoon?

Hij wou me ook wel eerst de rede niet vertellen waarom hij al sinds zijn 10e niet meer thuis woont..
Ik hád het gewoon allemaal kunnen weten, hoe had ik zoooo stom kunnen zijN!! waarom ben ik er in getrapt! het was ook zo'n mooie jongen,verder ook gewoon de ideale.. zelfde interesses, ,meningen, je kon er mee lachen..

Maar nog steeds snap ik het niet, waaorm zo opeens? Hij weet dat ik over 2 weken weg ben.. dan had ie het toch beter zo kunnen laten? Had ie me fijn verder kunnen gebruiken. Maar ik heb nu wel een heel sterk wraak gevoel,, ik móét hem nog een keer zien, dan ben ik er waarschijnlijk ook in een keer overheen, ik wil niet zo weg gaan naar amerika,, dan blijft het spoken bij mij..
Laatst bijgewerkt door Martine123 op 05-07-09 17:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Martine123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-09 17:14

eponine schreef:
Ik benieuwd hoe oud "Bob" is, hij klinkt als een klein kind!
Verder zou ik zeggen, lekker naar Amerika gaan, en als ie echt wat voor je is, zie je dat toch wel in als je terugkomt?

Maar hoezo heeft ie gelogen over zijn naam?
Ik heb het andere topic ook doorgelezen en ik dacht er niet uit op te maken dat jullie echt iets hebben samen, of vergis ik me?

Ik heb ook eens iets gehad met een jongen die achteraf gezien over vanalles loog, je mag me pb'en voor meer info, is misschien dezelfde regio?(Bavel?)

Hij is 20, hij woont wel bij mij in de buurt, (tilburg e.O),, hij heeft me ook verteld waar zijn ouders wonen,, in Noord, maar of dat ook allemaal wel waar is ,,

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 17:48

Ochjemig meid..wat een harde les..luisteren naar je intuitie staat altijd op nr 1..daarom hebben we die ;)
Hoelang ging je al met hem?

Ik wens je veel sterkte, naar dit hoor..hoop voor je dat je hem nog te spreken krijgt..maar meis, ik denk, dat wat hij ook zal zeggen, je toch niet de waarheid compleet zal horen..
Maak er wat moois van in Amerika, jouw toekomst, jouw leven..you go girl!

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 17:53

Heel erg apart.. Ben benieuwd of je nog een reactie krijgt.

Zoek zelf in ieder geval geen contact meer, dat heb je al genoeg gedaan. Nu is het zijn beurt :)

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 17:54

Nou die heeft wel heel erg veel bij elkaar gelogen, en dan weet je natuurlijk van de rest wat hij heeft verteld al helemaal niet of dat hij er maar mooie woorden van heeft gemaakt of dat het wel gewoon zo is.. Het is logisch dat je antwoorden wil want zo kun jij het zelf goed afsluiten maar na zoveel gebel en gesms. Tsja waarschijnljk gaat hij dan ook niet meer antwoorden of opnemen en je kan natuuriljk nog een keer langs gaan maar dan wel over een paar dagen anders is het inderdaad vervelend voor die vrouw..

Echt vervelend dat hij je zo heeft gebruikt en je gewoon geen normale antwoorden krijgt!

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 17:55

Pff, apart verhaal.
Maar als je eerst dacht dat hij T. heette, hoe wist je dan dat hij ook D. heet?

Ier

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 17:57

Cayenne schreef:
Pff, apart verhaal.
Maar als je eerst dacht dat hij T. heette, hoe wist je dan dat hij ook D. heet?

Omdat een vriend van hem hem "D" noemde, tijdens het uitgaan.

Raar & vervelend verhaal.. :/

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 17:58

Oh sorry, daar las ik dan net overheen.
Excusez moi :)

Martine123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-09 18:05

ja.. .
Ik ben benieuwd of ie nog op Msn komt, ik denk niet dat ie me heeft geblokt.. wedden dat ie een of ander excuus heeft? van jaahh,, mijn telefoon is kwijt ofzo,, blabla,, maarrr,, ik weet waar hij vaak op woensdag avond uithangt in de stad:) ga ik daar gewooon wel heen... ik wil gewoon antwoorden! ik wil het afsluiten! en dan castreer ik hem ter plekke! ik ben zo ontzetten kwaad! ik wil ook weten waarom nu, zo opeens! de rat.
Ik vind het nog steeds zo vreselijk dat het voorbij is, dat hij zo is,... ik gaf zo veel om hem.. ik heb het gewoon niet meer..:(

Naranga

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 18:11

Meid, hou de eer aan jezelf en hou op met achter m aanlopen, zo te horen vind hij de aandacht geweldig...

Ghani

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 18:37

Naranga schreef:
Meid, hou de eer aan jezelf en hou op met achter m aanlopen, zo te horen vind hij de aandacht geweldig...

Nou, precies wat ik wilde gaan zeggen!! :Y)

Die gozer is het absoluut niet waard! Jij bent hier ontzettend verdrietig over, en hem interesseert het waarschijnlijk niet eens!!
Je hebt hem er meer mee dat je niets meer van je laat horen en dat je gewoon je leven leidt!! Dit vind ie alleen maar leuk!!

Echt, let him go!!

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 18:38

ik snap niet dat je m nog een keer wil zien... :n
De moeite en frustraties die dat blijkbaar kost om hem nog te spreken, bespaar je die alsjeblieft.
Zo'n type is dat helemáál niet waard :n

Kom op meid, een keer diep inademen, schouders naar achter en hop, met opgeheven hoofd naar Amerika, en de tijd van je leven hebben. Zónder zo'n eikel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 19:05

Aangezien je al een topic hebt lopen over dezelfde persoon en situatie, kun je misschien beter daarin deze update plaatsen.
[LZP] Ik ga hem zo missen..

Daarom zet ik hier een slotje.