hier een roller coaster verslaafde, zijn er meer mensen die dit een gaaf spel vinden? Even een vraagje. ik moet 200,00 euro verkopen uit kraapjes per maand, maar de mensen hebben al een jaar geen dorst of honger. Hoe krijg ik dit dan voor elkaar? Ik heb alle winkeltjes een maand dichtgedaan om honger te kweken, maar ook dit werkte niet...
ohww, dat is mogelijk, wel gek trouwens, maar ik zal het de volgende keer eens proberen
Cassidy: Wij hadden eerst windows 95 en toen pakte hij het wel. daarna kregen we 98 en toen deed hij het niet meer. Ondertussen hebben we xp ofzo, en ik heb nu de 3e versie besteld, voor 9,95 en nu ben ik uuuuuuuuren zoet, hihihi. (totdat de bliksem insloeg en ik weer opnieuw kon beginnen, hihi)
Cassidy
Geplaatst: 09-07-09 01:01
Ik heb Windows ME maar een grafische kaart die het net niet aankan. Heb er echt serieus over zitten denken om een ander computer aan te schaffen, alleen al voor dat spel...
Toos is werkeloos, dus tijd zat, maar geen centjes Oh, versie drie aangeschaft nadat ik er bij mijn zus kennis mee heb gemaakt, zij hadden wel een pjoet die het aankon. Volgens de computerboer draait hij ook op Vista. Dus tzt komt er een nieuwe pjoet...
Cadaz
Geplaatst: 09-07-09 10:09
ik heb rollercoaster 3 + wild en soakt in duitsland gekocht in zo'n mega supermarkt 10 euro
vind het een beetje raar dat ze niet willen eten :S
jah, ik hb ook vista idd, en dat doet hij wel, ik krijg echt nooit voor meer dan 150 euo inkomsten uit kraampjes. Ik heb nu 2 levels waarbij ik daar tegenaan loop. Kheb dan de eerste 2 niveau's gehaald, maar de 3e lukt steeds niet daardoor, gek he?