Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
. Ik hoefde niet per se mee, maar je krijgt zo'n kans en gezellig met je collega's gaan, leek me toch wel erg leuk. Ik heb het gedaan.
. De luchtballon raakte de bomen (een paar keer zelfs)( en daardoor ging het mandje om bij de landing. En dat ging hard, joh, je weet niet wat je overkomt. Dat was best even heftig. Een van mijn collega's brak haar enkel. De anderen, waaronder ikzelf, hadden niets, alleen even de schrik. Het gekke was dat we de slappe lach kregen, terwijl het echt zo snel en hard ging. We rolden allemaal over elkaar heen, je had niets meer te zeggen. Was best link eigenlijk
. Gelukkig is het goed gekomen en het was een hele mooie tocht. Heel rustgevend, hoor, daarboven.
. Eigenlijk was het een fout van de ballonvaarder, die zette gewoon te laag in
. Het weer was prima (anders ga je ook de lucht niet in, he
), daar lag het echt niet aan...... Nell_ schreef:Ik ben vorig jaar mei met de luchtballon meegeweest! Het is echt een aanrader!Super mooi!!
Daarbij kan je in een luchtballon geen hoogtevrees hebben! (Dat is bewezen, want je staat niet in contact met de aarde!)

opstijgen is niet zo erg

) Bij het opstijgen moest hij even wennen, want je gaat best snel omhoog maar daarna ging het echt perfect! Hij heeft er helemaal geen last van gehad! Enne we vlogen ook nog eens recht over ons huis in Wageningen heen, echt een geluk!
Het is gewoon echt iets wat je moet doen als je de kans hebt.
Ons mandje is ook omgevallen, verder niks gebeurd, we lagen alleen boven op elkaar.