okay.
wij naar de bessen boom/struik oh, er zit meeldauw op (raar spul wat niet goed is voor de struik en zo) laten we dan maar bessen plukken bij de andere struik achter 't huis.
okay.
toen: stijn springt weg uit de bosjes, daar staat de struik.
en ineens gaat ie gillen! hij wordt achterna gezeten door een hele zwerm wespen! (hij sprong in een wespennest)
hij rende de tuin door en er kwamen wepsen op mij af! ik rende naar binnen en me moeder ende achter me aan!
ze zaten overal! ik was zo bang, ik gilde, rende, spurte, sloeg om me heen, krijste jankte. en ik werd overal gestoken!
het doet en deed zo veel pijn ik was zo in de paniek.
ze gingen maar niet weg en me moeder sloeg zo veel mogelijk dood. terwijl ik snel al mijn kleren uit deed omdat ze daar onder gingen, in me broekk, onder me shirt etc.
na een hele tijd janken en gillen van de pijn en angst dat er meer waren, ging we moeder kijken of er nog wespen in 't huis waren.
en ja hoor, nog een heleboel. dus na die dood geslagen te hebben, en ik nog steeds vreselijke pijn had(ik ben 4 keer gestoken, waarvan 2 keer heel erg, op mijn buik en op mijn enkel) (stijn is 6 keergestoken, op zijn benen, armen en buik) toen me vader me kleren had geinspecteerd op wespen ging ik ze weer aan doen. iedereen was al weer buiten, in de achtertuin natuurlijk, niet bij de wespen in de voortuin.. en ik deed me sokken aan, komt er ineens een wesp uit! ik gilde keeeiihard!! en pakte de vliegenmepper en sloeg em dood, ik bleef wel 20 keer meppen..
nouja, ik heb nu nog steeds echt pijn joh ik heb zooon pech de laatste tijd!
ik heb er echt een grote fobie aan wespen aan overgehouden, en ik durf nooit meer in de voortuin te komen. ik loop altijd achterom!
heel verhaal, maar het was zo vreselijk
PS. stijn is me oudere broer
.
Lijkt me echt eng