na vanmiddag heb ik een wespenfobie!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

delfa

na vanmiddag heb ik een wespenfobie!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-09 19:10

me moeder zei vanmiddag 'kom stijn en jo, gaan we bessen plukken'.
okay.
wij naar de bessen boom/struik oh, er zit meeldauw op (raar spul wat niet goed is voor de struik en zo) laten we dan maar bessen plukken bij de andere struik achter 't huis.
okay.
toen: stijn springt weg uit de bosjes, daar staat de struik.
en ineens gaat ie gillen! hij wordt achterna gezeten door een hele zwerm wespen! (hij sprong in een wespennest)
hij rende de tuin door en er kwamen wepsen op mij af! ik rende naar binnen en me moeder ende achter me aan!
ze zaten overal! ik was zo bang, ik gilde, rende, spurte, sloeg om me heen, krijste jankte. en ik werd overal gestoken!
het doet en deed zo veel pijn ik was zo in de paniek.
ze gingen maar niet weg en me moeder sloeg zo veel mogelijk dood. terwijl ik snel al mijn kleren uit deed omdat ze daar onder gingen, in me broekk, onder me shirt etc.
na een hele tijd janken en gillen van de pijn en angst dat er meer waren, ging we moeder kijken of er nog wespen in 't huis waren.
en ja hoor, nog een heleboel. dus na die dood geslagen te hebben, en ik nog steeds vreselijke pijn had(ik ben 4 keer gestoken, waarvan 2 keer heel erg, op mijn buik en op mijn enkel) (stijn is 6 keergestoken, op zijn benen, armen en buik) toen me vader me kleren had geinspecteerd op wespen ging ik ze weer aan doen. iedereen was al weer buiten, in de achtertuin natuurlijk, niet bij de wespen in de voortuin.. en ik deed me sokken aan, komt er ineens een wesp uit! ik gilde keeeiihard!! en pakte de vliegenmepper en sloeg em dood, ik bleef wel 20 keer meppen..
nouja, ik heb nu nog steeds echt pijn joh ik heb zooon pech de laatste tijd!
ik heb er echt een grote fobie aan wespen aan overgehouden, en ik durf nooit meer in de voortuin te komen. ik loop altijd achterom!
heel verhaal, maar het was zo vreselijk ;(

PS. stijn is me oudere broer ;)

opisop_shop

Re: na vanmiddag heb ik een wespenfobie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 19:15

Pijnlijk lijkt me dat!
Hopelijk gaat het vlug over :)

Zira1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 19:18

oeh dat is echt poedersuiker veel sterkte dan maar

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 17:41

getverderrie, dat is mijn grootste nachtmerrie.
Wij hebben al 2 keer een wespennest op de hooizolder gehad,ik durf nu bijna die hooizolder niet meer op.
betrschap met de steken die je gehad hebt!!

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 17:44

zo dan...ik hoop dat de pijn snel wegtrekt...als ik jou was,was ik ook helemaal hysterisch geworden! ik word namelijk al hysterisch van 1 wesp want ik ben allergisch ;( dus kan me wel een beetje inbeelden hoe jij en je broer je gevoeld hebben!

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 17:45

Kan me voorstellen dat je nu een wespenfobie hebt. Lijkt me vreselijk! Hopelijk heb je er snel minder last van.

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 17:46

Ach meid toch, wat zul jij bang zijn geweest. Ik ben één keer door een wesp gestoken en dat deed al verrekte pjn, dus ik leef met je mee :(:) .

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 20:11

VVDD --> LZP

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 20:14

:oo Lijkt me echt eng -O-
Snap dat het verschrikkelijk pijn deed :(:)
Bij mij deed een steek al pijn..

angrywolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 20:17

He bah wat naar voor je :(:)
Ik ben ook als de dood voor ze{be er op een gaan staan en ben toen in mn voet gestoken}
Dus ik weet hoe pijnlijk het is

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 20:23

Brrrr krijg er de kriebels van!!!!!
Toen ik klein was heb ik een wespennest onder me bed gehad, ik had het eerst niet door (was 4 ofzo......) en toen op een gegeven moment zat er ook 1 onder de dakpannen en vlogen ze overal, sinds dien ben ik doodsbang!
Sterkte met je wespensteken en ik hoop niet dat je er allergisch voor bent.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 20:49

dan ren ik toch meteen naar de tuinslang (of brandslang als ik op stal ben)

@laurabyoux
een wespennest onder je bed?!
ben niet echt bang van wespen maar dan zet ik toch mn tenje op ^^

Neptunus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 20:53

ik kan me voorstellen dat je zo in paniek was.
ik ren al hard weg voor eentje, dus als er zo'n zwerm was dan was ik net als jou in paniek geraakt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 21:38

Ow das wel heel pijnelijk.
Ik weet hoe zeer het doet.
Toen we kleine kinderen waren en buiten voetbalde schopte mijn broertje de bal over een hek. Wij onder het hek gekropen waren zo dun (hek lag hoger hihi) Ik wilde de bal pakken en oppeens viel er een wespen nest op mijn hoofd (die bal waar ze in zitten) en je raad het al wij in paniek ons huis was nog geen 200 m van de plek waar we altijd speelde. huilen bleren ze zaten overal en wij rennen eerst onder het hek en op naar huis beesten achter ons aan.
Meer als 40 steken over heel mijn rug mijn broertjes hele been en arm en gezicht.
Kleren uit mijn moeder gelijk azijn was het geloof ik en al die plekken uit zuigen.
Ik kijk nu wel 10 keer beter uit voor dat ik ergens in loop of onder sta. De schrik is meestal erger als de steken zelf.
Heb meer als 3 weken niet op mijn rug gelegen.
Sterkte met de pijn.

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 22:55