Grrrr... ik wil mijn vaatwasser!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eefste

Grrrr... ik wil mijn vaatwasser!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-09 10:57

Whaa, ik ben echt boos op de Wehkamp!!
Moet even mijn klaagzang kwijt hoor.. sorry.

Ik heb vorige week een vaatwasser besteld.. Super relaxt!
Donderdag was het zover, vrij genomen van mn werk, want hij zou worden geleverd.
Om 3 uur stonden ze inderdaad voor de deur. Ik helemaal blij (hele keuken opgeruimd, stuk van mn keuken uit moeten zagen haha..)
Pakken ze m uit, blijkt ie onwijs beschadigd te zijn. Echt de deur leek wel een golfslagbad. Grote deuken en bobbels, niet normaal.
Het ding liep ook helemaal leeg over mijn laminaatvloer trouwens.. was getest in t magazijn, en al dat water liep er nu uit.. naja, dat was niet zo'n groot probleem.
Chauffeurs waren heel aardig, vonden het super vervelend, en gingen t gelijk doorgeven. Ik zou dezelfde dag nog worden gebeld over wanneer de nieuwe zou komen. Binnen 2 dagen zou ie komen dachten zij.

Nou.. niet dus. Kheb die avond zelf maar gebeld, en ze konden nog niets voor me doen, zou vrijdag worden teruggebeld. Dat is niet gebeurd, dus ik belde zelf maar weer. Krijg ik een of ander stom mens aan de lijn.. "ja mevrouw.. daar kan ik niets aan doen. u moet maar afwachten.. want hij moet opnieuw geleverd worden, dus over 5 dagen hoort u hoe of wat." Ik vertelde dat ik dat nogal vervelend vind, omdat het buiten mijn schuld terug moest, en als ik n nieuwe bestel, ik m binnen 24u in huis zou hebben.. Ze wilde me niet helpen..
Grrrr.. nu ben ik boos :( .

Mijn vriend gaat nu bellen.. ben benieuwd.

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 10:58

Ja, balen. Ik weet niet of het echt verschil maakt als je vriend gaat bellen... wat niet kan, dat kan nou eenmaal gewoon niet.

Succes ermee!

Anoniem

Re: Grrrr... ik wil mijn vaatwasser!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 11:31

ik heb bij hen 3 maanden op beddengoed moeten wachten.. vreselijke service aan de telefoon ook.. ik bestel er niks meer :n

suuces!

Eefste

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-09 11:39

nee, t maakt in principe natuurlijk niet uit als hij belt, maar ik had echt geen zin om nog een keer zelf te bellen. Als mensen zo aso gaan doen, laat ik me afbluffen. Hij niet.
Hij heeft net gebeld, en ze kwamen weer met n onzin verhaal (wat erop neer kwam dat ie volgende week nog niet geleverd kon worden) Ruud (vriend) heeft nu wel voor elkaar dat ie volgende week wel geleverd gaat worden. En dat ze maandag bellen, want anders annuleren we de bestelling en halen m ergens anders. Hij blijft altijd super rustig en duidelijk..
Ben benieuwd wanneer we m hebben :)

@suze_: wat bizar.. 3 maanden.. pfff... Ik snap wel dat je nooit meer wat besteld!

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 11:42

Gosh wat vreselijk balen,
Maar vind het ook niet zo netjes van de Wehkamp dat ze gewoon niet bellen. Doe dan geen beloftes.
Succes ermee hoor

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 11:45

Wat wil je daarmee bereiken?

Tuurlijk moeten die mensen netjes blijven aan de telefoon, maar als die machine er niet is, is ie er niet en zal ie ook niet sneller komen omdat je vriend zich "niet laat afbluffen". Bestel dan gewoon een andere.

Eefste

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-09 12:14

@GamblersCup: Uhm nou.. wat ik wil bereiken is dat ik gewoon krijg wat ik besteld heb.. De machine is er wel, maar ze moeten m inplannen in n vrachtwagen.. De "gewone" bestellingen gaan voor. Terwijl ik er niets aan kan doen dat mijn machine kapot was.
En dat ik mijn vriend laat bellen is alleen maar omdat ik met mn mond vol tanden stond, en mijn vriend altijd heel netjes en beleefd blijft, maar daarmee wel eerder bereikt wat we willen. Het is dus wel mogelijk om m eerder te krijgen, want we krijgen m nu volgende week omdat er een aantekening bij gemaakt is.

J_C_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 12:14

tsjonge wat een gedoe zeg, laat het snel opgelost zijn, kun jij genieten van je vaatwasser;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 12:18

GamblersCup schreef:
Wat wil je daarmee bereiken?

Tuurlijk moeten die mensen netjes blijven aan de telefoon, maar als die machine er niet is, is ie er niet en zal ie ook niet sneller komen omdat je vriend zich "niet laat afbluffen". Bestel dan gewoon een andere.

Hier ben ik het wel mee eens, wat er niet is is er niet. Er nog een belletje achteraan wagen zal dit niet doen versnellen. Maar begrijp wel dat je telleurgesteld bent hoor, eerst een beschadigd apparaat, dan alles water en vervolgens veruimen ze je ook nog eens niet terug te bellen.
Alles ebhalve netjes een belletje op het beloofde tijdstip was voldoende geweest. Dat ding komt er wel hoor, eventjes geduld alleen nog. (En moet je weer vrij nemen ik ken dat hoor)

Eefste

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-09 12:25

nou, eigenlijk is dat ding er dus wel... Ze hebben ze op voorraad, maar moeten de bestelling in de vrachtwagen plannen, en alle 1e leveringen gaan voor..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 12:33

Eefste schreef:
Krijg ik een of ander stom mens aan de lijn.. "ja mevrouw.. daar kan ik niets aan doen. u moet maar afwachten.. want hij moet opnieuw geleverd worden, dus over 5 dagen hoort u hoe of wat."

O hieruit begreep ik dat ei niet op voorraad was. Ja dat inplannen zijn grote ebdrijven idd heel strak in, je moet je voorstellen dat het wel vaker misgaat en een hele route dan in de war kan lopen als er dire routes tussengepropt moeten worden, dan worden er veel meer mensen gedupeerd.
Je moet je zo voorstellen, jij verwacht whekamp tussen 10-11 uur, je neemt speciaal vrij maar omdat er een route tussen is gepropt wordt dit later.
Dat werkt gewoon negen van de toen keer niet, of ze moeten als extra service een extra wagen hebben staan voor dat soort klusjes maar dat hoor je zelden bij grot bedrijven.
Zit niet anders op dan het af te wachten, vervelend dat wel maar er wordt aan gewerkt toch.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 10:02

Ik begreep daaruit ook dat het apparaat er niet is.

En ik weet hoe vervelend het kan zijn, dat wachten. Heb ik in Nederland ook een keer gehad, maar hier nog nooit. Super service, alles wat nageleverd moet worden etc. wordt met een andere bezorgdienst gedaan, zodat de ingeplande "1e leveringen" niet omgegooid hoeven te worden. Prima geregeld, het enige nadeel is dat de bezorgers van deze dienst niet direct voor het bedrijf werken en dus de daarbij behorende service en houding niet altijd beheren. Lees: Polen die amper Duits spreken, gescheld of gemopper als ze je oude wasmachine mee terug moeten nemen (terwijl je dat met Otto bijvoorbeeld hebt afgesproken), gemopper recht in je gezicht als ze je nieuwe wasmachine naar boven moeten dragen (ook dat was met Otto afgesproken en was voor betaald) etc. etc.

Maar zo zal er altijd wel wat zijn.