Moet even mijn klaagzang kwijt hoor.. sorry.
Ik heb vorige week een vaatwasser besteld.. Super relaxt!
Donderdag was het zover, vrij genomen van mn werk, want hij zou worden geleverd.
Om 3 uur stonden ze inderdaad voor de deur. Ik helemaal blij (hele keuken opgeruimd, stuk van mn keuken uit moeten zagen haha..)
Pakken ze m uit, blijkt ie onwijs beschadigd te zijn. Echt de deur leek wel een golfslagbad. Grote deuken en bobbels, niet normaal.
Het ding liep ook helemaal leeg over mijn laminaatvloer trouwens.. was getest in t magazijn, en al dat water liep er nu uit.. naja, dat was niet zo'n groot probleem.
Chauffeurs waren heel aardig, vonden het super vervelend, en gingen t gelijk doorgeven. Ik zou dezelfde dag nog worden gebeld over wanneer de nieuwe zou komen. Binnen 2 dagen zou ie komen dachten zij.
Nou.. niet dus. Kheb die avond zelf maar gebeld, en ze konden nog niets voor me doen, zou vrijdag worden teruggebeld. Dat is niet gebeurd, dus ik belde zelf maar weer. Krijg ik een of ander stom mens aan de lijn.. "ja mevrouw.. daar kan ik niets aan doen. u moet maar afwachten.. want hij moet opnieuw geleverd worden, dus over 5 dagen hoort u hoe of wat." Ik vertelde dat ik dat nogal vervelend vind, omdat het buiten mijn schuld terug moest, en als ik n nieuwe bestel, ik m binnen 24u in huis zou hebben.. Ze wilde me niet helpen..
Grrrr.. nu ben ik boos
.Mijn vriend gaat nu bellen.. ben benieuwd.