Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Kwestie van diep ademhalen even goed nadenken en dan komt het wel weer goed
PRE schreef:Sorry meid.![]()
Hobbels en obstakels in een relatie zijn er altijd wel, maar daar door leren jullie elkaar ook beter kennen.
Hij weet door die obstakels wat hij voor al niet bij jou moet doen, en jij weet wat jij totaal niet bij hem moet doen.
Als jullie nooit een obstakel zouden hebben, betekend dat dat jullie alles al precies van elkaar zouden weten.

Chiqa schreef:Een troost je zult niet de enigste zijn met deze twijfels, we komen ze toch allemaal wel eens vroeg of laat tegen.
Voordeel hiervan is dat je kan ervaren of je nog wat geeft om elkaar.
Soms is het fijn om even wat afstand t enemen, even elkaar een tijdje niet speken, dan zul ej zien dat er gevoelens op komen die je niet zou verwachten.
Kunnen positief of negatief zijn. Van daaruit kan je dan weer verder.
Wbt het blowen, jammer dat hij weer begonnen is heeft hij gezegd dat hij het nooit meer zou doen?
Hij neemt dan namelijk wel een risico, namelijk jou. Als het bij een weekend jointje blijft, zou ik er persoonlijk geen probleem van maken.]
Sterkte.

Bienotje schreef:Zolang je relatie meer postieve punten heeft dan negatieve is het de moeite waard..
Daarmee bedoel ik eigenlijk. Zelfs als deze jongen niet de ware voor je is. De leuke tijd die jullie samen hebben gehad gaat niet zomaar verloren
Waak er alleen voor dat je je eigen grenzen in de gaten houdt. Laat hem die niet voor bij gaan en als dat wel gebeurt, durf dan je conclusie te trekken.

Chiqa schreef:Wbt dat blowen, als ik jou was zou ik voor mijzelf gaan bedenken waar jou lat ligt.
Als jij twee keer in de week acceptabel vindt, kan je dat met hem bespreken, mss kunnen jullie dan iets afspreken.
Helemaal stoppen lukt hem blijkbaar niet, zie dat niet als 'falen'. Mss kotm het dan wat minder zwaar aan, porbeer het gesprek luchtig te houden en zeker zijn van je zaak, en dat je natuurlijk het allerbeste met hem voor heb en je je gewoon zorgen maakt over de toekomst en dat blowen.
Ragnaaa schreef:Nou, ik wil natuurlijk dat hij er helemaal mee stopt, maar goed, dat is in zijn ogen niet haalbaar en niet reëel.
In relatie's met mensen en met name iemand die je dichtbij staat moet je soms gaan voor de gulden middenweg, die komt minder hard aan.