Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
ze komen nl bij bosjes terug omdat ie niet goed werkt.

. Niet doen dus.
Sissi87 schreef:De nummers speelt hij op limewire wel af, maar op windows media player niet, of m'n mp4 dus ook niet, misschien dat het dan aan het bestandje ligt? IK heb ze in ieder geval weer verwijdert, wel jammer maarja!
Wat ik me wel afvraag en vervelend vind is stel dat je er 200nummers op hebt staan, dan moet ik van nummer1 tot nummer199doorzappen, omdat ik zou gauw nog geen afspeellijst zie? Is dit normaal?
Leinearthur schreef:die van de kruidvat werkt bij mij prima. ben er te vrede mee hoor. en lastig is die ook zeker niet. als je er liedjes op wil zeten verplaatst ik de liedjes in het mapje van de mp4.
en je hebt ook oordopjes die je gewoon om heel je oor kan doen,
ik zal wel negatieve straling op dat ding hebben gestraalt. Maar iig ze heeft een nieuwe gehaald en die ging ook stuk (systeemfou in dat ding ofzo) en toen heeft ze maar geld terug gevraagt en is weer terug gestap op een mp3
. Zelf heb ik al jaren de zelfde MP3 (sony walkman) en die zijn heerlijk stevig ik ben zeer te spreken over de walkman lijn van sony. Het nadeel is wel dat je bestanden moet omzetten met een programma maar ja als dat alles is
Ik wil juist bestanden niet om hoeven
Khassie schreef:Ja we zijn dr ook even tegen in gegaan, maar dat waren de regels
en hun konden zonder tussen komst van de leverancier geen acties ondernemen.
Gelukkig zei de leverancier meteen; ik stuur je een brief en daarmee kun je
bij de kruidvat je geld terug halen![]()
Heb nu een op de intertoys site gezienIk wil juist bestanden niet om hoeven
te zetten... Dat vind ik een erg lastig systeem.
Met deze van de kruidvat moest je alles naar wma converteren.
En dan zei die steeds; Format error..