aaarrrgggh mijn buren

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lovelanga

aaarrrgggh mijn buren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-09 21:57

echt mijn buren soms he, daar kan ik mij zo aan irriteren!!!!
ze zitten duizend keer te zeuren dat ze ons zo goed kunnen horen, terwijl we hun nog veel harder en meer horen en er zijn ook nog wel andere dingen.
zie hier de punten:
- wij zorgen dan wel eens voor geluidsoverlast(owja?) , wij doen het niet zo laat, wij zijn geen avondmensen, hun hoor je soms tot 2 uur s nachts!
- wij hebben (bijna) nooit muziek aanstaan( en wanneer wel , zacht!), het enige wat we ooit eens doen is misschien tegen elkaar schreeuwen :P terwijl hun toch echt soms tijden luidruchtig zitten te lachen
- wij hebben een rieten dak, dus met vuurwerk gevaarlijk!we zeggen zo vaak, kijk uit! maar ze doen er niks op uit, we hebben al verscheidene keren het vuurwerk boven ons huis zien spatten en er zelfs overheen en er dus waarschijnlijk ook wel op...gelukkig heeft het nog nooit gevolgen gehad!
- ze vroegen ons een tijdje geleden of ze op een bepaald moment vlak achter ons een vuurtje mochten stoken, nou geen probleem!(zo zijn wij dan wel weer) alleen we wilden er geen last van hebben! oke hun slim, wij hebben geen last, maar ze gaan wel mijn paardje staan uitroken!

sorry moest het even kwijt, ik kan hier zo kwaad om worden, wij zijn de hele tijd geduldig terwijl hun veel irritanter zijn en zeuren!

chocobroodje

Re: aaarrrgggh mijn buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 21:59

Leven en laten leven, niet zo irriteren iedereen heeft wel eens last van elkaar.

Daphna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 22:00

Ach ja, vervelend maar ik kan je vertellen dat er nog veel ergere buren zijn..
Probeer met ze te praten, doe eens iets aardigs voor ze, wellicht dat ze dan ook meer rekening met je gaan houden.

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 22:01

vuurwerk afsteken buiten oud en nieuw mag niet, dus daar kan je de politie voor bellen 8-)

lovelanga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-09 22:02

we doen al aardig genoeg! en ja ik weet wel dat er ergere buren zijn, maargoed wij zitten hiermee :P en ze zijn gewoon een beetje vreemd ( vinden meer mensen ;) )

lovelanga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-09 22:03

Arabesk: weet ik, maar zullen ze daar naar luisteren, we hebben toch geen bewijs ofzo, of is dat bij zoiets niet nodig?

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 22:04

Het is de hitte, er was gisteren op onze regionale zender een reportage: door de hitte lopen de irritaties tussen buren ineens veel hoger op :D
Wel vervelend allemaal, als je er zo veel last van hebt.

lovelanga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-09 22:05

aghja het zal nu inderdaad wel erger zijn :P maar s winters is het niet veel minder hoor ;)

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 22:05

Als onze buurman overlast geeft (steekt soms ook vuurwerk af), dan bellen gelijk een boel buren de politie, omdat hij in het verleden extreem lastig was. De politie kent hem ook, dus hij kijkt wel drie keer uit en bindt meestal snel in

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 22:40

Overlast is altijd erg vervelend; heb je (jullie) al eens in alle rust met de buren gepraat?
Helemaal aso schijnen ze me niet te zijn; ze komen immers wel vragen of ze bij jullie achter een vuurtje mogen stoken ;) .
En het kan idd nóg erger: http://www.telegraaf.nl/binnenland/4303 ... ml?p=3,1#2 := ....

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 21:31

uhm je hebt rieten dak.. dus vrijstaand huis? of hoe moet ik dat zien... en ben je zo luid met seks dat ze je kunnen horen? hoe genant is dat

Betteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 21:34

Verhuizen naar een hutje op de hei, heb je van niks en niemand last. ;)

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 02:58

pinuts schreef:
uhm je hebt rieten dak.. dus vrijstaand huis? of hoe moet ik dat zien... en ben je zo luid met seks dat ze je kunnen horen? hoe genant is dat

Ik denk dat ze schreeuwende ruzies bedoeld :D
Is voor de buren ook veel leuker om naar te luisteren dan naar luid gekreun, dus TS hou een beetje rekening met je buren :D

Mijn buren zeggen ook weleens dat ze ons horen, en het enige wat ik daarop zeg is ja klopt, wij jullie ook, wanneer komt er tapijt op de trap bij jullie?

Kleine dingen blijf je houden, tenzij je verhuisd naar verweggestan en vrijstaand gaat wonen, heb je van niemand last, alleen wel zorgen dat je genoeg suiker in huis hebt.

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 05:51

"wij zorgen dan wel eens voor geluidsoverlast(owja?) , wij doen het niet zo laat, wij zijn geen avondmensen, hun hoor je soms tot 2 uur s nachts!"

ik las het als wij doen "HET" niet zo laat..