zit opgesloten.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-01 11:33

in mn eigen huis. mn mams heeft mn sleutels meegenomen, (stop ze in haar tas als we naar ailin gaan). ik kan dus wel weg gaan maar ik kom helemaal nergens. geen fiets (ja mn sleutel zit aan mn bos) kan door de voordeur naar buiten maar niet meer naar binnen. misschien kan ik nog wle ergens een huis sleutel vinden. maar heb dus ook geen sleutels (mijn band is lek en mn mams heeft geen reserve fietssleutel)
nouhou zo gemeen ik ben gewoon gevangen in mn eigen huis.

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 11:39

Ahh, jij ook al. Ik ben ook alleen thuis. Mijn broertje zit op school (niet dat dat zo erg is) en mijn ouders zijn naar een begravenis, niet zo leuk natuurlijk (die begravenis).
Maar ik ben dus alleen thuis, ik denk dat k maar ff naar t winkelcentrum ga zo. Want ik heb wel sleutels Tong uitsteken
Hebben de buren geen sleutels (van jullie huis natuurlijk, want ik snap dat ze sleutels hebben *LOL* ) ofzow? Of iemand waarvan je t kan lenen?

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 11:41

Mijn vriend draaide pas ook de deur op slot toen hij wegging in de veronderstelling dat ik sleutels had. NIET dus.
Had ook geen beltegoed meer dus heb via http://www.lycos.nl SMS-je gestuurd naar hem of hij me wilde komen bevrijden. Heeft 4 uur geduurd omdat hij alleen in de pauze even zijn telefoon aan deed. Boos!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 15:23

Mmm... ik had me zaterdag BUITENgesloten zonder sleutels (zie topic op Algemeen) en jij sluit jezelf BINNEN... Haha! Tja, dat kan ook. Balen dat je er niet uit kunt!

Maar zie het voordeel ervan. Ik kan vandaag ook de deur niet uit. Er zou 'in de loop van de dag' een mannetje van de woningbouw komen om het plafond boven mijn balkon te repareren. Heb om 3 uur maar eens gebeld waar die bleef. Tja, ik stond wel op de lijst 'dus we gaan er van uit dat hij nog komt'. En al die tijd kan ik dus m'n huis niet uit, zelfs niet eens om spullen naar de berging te brengen en ook kan ik geen boodschappen gaan doen. Dus ben ik maar gaan opruimen, en ff bokken.

Opruimen en bokken, twee leuke en ook leerzame bezigheden die je kunt doen als je je huis niet uit kunt. Tong uitsteken

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 15:24

ik zit gevangen op kantoor Haha!
ik wordt gegeiseld door een flinke regenbui en heb geen zin om nat te worden...

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 15:30

heerlijk zeg, ik kan als enigste gewoon weg! LachenMaar ik wil niet... Ik heb net ondervonden dat we ijsje hebben!!! Lachen ook eentje hebben?

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 15:33

Ja wat een regen ineens! Daarnet een superharde vette grote bui toen mijn broertje net uit school kwam zonder jas Extreme duivel en nu alweer!
Mn raampje staat een stukje open en mn luxaflex en nog voel ik druppeltjes en frisse wind tegen me aan waaien, wel relax eigenlijk, bokkend douchen! Haha!

Ondertussen kan ik t huis al weer uit (met dit weer zeker) want mijn ouders zijn alweer terug.. Ga zo lekker naar Boliviatjuh en Kenzowtjuh en King, of Kingetjuh maar dat klinkt dom Scheve mond\ !

Jaaa, ik ook ijsje Kim! Vingers aflikken

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: *-Spirit-* op 2001-07-10 16:33 ]</font>

sanderijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 17:25

huh?wel balen zeg,maar kan je wel beter doen dan je buiten je huis opgesloten zijn,ik bedoel dus dat je de deur dicht doet en jij buiten staat en de sleutels binnen liggen das nog veel erger toch???nu kun je tenminste lekker bokken Party!!

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-01 17:28

ja idd. en nu ben ik al niet meer opgesloten heb alleen geen brood kunnen halen. mn mams der vriendje is alweer thuis errug geselie.
en ik is weer heppie wnat ik kan weer naar buiten en als ik mn sleutels terug heb zometeen kan ik ook weer gaan staan waar ik wil. tralalalalalalalaaaaaaaaaaaa

sanderijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 17:30

ik kan ook gaan en staan waar ik wil want ik heb twee fietsen ,een pony en een wagentje,en een sleutelbos met drie knuffels eraan!tralalalalalla

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 18:16

En ik ben om kwart over 5 toch maar de berging gaan inruimen. Die flippo van de woningbouw is dus niet meer langsgeweest. Pech, morgen ben ik er niet. Bellen ze daarvoor nou een paar dagen van tevoren op om een afspraak te maken? Stel dat ik deze week had moeten werken, dan had ik weer vrij moeten nemen *zucht*.

Nou ja, ik ga zo lekker naar Leys. MET sleutels! Haha!

Ditta

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 18:22

Me moeder had me een keer gebracht bij Ditta. toen was ze vergeten dat ze me had gebracht en ik niet op de fiets was. Gelukkig staat Ditta op een manege en zat ik binnen. toen ben ik maar in de kantine naar de lessen lopen kijken (geld vergeten dus had niks te drinken Bloos ) Na 2 uur kwam me moeder er pas achter dat ze me had gebracht!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 19:32

Ik heb het pas erg meegemaakt. Kwam ik thuis: iedereen weg... En ik voel in mijn zak: geen sleutel. Ik báálde. 't Was winter en ik ben maar voor de deur gaan liggen met een paardendeken om. Komen mijn ouders, kijken heel vaag, maar ik kon er weer in (was uitgeweest, dus ook niet helemaal nuchter), voel ik weer in mijn zakken (had ik echt nog geen tien keer gedaan) zaten m'n sleutels er opeens WEL in...
Goed, dat zijn van die dingen, écht stom natuurlijk, en oh zo irritant... Ik ben nou eenmaal niet zo snugger...

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-01 19:34

ja ik bel dan mn mams om in der tasje te kijken. voordta ik op uitgebreide zoektocht ga.
hmm laui. wees blij dat er paardendekens waren als ik dat dus doe lig ik op de koude stenen

sanderijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 21:28

haha laui dat vind ik nou echt reuze knap van je!!!hahah
*ligt in een deuk*
maar ik het het weleens meegemaakt dat teun en ik allebei op balkongalerij stonden en de deur dichtviel en ik zei jij hebt toch een sleutel?nee jij toch?en toen stonden we daar allebei buiten.gelukkig was buurman thuis en kon teun klimmen via het balkon en er een deur bij ons aan de achterkant uittrekken en zo konden we weer naar binnen!