Ik zag net het nieuwe hyves design. Moet er wel even aan wennen zeg! Ik vind het wel mooi, wel strak enzo. Vind het fotoalbum die je kan zien als je bij iemand op zijn hyves kijkt mooi. Wat vinden jullie van het design?
Ik zie het nu pas! Jeetje was is het opgeknapt. Vind het er véél beter uit zien! Vergeleken met dit zag de vorige lay out er echt goedkoop uit.
PBA_
Geplaatst: 02-07-09 13:35
op zich ziet het er wel netjes uit maar waarom is het zo uitgerekt. Ik moet nog verder van het beeld gaan zitten zo groot is het. Ook mis ik mijn blog en die van andere en de gadchads (schrijf ik dat wel goed ??) ook de besturing doet het niet of slecht kan er niets mee behalve dat het er leuk uitziet.
hahaha en ik al op die computer aan het schelden dat hij de pagina weer is niet fatsoenlijk deed laden omdat de gehele lay out is verandert, is het gewoon de nieuwe hyves....
even offtopic, kan iemand mij uitleggen wat de inhoud van dat spotten is. er staat namelijk onder mijn profielfoto gespot door iemand maar wathoud dat in?
Denise_84
Geplaatst: 02-07-09 15:48
Mooi alleen vind ik de mouse-overs zeer irritant. Ik krijg nu steeds een menu in beeld als ik bijvoorbeeld wil zoeken.
Ik vind het zeker mooi, maar het is wel even wennen. Maar moet zeggen dat ik het nu al gewend ben.
Anoniem
Geplaatst: 02-07-09 15:50
_bloempje01_ schreef:
even offtopic, kan iemand mij uitleggen wat de inhoud van dat spotten is. er staat namelijk onder mijn profielfoto gespot door iemand maar wathoud dat in?