Ik weet niet of jullie mij hiermee kunnen helpen maar ik denk kan het altijd proberen
Mijn vriend en ik hebben net een huis gekocht. Super leuk allemaal natuurlijk
.15 september krijgen wij de sleutel.
Maar waar ik mee zit is dat ik het op mijn werk totaal niet meer naar mijn zin heb.
Even ter informatie:
Een baas die alleen maar moeilijk loopt te doen, het is nooooit goed wat je doet en hij mij loopt uit te kafferen om niets(hij is nogal vaak chagerijnig). Ik ben vaak de enige op kantoor(ik ben zijn secretaresse) en tja als hij dan chagerijnig is ben ik weer de pineut.
Het gaat bij mij wel het ene oor er in en andere eruit maartoch dit gaat nu al best lang zo en vandaag gebeurde er iets en dat was gewoon echt de druppel!
Ik wil graag weg.
Nu mijn vraag:
We hebben goedkeuring gekregen van de geldverstekker dat we de hypotheek voor het huis kunnen krijgen etc. en het huis is nu gekocht(staat in de brief van de geldverstrekker)
15 september gaan we naar de notaris en krijgen we de sleutel.
Maar kan ik in de tussentijd van baan wisselen?
Meerdere mensen zeggen van wel maar andere zeggen weer van: je kunt beter wachten totdat je de sleutel hebt dan heb je meer zekerheid..
Weten jullie of dat kan?
(Ik wil wel wachten tot september maar dan word ik echt gek. Kom nu al huilend thuis af en toe omdat ik er gewoon weg wil en er klaar mee ben maar het gevoel heb dat het nog niet kan...)
Sorry voor het lange verhaal
Vragen aan de hypotheekadviseur lijkt mij de kortste weg