snappen jullie het?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

bokjebok

snappen jullie het?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-09 16:23

Ik scharrel nu een jaar met een jongen waarvan een half jaar best serieus gescharrelt word
hij doet sinds een half jaar niets meer met andere meisjes
en ik doe al een jaar niets met andere jongens.
Ik ben heel erg verliefd op hem geweest en ben nog steeds erg gek op hem, 3 weken geleden zijn we samen op vakantie geweest
echt super leuk gehad!!
Toen we terug kwamen zei hij dat ik hem niet meer moest bellen naja het deed me pijn maar goed wat jij wilt toch?
die dag daarna niet gebelt en ja hoor in de avond belde meneer zelf,,,, hij miste me!!!!
Hij zegt dat hij niet verliefd op me is, maar me wel erg mist als ik niet bij hem ben
en wel super veel van me houdt, hij zegt dat hij dat verliefdheid misschien overgeslagen heeft of dat het dr langzaam in is gekropen
omdat we al zolang met elkaar omgaan!!
Hij heeft een hele nare relatie van 5 jaar achter de rug, zij was echt een heks voor hem ging vreemd, kwetste hem bewust
enz!!
Hij vertelde mijn dat hij serieus aan het nadenken is om iets vast met mijn te beginnen omdat ik alles ben wat hij in een meisje zoekt

nou had hij een ruzie gehad met die heks om mijn en ik mocht zijn gesprek geschiedenis lezen
ze zei dat hij achteruit gaat sinds ik met hem omga en dat hij veel beter kan krijgen
omdat ik te jong (ben 19 hij 23) te lelijk en te dik ben!!
Hele ruzie met elkaar daardoor want ze wilt niet dat hij met mijn gaat
Voelde me daar erg rot over en vroeg aan zijn vader (waar ik het super mee kan vinden)
of hij ook vond dat hij achter uit ging door mijn
zijn vader vond juist dat hij heel erg vooruit gaat door me

Ik vroeg me af wat ik nou moet doen?
Hij twijfelt omdat ik soms wel eens ruzie maak met hem over kleine dingen (meer uit jarloersie)
Ik bel hem nu bewust al bijna niet om hem niet het idee te geven dat ik hem push

gister kreeg ik een smsje met

lieve sam we gaan nu al zolang met elkaar om
ik heb veel nagedacht over je gedrag en je lach
en ik ben dr uit!!
Ik vind best dat je vanavond bij me kan slapen, als je dat
natuurlijk wilt

Toen ik gister vroeg wat hij dr mee bedoelde zei hij niets
toen vroeg ik dus je bent dr uit
toen zei hij ja
toen vroeg ik wat is het dan? toen zei hij dat hij de spanning dr in wilt houden
heel sarcastisch
Ik wil eigenlijk best weten waar ik aan toe ben, maar hij is heel ingewikkeld kwa gevoelens
met meisjes door die ex en is erg bang op zijn bek te gaan

heeft iemand advies?

Stephaniiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 16:24

Ik denk dat je gewoon lekker met die jongen door moet gaan. Laat je weg niet belemmeren door een jaloerse ex!

Die jongen houd van jou en hij wilt jou. Gewoon doorgaan dus! :D

En over dat ''te jong, te lelijk en te dik'' trek je daar asjeblieft NIKS van aan. Ik zie een prachtige meid in je profiel

bokjebok

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-09 16:27

maar hij zegt dat hij niet verliefd is
kan het zo zijn dat je soms idd niet verliefd bent op iemand
maar van iemand houdt?
ik weet natuurlijk dat als je lang met iemand bent dat verliefdheid ook weggaat
en dat het houden van word
maar hoor je niet eerst verliefd te worden voor het houden van word?
of maakt dat niet persee uit?

maaikemuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 16:27

De grote vraag, wat wil jij? Als jij met deze jongen wat meer serieus zou willen worden, en daar een goed gevoel bij hebt, dan zou ik gewoon gaan en eens kijken wat hij in petto heeft. Als je eigenlijk er niet zo op zit te wachten, dan zou ik de boot een beetje afhouden.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 16:27

Klinkt meer als een knul met bindingsangst. Die flauwekul moet je niet te lang pikken hoor, dat is hij niet waard. Bedenk wat je zelf wilt, hij gaat niet voor de volle 100% voor jou neem jij daar genoegen mee, is dat wat je wilt? waarschijnlijk niet, denk er goed over na en praat dan met hem, het is niet alleen maar wat HIJ wil, in een goede relatie hou je rekening met elkaar.

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 16:29

Misschien is hij wel verliefd,maar door vervelende ervaringen (zijn ex) durft hij het niet toe te geven..
Ik denk dat deze jongen wel serieus iets in je ziet als ik dit zo lees..ik zou je gevoel achterna gaan,en gewoon door met hem gaan!

Succes meid!

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 16:29

Ik zou er niet mee door gaan.. Ik ben op precies dezelfde manier anderhalf jaar voor de gek gehouden! Als je meer wilt weten moet je maar even een PBtje sturen ;)

(Ohja, & dat dat mij is overkomen hoeft natuurlijk niet te betekenen dat het bij iedereen gebeurt maar ik wil je toch waarschuwen!)

Stephaniiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 16:31

bokjebok schreef:
maar hij zegt dat hij niet verliefd is
kan het zo zijn dat je soms idd niet verliefd bent op iemand
maar van iemand houdt?
ik weet natuurlijk dat als je lang met iemand bent dat verliefdheid ook weggaat
en dat het houden van word
maar hoor je niet eerst verliefd te worden voor het houden van word?
of maakt dat niet persee uit?

Jullie zijn al lang met elkaar aan het scharrelen. Dus het zou idd kunnen dat die verliefdheid is overgeslagen naar houden van.

Kijk idd, wat hierboven ook al wordt gezegt, wat je zelf wilt en hoe je je erbij voelt. Desnoods vraag je het ook aan die jongen, praat er met elkaar over, vertel wat je wilt en wat je voelt. Zo kom je tot een goede beslissing :)

bokjebok

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-09 16:32

chocobroodje schreef:
Klinkt meer als een knul met bindingsangst. Die flauwekul moet je niet te lang pikken hoor, dat is hij niet waard. Bedenk wat je zelf wilt, hij gaat niet voor de volle 100% voor jou neem jij daar genoegen mee, is dat wat je wilt? waarschijnlijk niet, denk er goed over na en praat dan met hem, het is niet alleen maar wat HIJ wil, in een goede relatie hou je rekening met elkaar.

Ja nou ik vind dat we eigenlijk al wat hebben (zijn ouders en vrienden ook)
ik slaap dr 3 a 4x per week
me spullen staan in zijn huis, hij wilt samenwonen
alleen als iemand zegt ''relatie'' word ie helemaal hysterisch ofzo
hij zegt te weten wat hij wilt, maar zegt daarna lachend dat hij de spanning dr in wilt houden
gister ging ik huilen omdat ik me rot voelde over die opmerkingen van zijn ex
toen vroeg hij eerst wie ligt dr nou naast me, jij toch?
toen zei ik ja, toen zei hij nou dan en ik vind het heerlijk om jou naast me te hebben
Hij zegt alle dingen die een vriend zegt
we doen de dingen die je met je vriend doet
alleen ik kan hem nog niet mijn vriend noemen ofzo
Hij geeft me wel een kus midden op het winkelcentrum, verteld zijn ex ook dat hij serieus denkt
om wel wat met mijn te beginnen en als zij hem dan niet meer wilt spreken dat haar probleem is!!
Hij neemt me ook mee naar zijn tante enz

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 16:40

bokjebok schreef:
chocobroodje schreef:

Ja nou ik vind dat we eigenlijk al wat hebben (zijn ouders en vrienden ook)
ik slaap dr 3 a 4x per week
me spullen staan in zijn huis, hij wilt samenwonen
alleen als iemand zegt ''relatie'' word ie helemaal hysterisch ofzo
hij zegt te weten wat hij wilt, maar zegt daarna lachend dat hij de spanning dr in wilt houden
gister ging ik huilen omdat ik me rot voelde over die opmerkingen van zijn ex
toen vroeg hij eerst wie ligt dr nou naast me, jij toch?
toen zei ik ja, toen zei hij nou dan en ik vind het heerlijk om jou naast me te hebben
Hij zegt alle dingen die een vriend zegt
we doen de dingen die je met je vriend doet
alleen ik kan hem nog niet mijn vriend noemen ofzo
Hij geeft me wel een kus midden op het winkelcentrum, verteld zijn ex ook dat hij serieus denkt
om wel wat met mijn te beginnen en als zij hem dan niet meer wilt spreken dat haar probleem is!!
Hij neemt me ook mee naar zijn tante enz

Ja maar een relatie heeft ie niet volgens hem (zeg je zelf) dus ja dat noem ik bindingsangst. En eerlijk gezegd als hij zegt niet verliefd te zijn maar hij houd van je, ja persoonlijk zou ik daar geen genoegen mee kunnen hebben. "verteld zijn ex ook dat hij serieus denkt
om wel wat met mijn te beginnen en als zij hem dan niet meer wilt spreken dat haar probleem is!!" Ik krijg bij deze zin het idee dat ie zijn ex meer aan het pesten is dan dat ie van jou houd. Ik hoop dat ik er naast zit, maar zo komt het opmij over.

hyawatta

Re: snappen jullie het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 16:54

Als jij je er goed bij voelt, moet je het vooral doen en er voor gaan.
Neem aan dat hij die lieve dingen niet voor niets zegt???
Hij heeft niks meer met zijn ex wil er zo te lezen niks van weten.
Bel jij niet belt hij jou wel, en vraagt of je daar wil slapen en vind het fijn jou naast zivh te hebben.

Ga er lekker voor als julli zo gelukkig zijn.

En in je profiel zie ik niet een lelijk dik meisje, maar een leuke meid, zit daar echt maar niet over in hoor, wss gewoon jaloerzie ;)

En ook al was je dik en lelijk, heeft die ex er toch niks over zeggen.

bokjebok

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-09 16:56

mwah dat denk ik niet echt, want inbegin sprak hij altijd met haar mee
en zij heeft een vriend en een huisgekocht met hem enz
en hij zei gister ook dat ik niet bang hoefde te zijn dat hij haar nog wou
want ze maakte zijn leven echt een hel ( en dat hoor ik van meer mensen trouwens)
Ik zit meer met het niet verliefd maar wel houden van
nou ben ik na ander half jaar ook niet meer verliefd op hem maar hou ik wel van hem

Toen ik vroeg of hij me ook te lelijk vond zei hij dat ik niet zo belachelijk moest doen
en dat ze dat zegt omdat ze jaloers is

Mvr_Eliza

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 17:22

bokjebok schreef:
mwah dat denk ik niet echt, want inbegin sprak hij altijd met haar mee
en zij heeft een vriend en een huisgekocht met hem enz
en hij zei gister ook dat ik niet bang hoefde te zijn dat hij haar nog wou
want ze maakte zijn leven echt een hel ( en dat hoor ik van meer mensen trouwens)
Ik zit meer met het niet verliefd maar wel houden van
nou ben ik na ander half jaar ook niet meer verliefd op hem maar hou ik wel van hem

Toen ik vroeg of hij me ook te lelijk vond zei hij dat ik niet zo belachelijk moest doen
en dat ze dat zegt omdat ze jaloers is

wat vervelend voor je, laat jullie geluk niet verstoren door die ex van hem ze is gewoon jarloers en wat je aangeeft dat zijn exvriendin wel een vriend heeft en een huis en dan wilt zei jarloers gaan doen en hem ff wijs maken dat hij een beter meisje verdient je moet er gewoon voor gaan hoor meid en lekker samen verder gaan en Als jij je er goed bij voelt, moet je het vooral doen en er voor gaan,Want ik neem aan dat hij die lieve dingen niet voor niets zegt toch

sterkte er mee :(:) komt allemaal wel goed

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 22:20

Hij komt idd erg complex over, en als jij daar mee om kan gaan is dat ok toch?
Er zijn genoeg meiden die in dit geval perse zouden willen weten hoe en wat, ze willen een naampje hebben en een toekomst, en jij had daar tot nu toe niet zo'n behoefte aan en blijkbaar gedijt hij daar goed op!

Je moet je niet aan het lijntje laten houden door iemand die bindingsangst als excuus gebruikt, maar ook niet iemand dumpen die het echt heeft, want die wil wel, maar iets freakt ze out als het een naampje krijgt.

Als jullie gelukkig zijn zonder naampje maar wel samen is daar niets mis mee en moet je vooral gelukkig blijven.
En niks van zijn ex aantrekken, je bent een leuke mooie jonge meid en zij een ex die blijkbaar heel erg graag haar deurmatje terug wilt.

bokjebok

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-09 04:30

ja ik zei ook al tegen hem zij wilt gewoon niet dat jij iets krijgt
want dan heeft ze niets meer als deze jongen genoeg van haar heeft,
ze spreken nog wel eens af (is hij eerlijk over, doen ook niets en geloof hem daarin)
maar alleen als ze ruzie heeft met die vriend of als die vriend op vakantie gaat ofzo
hij denkt dat hun nu maatjes zijn
maar naar mijn mening ben je geen maatjes als je alleen goed bent als iemand anders dr niet is!!
ze zegt dat ik hem zeker ongelukkig ga maken, maar ZIJ was de geen die altijd vreemd ging
ik zou hem nooit bewust kwetsen

Gister middag belde ik hem na een week een keer uit mezelf maar hij was bezig
en beetje kortaf gister avond belde hij dat hij dat zo rot vond en hij me miste
dus me toch nog even wou bellen
wel lief vind ik, hij houdt dr dus wel rekening mee hoe ik me misschien voel daardoor

Hij had tegen een vriend gezegt dat hij echt wel wat wilt met me
maar hij bang is dat ik ook vreemd ga enz
en dat hij echt een relatie fobie heeft!!
(hij weet trouwens niet dat ik dat weet had het bij toeval gelezen)

Mvr_Eliza

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 11:49

bokjebok schreef:
ja ik zei ook al tegen hem zij wilt gewoon niet dat jij iets krijgt
want dan heeft ze niets meer als deze jongen genoeg van haar heeft,
ze spreken nog wel eens af (is hij eerlijk over, doen ook niets en geloof hem daarin)
maar alleen als ze ruzie heeft met die vriend of als die vriend op vakantie gaat ofzo
hij denkt dat hun nu maatjes zijn
maar naar mijn mening ben je geen maatjes als je alleen goed bent als iemand anders dr niet is!!
ze zegt dat ik hem zeker ongelukkig ga maken, maar ZIJ was de geen die altijd vreemd ging
ik zou hem nooit bewust kwetsen

Gister middag belde ik hem na een week een keer uit mezelf maar hij was bezig
en beetje kortaf gister avond belde hij dat hij dat zo rot vond en hij me miste
dus me toch nog even wou bellen
wel lief vind ik, hij houdt dr dus wel rekening mee hoe ik me misschien voel daardoor

Hij had tegen een vriend gezegt dat hij echt wel wat wilt met me
maar hij bang is dat ik ook vreemd ga enz
en dat hij echt een relatie fobie heeft!!
(hij weet trouwens niet dat ik dat weet had het bij toeval gelezen)

Lastig ja, :(:) ,maar zijn ex moet tog ook begrijpen dat hij verder moet gaan met zijn leven,of moet ze altijd geplakt aan hem blijven dat hij niks mag alleen zei, en hoe weet zijn ex zo zeker dat jij hem ongelukkig gaat maken?,maar je zegt dat hij relatiefobie heeft dat hij dat aangeeft aan jou maar als hij dat heeft hij moet toch verder niet iedereen is het zelfde. en zo kan hij nooit een relatie beginnen als hij zo negatief denkt. nou sterkte ermee, en als ik hem was zou ik die ex aan de kant zetten en aan zich zelf denken want zo kan hij nooit verder en daar krijg je alleen maar elende mee als zei hem maar wijs maak dat hij maar niks mag en jij hem ongelukkig ga maken gewoon hopla die ex aan de kant en gewoon verder gaan en niks van die ex aantrekken

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 12:02

@ Mvr_Eliza; sommige ex-en begrijpen dat niet, mijn ex dacht ook dat als t uit was met toen nog zn vriendin dat ie mij weer terug zou kunnen krijgen, ik dacht daar toevallig heel anders over maar goed..

@ Bokjebok
Ik heb nu ook 1 jaar en bijna 3 maanden met mn vriend, de verliefdheid komt met vlagen, tis er niet altijd, maar dat zegt niet dat ik niet om hem geef of niet van hem hou, zou hem geen dag kunnen missen :D Ik denk dat de jongen in kwestie gewoon erg bang is om weer gekwetst te worden, toch ook te begrijpen als je zo aan de kant gezet wordt? Ik denk dat het een stukje vertrouwen is wat hij mist, en wat jij weer op zou kunnen bouwen bij hem

Mvr_Eliza

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 12:08

@ Wietsje92; Sommige ex-en begrijpen het niet nee je kan hun nekjes wel afentoe omdraaien. :+

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 12:12

Ja nou die van mij heeft echt wel s een tik op zn bek gehad or omdat t uit was en hij niet met zn kletsen van me af kon blijven in de kroeg, dan had ik zoiets van ga jij lekker even achter andere wijven aan.. SOMMIGE MANNEN : _-:(

Mvr_Eliza

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 12:22

Hahahaha ja ik geef je groot gelijk.
Gelukkig heb je ook leuke mannen rond lopen he haha :D,toevallig heb ik die van mij al gevonden al bijna 5 jaar :)

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 12:23

Ik die van mij ook hoor, jou nog niet ingehaald maar toch ;)

Mvr_Eliza

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 12:37

Hahaha ben al bijna 5 jaar met myn kanjer maar als het goed voelt en je gelukkig bent waarom dan niet toch, en ik ben nog steeds gelukkig met mijn kanjer @ Wietsje92; hoelang heb jij al met je ventje dan?

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 12:40

1 jaar en bijna 3 maanden, maar ik ben gelukkig, hij is gelukkig en we voelen ons allebei er goed bij dan is t goed toch :D

Mvr_Eliza

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 13:09

ja daarom ben het helemaal met je eens:D

bokjebok

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-09 10:09

Gister begon ik dr over (misschien fout maar ik wil weten waar ik aan toe ben)
hij werd pissig en zei dat ik hem niet zo moest pushe
ik zei dat dat ook niet de bedoeling was maar dat ik ook wil weten hoe hij dr over denkt
toen legte hij uit dat hij ALLANG weet wat hij wilt maar dat dr nog 1 hekje is die hem tegen houdt
en elke keer als hij dr over wilt springen glijdt hij uit!!
Hij is bang om mijn te kwetsen, en bang om gekwetst te worden en dat hij een beetje tijd nodig
heeft.

toen begon ik te huilen en zei ik dat ik bang was dat die ex hem gaat hersenspoelen
hij keek me heel dom aan en zei
dat als zij hem voor de keus zet haar of mijn dat zijn keuze snel is gemaakt en dat hij dan zegt
(beetje bot) de waterpokken voor jouw dan kies ik natuurlijk sam (mijn dus)

Dus ik ga nu voorlopig niet meer over relaties praten
maar weet nu wel hoe hij denkt