Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
bokjebok schreef:maar hij zegt dat hij niet verliefd is
kan het zo zijn dat je soms idd niet verliefd bent op iemand
maar van iemand houdt?
ik weet natuurlijk dat als je lang met iemand bent dat verliefdheid ook weggaat
en dat het houden van word
maar hoor je niet eerst verliefd te worden voor het houden van word?
of maakt dat niet persee uit?
chocobroodje schreef:Klinkt meer als een knul met bindingsangst. Die flauwekul moet je niet te lang pikken hoor, dat is hij niet waard. Bedenk wat je zelf wilt, hij gaat niet voor de volle 100% voor jou neem jij daar genoegen mee, is dat wat je wilt? waarschijnlijk niet, denk er goed over na en praat dan met hem, het is niet alleen maar wat HIJ wil, in een goede relatie hou je rekening met elkaar.
bokjebok schreef:chocobroodje schreef:Klinkt meer als een knul met bindingsangst. Die flauwekul moet je niet te lang pikken hoor, dat is hij niet waard. Bedenk wat je zelf wilt, hij gaat niet voor de volle 100% voor jou neem jij daar genoegen mee, is dat wat je wilt? waarschijnlijk niet, denk er goed over na en praat dan met hem, het is niet alleen maar wat HIJ wil, in een goede relatie hou je rekening met elkaar.
Ja nou ik vind dat we eigenlijk al wat hebben (zijn ouders en vrienden ook)
ik slaap dr 3 a 4x per week
me spullen staan in zijn huis, hij wilt samenwonen
alleen als iemand zegt ''relatie'' word ie helemaal hysterisch ofzo
hij zegt te weten wat hij wilt, maar zegt daarna lachend dat hij de spanning dr in wilt houden
gister ging ik huilen omdat ik me rot voelde over die opmerkingen van zijn ex
toen vroeg hij eerst wie ligt dr nou naast me, jij toch?
toen zei ik ja, toen zei hij nou dan en ik vind het heerlijk om jou naast me te hebben
Hij zegt alle dingen die een vriend zegt
we doen de dingen die je met je vriend doet
alleen ik kan hem nog niet mijn vriend noemen ofzo
Hij geeft me wel een kus midden op het winkelcentrum, verteld zijn ex ook dat hij serieus denkt
om wel wat met mijn te beginnen en als zij hem dan niet meer wilt spreken dat haar probleem is!!
Hij neemt me ook mee naar zijn tante enz

bokjebok schreef:mwah dat denk ik niet echt, want inbegin sprak hij altijd met haar mee
en zij heeft een vriend en een huisgekocht met hem enz
en hij zei gister ook dat ik niet bang hoefde te zijn dat hij haar nog wou
want ze maakte zijn leven echt een hel ( en dat hoor ik van meer mensen trouwens)
Ik zit meer met het niet verliefd maar wel houden van
nou ben ik na ander half jaar ook niet meer verliefd op hem maar hou ik wel van hem
Toen ik vroeg of hij me ook te lelijk vond zei hij dat ik niet zo belachelijk moest doen
en dat ze dat zegt omdat ze jaloers is
komt allemaal wel goed bokjebok schreef:ja ik zei ook al tegen hem zij wilt gewoon niet dat jij iets krijgt
want dan heeft ze niets meer als deze jongen genoeg van haar heeft,
ze spreken nog wel eens af (is hij eerlijk over, doen ook niets en geloof hem daarin)
maar alleen als ze ruzie heeft met die vriend of als die vriend op vakantie gaat ofzo
hij denkt dat hun nu maatjes zijn
maar naar mijn mening ben je geen maatjes als je alleen goed bent als iemand anders dr niet is!!
ze zegt dat ik hem zeker ongelukkig ga maken, maar ZIJ was de geen die altijd vreemd ging
ik zou hem nooit bewust kwetsen
Gister middag belde ik hem na een week een keer uit mezelf maar hij was bezig
en beetje kortaf gister avond belde hij dat hij dat zo rot vond en hij me miste
dus me toch nog even wou bellen
wel lief vind ik, hij houdt dr dus wel rekening mee hoe ik me misschien voel daardoor
Hij had tegen een vriend gezegt dat hij echt wel wat wilt met me
maar hij bang is dat ik ook vreemd ga enz
en dat hij echt een relatie fobie heeft!!
(hij weet trouwens niet dat ik dat weet had het bij toeval gelezen)
,maar zijn ex moet tog ook begrijpen dat hij verder moet gaan met zijn leven,of moet ze altijd geplakt aan hem blijven dat hij niks mag alleen zei, en hoe weet zijn ex zo zeker dat jij hem ongelukkig gaat maken?,maar je zegt dat hij relatiefobie heeft dat hij dat aangeeft aan jou maar als hij dat heeft hij moet toch verder niet iedereen is het zelfde. en zo kan hij nooit een relatie beginnen als hij zo negatief denkt. nou sterkte ermee, en als ik hem was zou ik die ex aan de kant zetten en aan zich zelf denken want zo kan hij nooit verder en daar krijg je alleen maar elende mee als zei hem maar wijs maak dat hij maar niks mag en jij hem ongelukkig ga maken gewoon hopla die ex aan de kant en gewoon verder gaan en niks van die ex aantrekken
Ik denk dat de jongen in kwestie gewoon erg bang is om weer gekwetst te worden, toch ook te begrijpen als je zo aan de kant gezet wordt? Ik denk dat het een stukje vertrouwen is wat hij mist, en wat jij weer op zou kunnen bouwen bij hem
,toevallig heb ik die van mij al gevonden al bijna 5 jaar