heel levensverhaal :'(

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pepper3

heel levensverhaal :'(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-09 14:44

halloo

In Oktober 2006 is mijn moeder aan kanker gestorven ze was 42 jaar
alles was zo snel gegaan dat ik en mijn broers niet eens door hadden dat ze zo snel zou overlijden.
Daardoor heb ik zoveel dingen niet kunnen vragen had ik graag dingen anders gedaan.
En nu vooral nu ik een dochtertje heb van 6 en een halve maand heb ik het er ook erg moelijk mee
huil veel gewoon omdat ik zoveel wil vragen hoe het bij haar is gegaan hoe zij het een en het ander aan zou aanpakken.
Mis gewoon een moederfiguur in mijn leven heb dan nog wel mijn oma de moeder van me moeder waar ik veel aan heb maar is toch anders.
De ouders van me vriend zijn gescheiden en me vriend wil zijn moeder niet meer zien komt door leugens van haar.
Heb nu tog om de 2 weken dat ik daarheen ga dat ze der kleindochter kan zien maar daar heb ik ook geen band mee zal ook niet gebeuren ook omdat ze zo raar in het leven staat.
De nieuwe vriendin van me vader is totaal anders dan mijn moeder en kan daar niet mee omgaan dat ze zo anders is , dus kan ook niet een normaal of fijn gesprek voeren met haar verwacht allemaal antwoorden die ik toch niet krijg en ook nooit zal krygen
zou nou is zo graag een gesprek willen voeren met mijn mama om te vragen hoe ik het doe of ik het goed doe of ze trots op me is (huilt nu) wat ik nu allemaal al bereikt heb eerst mijn sgat van een vriend, Toen ons huisje, ons kleine meisje,2 lieve hondje en 7 lieve pony's
Kan er af en toe niet meer tegen wil gewoon mijn mama terug soms voel ik me gewoon echt nog kind met dit soort dingen

pff zo dat is eruit sorry voor het hele verhaal en hoop dat jullie het een beetje snappen zit er soms echt even doorheen en vooral als ik naar mijn dochtertje kijk mis ik gewoon zoveel en wil echt niet dat zijn rond die leeftyd net zoals ik zonder moeder komt te staan

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 14:54

dit liedje omschrijft misschien wel heel goed hoe je je voelt.

http://www.youtube.com/watch?v=R2ynO7UP ... L&index=15

het is wel erg triest hoor, ik weet niet of je dat wel wilt.
maar muziek kan soms zo belangrijk zijn in het verwerken van dingen.

je zoekt je moeder, maar ze is er niet meer.
die andere vrouwen kunnen haar plaats niet innemen.
ik denk dat het belangrijk is om dat gaandeweg te leren accepteren..

heel veel sterkte.

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 15:01

Helaas herken ik jouw verhaal. Mijn moeder is maart 2008 overleden, ook aan kanker. Ik mis ook ontzettend een moederfiguur,
ik had haar nog zoveel willen vragen... Ik woon nog in het ouderlijke huis bij mijn vader (waar ik een ontzettend slechte band mee heb,
hij is geen vader voor me, nooit geweest)

Maar meid, echt.. Tuurlijk is je moeder trots op je! Je komt over als een sterk persoon, en daar zal je mama vast en zeker terecht
trots op zijn! :(:)

Pepper3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-09 15:08

Marigold schreef:
dit liedje omschrijft misschien wel heel goed hoe je je voelt.

http://www.youtube.com/watch?v=R2ynO7UP ... L&index=15

het is wel erg triest hoor, ik weet niet of je dat wel wilt.
maar muziek kan soms zo belangrijk zijn in het verwerken van dingen.

je zoekt je moeder, maar ze is er niet meer.
die andere vrouwen kunnen haar plaats niet innemen.
ik denk dat het belangrijk is om dat gaandeweg te leren accepteren..

heel veel sterkte.

dat liedje omschrijft inderdaad wel heel veel van mijn gevoelens ook heb ik dat bij het liedje
Goodbye's the saddest word wat ook heel erg mooi en ook zo triest is maar heb er wel steun aan.
Maar dankje en ook voor het liedje denk dat ik het zeker vaker zal gaan luisteren.

Pepper3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-09 15:14

Nickytje schreef:
Helaas herken ik jouw verhaal. Mijn moeder is maart 2008 overleden, ook aan kanker. Ik mis ook ontzettend een moederfiguur,
ik had haar nog zoveel willen vragen... Ik woon nog in het ouderlijke huis bij mijn vader (waar ik een ontzettend slechte band mee heb,
hij is geen vader voor me, nooit geweest)

Maar meid, echt.. Tuurlijk is je moeder trots op je! Je komt over als een sterk persoon, en daar zal je mama vast en zeker terecht
trots op zijn! :(:)

Dankjee meis
Jammer om te horen dat je zo'n slechte band met je vader hebt waar je dus ook geen steun bij kan zoeken.

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 15:20

Ik denk dat je moeder heel trots op je zou zijn, zoals je het beschrijft leef je een mooi leven.
Allen het gemis is heel erg.
Dit kan ook niemand voor je oplossen helaas.
Dit is toch iets waar veel mensen mee lopen met een overleden dierbare.
Geniet van je leven met een mooi aandenken van je moeder meer kun je niet doen, je hebt het nog steeds geen plaatsje kunnen geven.
Dit moet je wel doen.
Ik weet wat je doormaakt ik heb in 2004 mijn vader verloren.

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 22:24

Ik kan je helemaal begrijpen en vind het heel erg rot voor je.

Ik zeg niet dat het moet, maar probeer de nieuwe vriendin van je vader los te zien van je moeder, ze zal nooit de antwoorden geven die je verwacht, maar dan nog kan je een hele goede vriendschap met haar hebben en kan ze je steunen, als je haar de kans geeft.

Verder kan ik je niet helpen, vind het heel rot voor je maar ken het niet, het gevoel van....kan het me wel voorstellen omdat ik idd alles aan mijn moeder vraag (op gebied van levenservaring)

Wiesje

Re: heel levensverhaal :'(

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 07:49

ik denk dat mijn man heel erg boos zou worden als ik om de twee weken naar zijn moeder ging met onze zoon waar hij geen contact meer mee wilde hebben. Heb je dit vooraf overlegd zodat je daar geen ruzie over krijgt?

Voor de rest kan ik me voorstellen dat je iemand mist waar je met je vragen terecht kan, maar ik denk ook dat dit een normaal verwerkingsproces is waar je gewoon doorheen moet.

Pepper3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-09 11:25

Wiesje schreef:
ik denk dat mijn man heel erg boos zou worden als ik om de twee weken naar zijn moeder ging met onze zoon waar hij geen contact meer mee wilde hebben. Heb je dit vooraf overlegd zodat je daar geen ruzie over krijgt?

Voor de rest kan ik me voorstellen dat je iemand mist waar je met je vragen terecht kan, maar ik denk ook dat dit een normaal verwerkingsproces is waar je gewoon doorheen moet.

dat is vooraf overlegd en hij had er geen problemen mee als hij er maar niks mee te maken had.

Rosmoov

Re: heel levensverhaal :'(

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 16:07

he daantje jij ook op bokt ;)

ben joyce :D je kent me wel...maar meid wat erg voor je ...kan en wil me niet indenken hoe het voelt je mama te verliezen en zo jong...mn vriendin is haar moeder vorige week ook verloren aan kanker ze was ook pas net 46 ...o ontzettend erg als er wat is kun je altijd op msn met me babbelen he :D

wees trots op je kleine levi en je mama kijkt van boven toe en ze zal trots op je zijn ! dat weet ik zeker

Pepper3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-09 17:17

Rosmoov schreef:
he daantje jij ook op bokt ;)

ben joyce :D je kent me wel...maar meid wat erg voor je ...kan en wil me niet indenken hoe het voelt je mama te verliezen en zo jong...mn vriendin is haar moeder vorige week ook verloren aan kanker ze was ook pas net 46 ...o ontzettend erg als er wat is kun je altijd op msn met me babbelen he :D

wees trots op je kleine levi en je mama kijkt van boven toe en ze zal trots op je zijn ! dat weet ik zeker

heey jaa zit ook op bokt haha;)
maar dankjee he meis ksal er aan denken :d
het is echt een (...) ziekte de mensen gaan steeds vroeger aan kanker dood
en nog gefeliciteerd he met jou zwangerschap :*

Suuzert

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 17:25

Meis echt, je doet het goed. Ik begrijp dat je het graag van je moeder zou willen horen maar je moeder is en zal altijd bij je zijn. Ze kijkt op je neer en reken er maar op dat ze trots op je is!! Sta niet al te veel stil bij wat je mist maar kijk naar wat je hebt op het moment, en dat is een mooi kindje die jij al je liefde kan geven. Jij hebt helaas je moeder niet meer, maar je kunt wel een héle lieve moeder zijn voor je eigen kind..en wie is daar nu niet trots op!