Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Marigold schreef:dit liedje omschrijft misschien wel heel goed hoe je je voelt.
http://www.youtube.com/watch?v=R2ynO7UP ... L&index=15
het is wel erg triest hoor, ik weet niet of je dat wel wilt.
maar muziek kan soms zo belangrijk zijn in het verwerken van dingen.
je zoekt je moeder, maar ze is er niet meer.
die andere vrouwen kunnen haar plaats niet innemen.
ik denk dat het belangrijk is om dat gaandeweg te leren accepteren..
heel veel sterkte.
Nickytje schreef:Helaas herken ik jouw verhaal. Mijn moeder is maart 2008 overleden, ook aan kanker. Ik mis ook ontzettend een moederfiguur,
ik had haar nog zoveel willen vragen... Ik woon nog in het ouderlijke huis bij mijn vader (waar ik een ontzettend slechte band mee heb,
hij is geen vader voor me, nooit geweest)
Maar meid, echt.. Tuurlijk is je moeder trots op je! Je komt over als een sterk persoon, en daar zal je mama vast en zeker terecht
trots op zijn!
Wiesje schreef:ik denk dat mijn man heel erg boos zou worden als ik om de twee weken naar zijn moeder ging met onze zoon waar hij geen contact meer mee wilde hebben. Heb je dit vooraf overlegd zodat je daar geen ruzie over krijgt?
Voor de rest kan ik me voorstellen dat je iemand mist waar je met je vragen terecht kan, maar ik denk ook dat dit een normaal verwerkingsproces is waar je gewoon doorheen moet.

je kent me wel...maar meid wat erg voor je ...kan en wil me niet indenken hoe het voelt je mama te verliezen en zo jong...mn vriendin is haar moeder vorige week ook verloren aan kanker ze was ook pas net 46 ...o ontzettend erg als er wat is kun je altijd op msn met me babbelen he 
Rosmoov schreef:he daantje jij ook op bokt
ben joyceje kent me wel...maar meid wat erg voor je ...kan en wil me niet indenken hoe het voelt je mama te verliezen en zo jong...mn vriendin is haar moeder vorige week ook verloren aan kanker ze was ook pas net 46 ...o ontzettend erg als er wat is kun je altijd op msn met me babbelen he
wees trots op je kleine levi en je mama kijkt van boven toe en ze zal trots op je zijn ! dat weet ik zeker