Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
_Marianne schreef:Wat wil je horen? Dat het inderdaad belachelijk is?
Ik denk dat je heus je best wel hebt gedaan voor je toets, dus máák jezelf dan blij. Ga desnoods naar de bakker, koop een stukje taart om het te vieren en duim nog even voor de andere toets.
Ik snap het nut van het topic niet zo, sorry
ik ken het gevoel, ben inmiddels begonnen aan mijn 3e studie. eerste studie was echt klote, mn P gehaald en naar de uni. 2e studie, was/is de studie van mn dromen maar na een jaar studeren en slechts 21 studiepunten verplicht moeten stoppen omdat het niveau gewoon te hoog lag. Inmiddels 1e schooljaar van de 3e studie voorbij en dit is de studie die ik wel af wil maken, maar nog heb ik soms het gevoel van waar doe ik het voor. gelukkig is het afstandsleren en heb ik dat gezeik op school iig niet meer, maar ik ken je gevoel wel.Vjestagirl schreef:Het is toch belachelijk... Ben je 21, werk je al 2 jaar hard voor je studie. Ik moest nog 2 toetsen halen om mijn P te krijgen. En ik krijg net een mailtje binnen dat ik 1 van de 2 gehaald heb (de ander moet ik nog maken).
En ik ben niet eens blij... Het doet me gewoon helemaal niets. Ik vind mijn studie niet geweldig leuk, wel interessant hoor, maar niet geweldig leuk. En ik zou niet weten wat ik dan wel wil doen, maar eigenlijk zou ik het liefste stoppen met mijn studie. Maar dan stel ik mijn ouders gigantisch teleur, want die hebben al 2 jaar alles voor me betaald. En ik stel iedereen teleur...
Ik haat burn-out zijn...
vorame schreef:Vjestagirl schreef:Het is toch belachelijk... Ben je 21, werk je al 2 jaar hard voor je studie. Ik moest nog 2 toetsen halen om mijn P te krijgen. En ik krijg net een mailtje binnen dat ik 1 van de 2 gehaald heb (de ander moet ik nog maken).
En ik ben niet eens blij... Het doet me gewoon helemaal niets. Ik vind mijn studie niet geweldig leuk, wel interessant hoor, maar niet geweldig leuk. En ik zou niet weten wat ik dan wel wil doen, maar eigenlijk zou ik het liefste stoppen met mijn studie. Maar dan stel ik mijn ouders gigantisch teleur, want die hebben al 2 jaar alles voor me betaald. En ik stel iedereen teleur...
Ik haat burn-out zijn...
En die diagnose is gesteld door een arts?
We zitten er allemaal wel eens even doorheen.
Met studie, werk, met de paarden.
Dat hoort erbij.
Gewoon gaan genieten van je vakantie en daarna er weer lekker tegen.
Succes.
zou er inderdaad of tussen uitgaan of studievertraging aanvragen mocht je besluiten om toch door te gaan. Ik heb ook een half jaar met pfeiffer en burnout rondgelopen en loop nu ook wat achter op school, maar rustig aan doen is toch het beste medicijn geweest
Frouk schreef:Ja met een burn out kun je ook studievertragingregeling aanvragenzou er inderdaad of tussen uitgaan of studievertraging aanvragen mocht je besluiten om toch door te gaan. Ik heb ook een half jaar met pfeiffer en burnout rondgelopen en loop nu ook wat achter op school, maar rustig aan doen is toch het beste medicijn geweest
maar jah, ik weet dat het bedrijfsleven veel leuker is
school zuigt, mbo en hbo.. en werkt vrij de-motiverend, althans.. bij mij wel